Tudod Dew,annyira szegény vagyok,hogy nem engedhetem meg magamnak ,hogy szar dolgot vegyek .Ki nem nyissa ki a szemet es nem informálódik,kinyissa a pénztárcáját
Nocsak, cserélsz 2T re?
Nem ígérem meg mikor lesz kész, mert elég sok idő, majd évenként fogok haladni valószínű, de az is lehet betöltöm adatbázisba az összes év típusszámát, írok rá egy programot és akkor azzal ki lehet mutatni bármelyik 2 évjárat közötti eltérést, vagy akár azt m mivel passzol
Ha valamikor veszek valamit, az tuti 2T 300cc lesz, egyenlőre ezt kezdtem el nézegetni, hogy képben legyek.
Anyagiak, meg évjárat szempontjából még képbe kerülhet az EXC 300, majd azt is megnézem valamikor.
Én semmit nem tudtam róla/tudok még a típusról csak azt, hogy jó, de ilyenek, hogy segédvázat így "elkúrni" 2013 ban
Köszi az infót aki tud róla, nyugodtan írkálhat
A nagyon régi típuson, maga a lábtartó, gyakorlatilag "S" alakú, illetve el is van törve a hátsó része, de a felfogatás jó, semmi hiba. Nagyot kaphatott. De ez a nagyon régi GizGaz!
Dew a segedvaz eredetileg karbonbol volt tervezve,de mivelhogy nagyon dragan jott volna ki ez a kis konnyites sajnos valami erosebb fajta muanyagbol keszult ami biza sok motorsnal eltort alol ahol el van keskenyitve a vaz es a sarvedo csatlakozasanal.Altalaba esesek alkalmaval torik el..es vagy 60 euro 1 darab.Ez az elbaszas a11 es 12 es modeleken van tuttommal..Allitolag Zoli haverom alapjan motorikusan nem valtoztak...cdi-bol porgositetttek meg,hogy alacsony es kozep tartomanybol is nagyon harapos lett .
GASGAS fórumban legyen már egy kis GASGAS is
Elkezdtem beleásni magam a 2T EC 300 rejtelmeibe, szeretném megismerni elméletben a típust legalább annyira, mint az RMX 250et...
Első lépésben ezt néztem meg, érdekelt, hogy mitől kerül 2-300eFt al többe a race(milyen alkatrész eltérések vannak) mint a sima változat...hát a segédváz miatt a sima az elég törékenynek tűnik számomra
2013-as GAS GAS EC 300 sima és race változat összehasonlítása:
Az összehasonlítást alkatrész típusszámok alapján csináltam, azaz a teljes motorja kiterjed.
A vízpumpa esetében a meghajtással variáltak,más egy fogaskerék típusszáma. A kormány terén a race változaton más van, gondolom erősebb és más a markolat, elektronikában csak a CDI változott.
Az idomszett ami sokban eltérő, illetve sok eltérést mutat a segédváz is. Számomra a sima változat segédváza elég gyengének tűnik, az oldala mintha erősített műanyag lenne csak…
A race változat már rendes „szögvas” hegesztett fémváz, ennek vázán megfigyelhető a lecsavarozható lábtartó felfogató és itt mások a láncgörgők is.
Az első futómű kevesebb, míg a hátsó több változást mutat, ami az eltérő alkatrészek számát illeti.
A kipufogó dob és annak felfogatása eltér a két típusnál. Apró eltérések vannak az üzemanyag tanknál és a hátsó lánckeréken.
A robbantott ábrák típusszáma alapján a többi alkatrész 1:1-ben ugyan az.
Nem ennél a csajnál nagyon komoly problémák vannak de majd mesélek róla személyesen valamikor meg fogsz érteni szerintem 100%-ig Köszönöm meg lesz mind kettő remélem
Szia Dew! Ma már bele került a kerék is nagyon apró finomítások vannak rajta csak,hétvégén be akartam indítani de megyünk a SYMA-ba egy kis Cross-t nézni! Remélem jól lesz ha már van a földön olyan hülye nő hogy 1hét együtt lét után és 4hónapja nem beszéltem vele vesz ajándékba két jegyet és persze,hogy elrántottam jó barátom Hasit egy kis kirándulásra ,bár lehet a csaj arra gondolt őt vigyem hát ezt benézte szagény Vissza térve a motorhoz 2-3hét múlva viszem le Kornélhoz hangolásra és utána mehet a hajtás végre
Ezek a játékszereid, amiket a kollégád cipel ha odamegyek dumálni... Volt ilyen többször is!
Ügyvezető úr meg beül a kocsiba a végén, hogy már ideje volna indulni...
S mit néztél még ezen kívül?
Régebbiekből úgy tudom nincs is más, újból meg már szinte mind, mind jó és szar is egyben
Nem ígérem meg mikor lesz kész, mert elég sok idő, majd évenként fogok haladni valószínű, de az is lehet betöltöm adatbázisba az összes év típusszámát, írok rá egy programot és akkor azzal ki lehet mutatni bármelyik 2 évjárat közötti eltérést, vagy akár azt m mivel passzol
Anyagiak, meg évjárat szempontjából még képbe kerülhet az EXC 300, majd azt is megnézem valamikor.
Köszi az infót
Le szokott törni a gas gason a vázról?
Heeló Dew!
Csak nem ez a következő kiszemelt?
http://www.gasgasmotos.es/en/m...
Elkezdtem beleásni magam a 2T EC 300 rejtelmeibe, szeretném megismerni elméletben a típust legalább annyira, mint az RMX 250et...
Első lépésben ezt néztem meg, érdekelt, hogy mitől kerül 2-300eFt al többe a race(milyen alkatrész eltérések vannak) mint a sima változat...hát a segédváz miatt a sima az elég törékenynek tűnik számomra
2013-as GAS GAS EC 300 sima és race változat összehasonlítása:
Az összehasonlítást alkatrész típusszámok alapján csináltam, azaz a teljes motorja kiterjed.
A vízpumpa esetében a meghajtással variáltak,más egy fogaskerék típusszáma. A kormány terén a race változaton más van, gondolom erősebb és más a markolat, elektronikában csak a CDI változott.
Az idomszett ami sokban eltérő, illetve sok eltérést mutat a segédváz is. Számomra a sima változat segédváza elég gyengének tűnik, az oldala mintha erősített műanyag lenne csak…
A race változat már rendes „szögvas” hegesztett fémváz, ennek vázán megfigyelhető a lecsavarozható lábtartó felfogató és itt mások a láncgörgők is.
Az első futómű kevesebb, míg a hátsó több változást mutat, ami az eltérő alkatrészek számát illeti.
A kipufogó dob és annak felfogatása eltér a két típusnál. Apró eltérések vannak az üzemanyag tanknál és a hátsó lánckeréken.
A robbantott ábrák típusszáma alapján a többi alkatrész 1:1-ben ugyan az.
Akit érdekel, itt megnézheti részletesen:
http://www.teligaz.hu/viewtopi...
A csajjal kapcsolatban...szerintem csak szeret, majd értékeled jobban, ha öregebb leszel
Ügyvezető úr meg beül a kocsiba a végén, hogy már ideje volna indulni...