Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

na hály mi van nem birtok aludni..
lya az én vok
nincs rá idő meló van...
motort le kell ganalyozni meg vásározni kell...hacsak nem esiksz az eső megent

szóval mindeni ééllyen a hobbilyának és abban keresvén a boldogságot a péntek és a szombati napon sokan sokan volt ak wégh bordozni..szánkózni síllyeni...volt a ki atélyvét nézte ..volt aki a könyvárba búlyta hogy hátha alexánder petőfi vagy alexánder red..(petőfi sanyi vagy vörös sanyi megent dobot piacra valami úly könyvet..)mer manapság ez is előfordulhat
szóval ilyneek is vannak meg olyan full idióták akik ilyenkor ..mivel a motorozás a hobbiuk..ezért motorozni szeretnek és ....mivel most nem találtak jobb helyet (kivéve a síma csarnok de oda olyna nehéz lett volna bejutni úgy értékeltük nehezebb mint a kinti walhallába..szóval itt tobzódtunk.... zarándoltunk 1et pesze az idő lyárás is hozzályárult a sikerhez..aminek az eredménye a 10 fok celsius..meg a hómentes övezet..meg a shár...

sőt ha már a lúd ugy dobta hogy kövér lett..meg mostmár én is rendesen ....szóval a ha már lúd legyen kövér
akkor egyből februárban legyen 1,2 napos

marhák lettek is a csordához elegen....
robúr szervezte..igy ha valaki nem jutott el vele hajtani nála reklamál6...

az első nap...
a kellő mennyiségű nedvességgel ellátot talaj...amit a kellő hosszú ideig tartó téli havas témában..eltöltött a hegy...2két hétig aludt..majd jó mennyiségű eső szerdán elmosta a maradék fehérséget is..igy az tuti volt ..aki nem szereti a sarat az jobban járt hogy itthon maradhatott
szóval a gépek felgumizva úly sixdély meg fimes endúró spirelly meg egy pirelli skprilyon zsirferi gumi..vágva!belsővel..
plusz kend- a doktor gumi..ami gyógyir a shárra...már az öt nyuszi öt részére....hogy ne keljen már sokszor nekifutni a dolgoknak
persze legömbölyödwe mint az atom..de azért megvágni nem fogom..mert már igy is hiányzik róla vagy 30-35 bütyök

eddig a motorozásról túl sokat nem irtam..mi ... nem tudok koncentrálni mert még..máshol jár az eszem mert ahogy hallom ebbből nem lesz ma vásár..mert az eresz csatorna kifolyólyán áthaladó vizmennyiség kellően nagy

szóval...
motorkázás....
eleinte úgy tűnt robúrnak fogy megyűlni a baja..mert elfelejtette a tavaly tanultakat..alkalazni...
nix hiszti ,van gáz...
nix gáz van nagy hiszt..
mégreggel a sok úly idomkacatot mikor kézbe vettem 1 kisgyerek boldogságával szorongattam a vásáros ember kocsija mellett...hát biz azon voltam hogy fel kéne ezeket rakni...de idő szűkében csak a kocsifelső polcaira tudtam felrakni..
de kb 2 perc után...a szali régi sárvédője...teljeseen feladta fungciólyát..majd erre 2 perc múlva egy oldalazós csúszásban....épp ügyeskedd wén..hogy majd én megfom ezt oldani...hát a megoldás az fálydalmassan átbillentem majd azzal a gázzal nekirongyoltam egy 40m magas kis suttyó fának ugyhogy az régi első sárvádővel tompitottam a becsapódás erejét..+112kiló meg már én is 111kiló +még volt ott egy kis korregciós gáz is..ugyhogy hamár nekimék legyen értelm e is
becsapódtam mint bolygó holll-andi..aki látta az könnyzzzett a röhögéstől.. én a galadiátor első sárvédőmet figyeltem... maradt ebből még valami
de ztán mikor sikerült lecibálnom ..akkor látom ám..hogy minden 1ben van...csak kissé leffencs lett a motortor eleje..is
de túlélte
aztán a vörös falevelekkel tűzdeltt hegyoldalt a beláthatóság elképesztő segitségével ..újabb és úlyabb betegészeket találtam ..aminek mindenki örült....de főleg robúr élvezte.mert ő többször is ..sokszor többször is meg járatta gépet le-sfel...mert gondolom a sima élvezet kevés volt..az orgazmusig akart eljutni...csak rossz végén ált a ...nak...
de robúr most is mint mindég ..mutatván elpusztithatatlanságát szűntelen harcal.. fel feljutottogatott mindenhol..
elkezdtünk haladni..kicsit.. és 1szer csak szali meghallotta a román kollegákat.. és bizván abba hogy valami infót eszivhat tőlük..elkezdett utánuk menni..a hang után..csak az volt a baj mikor elkezdtünk a hang után menni..adigra kb már 2-3 perce nem hallottuk őket
de nem gáz..szali ment elől verette jobr a balra aztán készer jobbra..aztán még egyszer és eltelt 5 perc és hopp már megent ugyan ot voltunk ..nem számolta hogy ha 4el többet fordul el egy irányban...tehát 123szor jobbra és 127 szor fordul balra..akkor az egy irányban összessen 360 fok pluszz ami azt elent ia kelgyó a farkába harap..
ez meg is leltt ö perc múlva.. de nem baj kissé korekcióztam az irányt majd újra elindulét szali...én meg figyeltem hogy hogy kell menni...mert verette haladósan...kicsit öszze vissza de veretük...mint kiderült a többieknek ez nagyon tetszett hogy nem annyira xtrémen de haladósan toljuk...szoval meg van az úly drályverünk
aztán párszor még útba igazitottma szalit és egyszer csak ot voltunk a kivánt helyén gyors tibikörben...
na ott kicsi ugatással beleöntöttük a verdályába a 3 liter benyát..és akkor nem lett mérges..cska annyit mondott jol leszopatlak benneteket köcsögök..ezért ..és elindult a goldentút kikerülöhöz..ahol k. peti sem szerette a dolgokat jó talajjal..de most meg sár volt...ahol a múltkor csak gyagyás ment fel egyedül a ..ez túlzás felcibálta a gépet iszonyaat tteknikai tudás meg fizikai reő segitségével ...mi meg 2-3 an a többi motort
szóval most megszopat minek...
na ebből az lett hogy odaértünk .elsőre egész lól feljutott de aztán a zorróban a sáros takony gyökereken..össze vissza becsúszott a fák közés a jobbos patakban...
én előzékenyen..mert tudtam hogy ez nekem könnyen menne..mármint az hogyha kikerülhetnénk az könnyen menne negedtem előre kriszt..a lyoda mestert ...aki lesőre majd felment.. .mert azért tudjuk hogy teknikai tudásban krisz viszi a primet ..de én meg kifigyeltem ám..mert hogy hátul néztem ..már láttam ia hogy hogyan basztam el eddig..
krsisz nekifutott aztán vagy 5ször aztán még szali vagy 3szor meg olyana helyekről tornázta ki a motort hogy azt 3-4 ember sem tudta volna kötelek néélkül de gyagyás..ezért is gyagyás..mert egy idióta állat aki lhet hog nem kroszfittel meg edzeget fekete kibuggyantós haspólóban ..de leköröz mindenkit merrt mondom 3-4en kötelekkel nem hozzák onnan vissza ..és ez meg már megent a gerincen próbálkozik mikor 3 perce meg a 30cm fák között volt 2mrel lejjjebb...
aztán még előzélkenen magamelé engedtem obúrt mikor krsiz elfáradt...
aztán na mondom itt az idő....
és elsőre..csont nélkül..ég soha nem volt ilyne motortoris.. itt!felrongyolta ma sok szikla gyökér meg mindenen át aszli mellett aki már 90%ban feljutott...
na akkor ezek kikészültek.. én üvöltöttem mint a fába beszorult féreg...ezek meg anyázta hogy hogy az anyámaba...
én meg csak ...az okos indiánok ra gondoltam akik engedik a filyatalt előre.. majd felhivják a csajokat hogy a sátorba szoplyák le mikor tévézik a kanapén..ne keljen már annyit dolgozni azért a kis szexért
tehát az hogy frenetikusan éreztem magam az gyönge elcsépelt kifejezés lenne ide..
aztán visszagyalogoltam és néztem hogy a gléadiátorok hogyan küzdenke tovább...mert a kis csajos 525 ezt a részt kihagyta
megvagyok rohangálok italya meg stauland között
nem mind onnan...
de azokkal
ma meg 242km a négy főre...
ezt csak szalinak irom hogy tudj nem vesztett semit mertt aki nem akar motorozni az nem motorozzon..aki sielni szeret sieljen a ki velneszelni szeret az velneszeljen aki meg siránkozni szeret..az meg siránkozzon

aki meg motorozni az meg majd elmeséli milyen..
volt
holnap...mert megkérjük eskát is irjon már kicsit...
milyen voolt a vissazfelé pörgő 250exc elmesélhetetlen látványa.. öntse már irott formába..ha már én erről is lemaradtam
majd holnap irok bövebb beszámolót is
de az első nap szalival robúral eskáwal 238km-t mentünk.. ha személyenként lebontjuk...57km/fő
Olyan sokan mentek Nyíregyről? Az igen!
..na megvolt az első kétnapos egy egy napos hajtás...
ma reggel szakadó esőben indult neki hosi pöstiből...5.30kor már moindta hogy az m5 ön van..há mondom itt meg azskad az eső..de ha elutazol..majd 400kilcsit.. nem maradunk itthon..
hát 7kor szakadt már rendesen..
kifele menet... az ablaktörlő azért győzte szuflával...de nem kelleztt leállitani...
mind1 kemények vagyunk mint a fagyott kutyaszar...
odaértünk és a nyir1háuz koommandóskülönitméy már vagyy 8 fővel ott topzódott flöltözve ..ahogy kell...
mi késtünk 30 percet..ert a qrwa lángososnál is elbasztuk az időt meg a pakolás is elhúzódott..a lángos az kár volt mert nem oly finom viszont felettéb olajos volt...sk kb 90%hasznositota 10%ból meg lesz majd este kisrakás kaka...
mondom a 90% hasznositotta mert azt odaadtuk a kutyáknak..azok is hagy érezzék a jó olajos seggedi lángos izét...
hosi meg én..mi gyakorlatilag száz 100alékban át konwertáltuk az egészet...majd 10kor le is húztuk a kinti értékmegőrzőben
az eső az olyan esegetős volt..de mivel ott voltunk vagy 12 ezért a hangulat az kárpótolt minket mindenért...hát hir1en is sok a szép motor.. persze mind kártélyem
de van egy új gumi ami lessz a faworit...18colos starcros..ms3..mh3..sárban úgy termelte magát felfelé mint az állat
persze a kutyakenda k 774 a kerek gombolyded bütykeivel azért még nem lesz kidobva

aztán átültöződve.... motorok járatva és az eső lanyhult...csak lanyhult..és mikor felültöünk a motoroka.. furcsa nedevvégmentes idő lett ami aztán végül is..kitartott estig..magyaroszágra érvén 18óra felé kezdett újra cseperegni..de hát az már nem sok vizet zavart..
ugyhogy újra beigazolódott mindég csak az számit ami ott van ..az hogy itt mi van az lófasz...
de azért a sarat azt tudta még növelni...
na hály báláim.
volt termés látom..mind telis teli vagytok élménnyel...

sÍmár ól csak ennyi .. csikuszmászterusz nem eresztette túl bőlére a beszámolott ..
ment ott 1 tsomó pröfi.. köztük zsir feci is ..vagy azzal mi lett totál gáz volt
hát ha a testhezállós rucit nem eröltette azért csak nem volt olyan gáz

csak szalinak egy kis őszinte beszámolÓ
bakker igazad volt... másusban nem fog esni...
ma meg esett...jól be is szoptuk..menüntk vagy 18 km
mindennel baj volt...hol itt... holott mindennek rendben kellet volna lenni....de ez van
mindenben igazad volt... inkább velneszelni kellet volna
A Symát 7-kor megunta a gyerek,hangos volt neki a zene
50 ccm #45 Apágyi Márk profisan lett 2.
http://www.motorsport.hu/live?...
#4 Ádám amíg láttam szintén profi
A háháhát is láttam ,de minek Tudást adok át csak az
Azt hittem mán le is motorztad a telókat
yzf 250 és 2002 es ....igen jól szuperált mostanig nekem...5 evet hajtottam,igaz nekem is hajtókar csere volt de 10 év után és nem rúgta szét magát..Tanulni a legkiválóbb a 250 es 4T.
komolytalan dolgok voltak, meg 100 csere ...sportmotortol a lotrágyáig minden...

jo kis motor ez elszolgál engem még jo darabig, csomo extrát kap most...
az nem fasza...
Senki nem volt, aki komolyan is gondolta?
szasz
ha jol látom yz400f 99'
nekem nagyon jó volt csak eltört a hajtókar, és kirohant alul
én is bütykörészetem, épitem a verdát ...
patyi minek neked 2011-es? régebit olcsobban kapsz, és rá lehet pakolni az új idomjait is, ha az a vágyad...
most pitbiket néztem.....az asszonynak....
nehogy má ott is békén hagyjon...

valami angol (kinai ?) márkát mutattak....asszem wels márkájú ...
mindig nézem meg érdeklődöm...

ha tudtok 2011-es jó áron... ..
persze a vevőnek jó áron...
Ha megjöttek volna a motyók!
Jó nagyot! Kávé?
igazi motor szerelős bütykölős idő van...
egész nap szakad az eső...

mikor lesz 2T Patyi?
patyi bácsi... tudom