ez az ádi gyerek ez ..ez üdlyes...régóta figyelem..R.ádit
és ott a következő gépem az extrém end gyúrók ne továbbja...yzf 450...na azt még át lehetne alakitani olyannak mint az sx 525öt...
és kitaláltam egynagy úlyitás t is neki..a kipufogót az azülés alól kivezetném körbe a hengeren előre aztán hátra..azall nőne a cső hossza is!+megszületne az a hely ami miatt a súlypontja lekerülne..az a hely ami igy keletkezne oda meg csinálnék egy 8 literes tartályt a benzinnek...
az lenne az ideális endúró
légszárő magasan a tank helyén..tank alacsonyan a régebbi gépek karburátorának a helyén...kipufogó magasan vezetve körbe a henger körül 270fokban körbecsavarva.. és akkor a hossza az olyan lenne hogy ideális lenne csendességre és gázlengésre is...
Mivel motorozásban nem volt részem,ezért más élményt osztok meg veletek....ma egy farkas parkban voltunk ami engem teljesen lenyűgözött.na most már tudom milyen az mikor közvetlenül mellettem vonyítanak a farkasok,valami eszméletlen hidegrázós.és ahogy zeng az erdő tőle...mint valami kórus a falkák között
a másik,hogy van egy emberke akit teljesen maguk közé fogadtak a farkasok.és valami csodálatos ahogy viselkednek vele az állatok,védik,óvják,a hiearchia szerint közelítik csak meg,pofánnyalják,hozzádörgölőznek,esznek a kezéből
én is ezt mondom..
nem kel a vezetőt fizetni.. menni kell és kész..a
annak kel a vezetőtfizetni aki siránkozik hogy jaj jaj vezessenek minket..azok meg sajnálják..
mondjuk én sem tudok vezetőnek fizetni..szali sem kap egy árva buznyákot sem ..tőlem biztos.. még a benzin pézt is úgy kell kiénekelje a zsebembő
Kijutni fejenként így is húzós üzemanyag árban innen pest mellől.Persze van akinek telik rá de mi nem ebbe a kategóriába tartozunk.Most úgy tűnik hogy mindenki félre tud tenni 60-70ezret erre az 5napra mert kb annyiba lesz/fő.Túravezetőre nem szeretnénk kiadni és az előbb említet dolgok miatt sincs rá szükségünk.
szali ezért fordult be..
neki már nem jó csak ha minyimum 50et megy és azt is extrém kilóméterben
és az egy nem racén az kö keményen egy telitank benya..mivel itt nincs rászervezve a thankoló point
sÓ
az más..
az race...én látom hogy az más...ha valaki nem akar racerkodni akor az neki k nem jó
+az 3 nap amiből kettőn megy... küzd az éltéért...a kilóméterekért ..meg a benzinért...de ezt neked mondjam
4-5 napos hajtásra az nem jó
az csak akkor jó ha van 50ezer/fő a nevezésre...
jó jó tudom csak 130 ályró..a nevezés..ezzel jönnek a heverek is
meg a orvosi meg az licensz meg a biztositás meg a kis faszom ami még 40 ályró és 40 lely..tehát ..dúrvaán 170 ályró +2800ft...az barátok oözt is nem fussa az 50ezer /fő...
+még ez még csak egy kis lé amit a vezetésért fizetsz ki amúgy..
ezért nem értem hogy erre nem sok az a félszáz rugó ..de hogy 2 napot elkalauzolna valaki motorosokat olyan helyen ahol úgy küzd meg hogy fejódik élvezi és kifárad ..arra meg mindenki sajnálna még 10ezeret is fejenként...mert az lenyúlás...
szali is ezért hagyta rá a vezetést...a kalauzolgatást
Szerintem érthetően leírtam hogy barangolni akarunk motorral nem pedig versenyezni.Haveri körrel 5napot szánunk a környéket bejárni a tájat csodálni.Az se baj ha eltévedünk kicsit csak ne nagyon.Szóval egy kalandos motorozást szeretnénk egy kis szenvedéssel körítve de mi diktáljunk ne egy olyan aki motoron éli le az életét.
Nem tudom mit kell variálni.. úgymond! Ott van pl az Aradi verseny olcsó is és rendezett körülmények között motorozhatsz 3 napon át. Vagy ott a Dévai nem muszáj neked verseny tempóba menni. Sok haver jó pálya komoly szervezés szállás 3500 ft 1 éjszaka reggelivel. Sztem ennél jobbat nem tudsz...
Na ez már haladás.Bár mondom még mindig túravezető nélkül akarok kimenni.A másik probléma meg az hogy anyagilag így is húzós lesz és nem akarok még túravezetőt is fizetni.
Ha tud valaki tippet szállás ügyileg azt megköszönném.Párat össze gyűjtök és majd kiderül melyikbe megyünk.
bugic mondta..ők akarják felfedezni mert olyat akarnak..csak szállás..mert ők bóklászós...
szállás az meg van ezer...beütöd hogy bihar szállás.. és adja...
az van a legközelebb. magyarremete.. van pár kwados helyi drályver is ha kérik...de azon kivül van ezer...
hogy ez eszembe se jutott! a legjobb megoldás! Jani profi vezető és jó arc. ismeri a tuti helyeket. szépen becsengetitek a lét és lesz minden amit akartok. szállás kaja program és jo motorozás! mondjuk azt kösétek az orrára ,hogy milyen szintű a banda mert hajlamos bevinni a szopóba a népet. de ,ha jelzitek és elmondjátok akkor nem fogja .
ez kicsit morbid...manka te egy nagy horroros történetmesélő vagy
és ott a következő gépem az extrém end gyúrók ne továbbja...yzf 450...na azt még át lehetne alakitani olyannak mint az sx 525öt...
és kitaláltam egynagy úlyitás t is neki..a kipufogót az azülés alól kivezetném körbe a hengeren előre aztán hátra..azall nőne a cső hossza is!+megszületne az a hely ami miatt a súlypontja lekerülne..az a hely ami igy keletkezne oda meg csinálnék egy 8 literes tartályt a benzinnek...
az lenne az ideális endúró
légszárő magasan a tank helyén..tank alacsonyan a régebbi gépek karburátorának a helyén...kipufogó magasan vezetve körbe a henger körül 270fokban körbecsavarva.. és akkor a hossza az olyan lenne hogy ideális lenne csendességre és gázlengésre is...
csoki szólj már?hozzám
a másik,hogy van egy emberke akit teljesen maguk közé fogadtak a farkasok.és valami csodálatos ahogy viselkednek vele az állatok,védik,óvják,a hiearchia szerint közelítik csak meg,pofánnyalják,hozzádörgölőznek,esznek a kezéből
nem kel a vezetőt fizetni.. menni kell és kész..a
annak kel a vezetőtfizetni aki siránkozik hogy jaj jaj vezessenek minket..azok meg sajnálják..
mondjuk én sem tudok vezetőnek fizetni..szali sem kap egy árva buznyákot sem ..tőlem biztos.. még a benzin pézt is úgy kell kiénekelje a zsebembő
neki már nem jó csak ha minyimum 50et megy és azt is extrém kilóméterben
és az egy nem racén az kö keményen egy telitank benya..mivel itt nincs rászervezve a thankoló point
az más..
az race...én látom hogy az más...ha valaki nem akar racerkodni akor az neki k nem jó
+az 3 nap amiből kettőn megy... küzd az éltéért...a kilóméterekért ..meg a benzinért...de ezt neked mondjam
4-5 napos hajtásra az nem jó
az csak akkor jó ha van 50ezer/fő a nevezésre...
jó jó tudom csak 130 ályró..a nevezés..ezzel jönnek a heverek is
meg a orvosi meg az licensz meg a biztositás meg a kis faszom ami még 40 ályró és 40 lely..tehát ..dúrvaán 170 ályró +2800ft...az barátok oözt is nem fussa az 50ezer /fő...
+még ez még csak egy kis lé amit a vezetésért fizetsz ki amúgy..
ezért nem értem hogy erre nem sok az a félszáz rugó ..de hogy 2 napot elkalauzolna valaki motorosokat olyan helyen ahol úgy küzd meg hogy fejódik élvezi és kifárad ..arra meg mindenki sajnálna még 10ezeret is fejenként...mert az lenyúlás...
szali is ezért hagyta rá a vezetést...a kalauzolgatást
Ha tud valaki tippet szállás ügyileg azt megköszönném.Párat össze gyűjtök és majd kiderül melyikbe megyünk.
bugic mondta..ők akarják felfedezni mert olyat akarnak..csak szállás..mert ők bóklászós...
szállás az meg van ezer...beütöd hogy bihar szállás.. és adja...
az van a legközelebb. magyarremete.. van pár kwados helyi drályver is ha kérik...de azon kivül van ezer...
van egy tsomó
http://erdelyikalandtura.hu/in...