egy volt kollégám Dubaiban dolgozik,küldi nekem a képeket...fáj a szívem hogy róluk lerohad a gatya is a hőségben,itt meg megfagyunk.amúgy teve fejőházat építenek
úgy is sok!en a cr 250-es nek 4 ora alatt nyalattam be a 7 litert,igaz,hogy 4 ora utan se kezem se labam nem ereztem es az 1 kibaszott pörgős motor,de van benne nyomaték is,de keves sajna.
de jön majd a tavasz,nem adom fel
idén a házunk előtt lesz a motorom egész nyáron.mások sem tartják garázsban a motorjaikat,mégcsak ponyvát se tesznek rá,se leláncolva,se semmi.sokszor még a kulcs is benne van.és mindenhova motorral fogok járni,mindig kéznél lesz mert most az a baj hogy 15 km-re van a garázsban a barátainknál,kész macera mindig a motorozás.na ennek vége
ne is mondd...a változatosság kedvéért megint esik az eső
kész Anglia,napok óta esik.azt hiszem hétfőn volt csudiszép idő egy pár órát,aztán ennyi.hó az már régesrég elolvadt
Fiamék ma mentek usziba,mondtam neki ha kiáll az esőre ugyanolyan vizes lesz,minek azért elmenni uszodába
persze ha valaki tempot megy egy endurocross körön akkor simán be lehet nyalatni egy 300-as2t-vel 3 ora alatt a 10 litert... csak nyelelni kell folyamatosan..
amugy a 10,5 liter/3 ora, és a folyton beköpő gyertyábol elég egyértelmüen kiderül az also-közép tartományban belefullad a benzinbe jelenség...... igy ne is várjál nyomatékot mikor pont elváltva probálsz kisgázon elfolyni a ganyé meg ömlik bele...
a fuvokák bármikor cserélhetők tank levétel és extra szerelés nélkül....szoval ezt sem értem...
tételesen végeg menve a listádon... csak hogy legyenek értékek is..
önindito mint a ktm-nél...(megjegyzem akinek önindito kell egy 2t inditásához, na az is gáz.. )
az hogy beköpi a holmit az karburácio, tán be kellett volna állitani, én 5 éve használok ilyen tipust és eddig SOHA nem köpte be a gyertyát... szoval a hiba az őn készülékében van ahogy szokták volt mondani...
hogy kiugrik a gumibak ha ráesel ember elvileg ezért találták ki
amugy sok 100 éve a rutinok töbsége a felső gumibaknál megfurja a kereszt merevitőt és oda huzatja a hűtő merevitőhöz, igy bebiztositva hogy a kis fák ne forditsák ki állandoan a legyezőt a gumibakbol...
de azt hittem ezt mindenki tudja elég alap dolog.
a kevesebb nyomaték az igaz, mivel robbanékonyabra hangolták a holmit, elhagyták a lendkerék sulyt, hegyesebb gyujtás stb.
bár némi után olvasásal ez is gyorsan orvosolhato extra megbontás nélkül kaphato hozzá power kamra nővelő és plusz suly a forgorészre, amit ajánl is a 2011-utáni modellekre....
itt lehet olvasgatni a kis modosito tuningokrol, hogy lesz nyomatékos a bringa....
Nagyon nem volt vicces.De sikerült 2kg lefogyni az ideg miatt,és ez nem baj.
Ma Nyíregyháza -Napkori homokbányában kijelölt enduró nyomvonalon verseny lesz. Valószínű,hogy egyedül leszek,így tuti megnyerem.
2012 es ec 300 E Mocit vettem újat. Ez volt az 59. motorom,tehát van mihez hasonlítani. Rémálom,,,Soha ,még ingyen sem.Kezdem ami jó volt. Futómű rendben,ergonómia :szuper. És akkor a lényeg. Önindító nem indít,minden 3. ra melléteker. Ha nyomatékból motorozol,mert igaz erre találták ki,akkor 15perc után beköpi a gyertyát,ami persze kuka.2500/db. Teletankolva 129 kg,tehát pont 13kg al több a gyári adattól. A fék egy jó közepes. A km óra minden mosásnál elfelejt mindent. Egyenletes nyomaték?Hol élsz.Dicsekednek,hogy 6 éve nem nyúltak a blokhoz. Ez látszik is. Gyárilag bele vannak szakítva a csavarok. Fúvóka cseréhez le kell venni a tankot. Ha véletlenül elborulsz,akkor az idom ki jön a gumiágyból,,de kijön a gumi is ,ami elgurul a fűben. Szerelned kell rögtön. Borzalmas.Vannak jó dolgok de együtt a csomag,,,nagyon GÁZ GÁZ. A hátsó rugóstag nagyon jó volt, kemény,de mégis tudta a dolgát. Az eleje olyan lágy,hogy a patakba jó,de máshova nem. 2013 RA AZ OLDALIDOM problémát orvosolták. Szerintem 8 év múlva elég jó motorokat fognak gyártani,főleg ha kipróbálnak egy 2013 as xc 300. Na ez nyomatékos,meg adagolni is lehet. Fogyasztás: 10.5 liter =3 óra motorozás.
szép ez az új váz, de a dizájnon kivűl nem sok lényegi értelmét látom... merthogy a réginek sincs semmi baja....gondolom ugy gondoltok ideje már áttervezni.... hogy érezze a vevő az ujdonságot.
amugy pl szerintem gyakorlati szempontbol a régebbi cromos vázak voltak a leg igénytelenebbek, tény hogy a szinteres holmi szebb...és dizájnosabb ...
azért lecsavarozhato mert a furatnál kopik ki oválisra , pl enyém is most lett felhegesztve,+ ráerősitve, és ujra reszelve...
meg az is ilőfordul hogy nagy ütésnél a fű elvetemedik hátra felé....végül is az ötlet jo hogy cserélhetős az alkatrész, bár én ha tervező lennék alapbol vastagra csinálnám.
a multkor már irkáltam , hogy az új modell abban is más hogy már nincs benne + lendkerék, csak egy vastagabb alátét szerü kacat ezáltal válik pőrgösebbé, de also tartományban sokat veszt az elfolyathatoságbol...
de egy sxf 450 is megeszik ugyan ilyen verseny tempoban ennyi idő alatt 1 tankot...ha jo a pilota .
hozzá teszem pont leszarom menyit eszik...
bár most hogy a kötömö megvette a husqwarnát is lehet pár év mulva már a gizgaz és az ővék lessz.... szép nagy monopolium...
idén a házunk előtt lesz a motorom egész nyáron.mások sem tartják garázsban a motorjaikat,mégcsak ponyvát se tesznek rá,se leláncolva,se semmi.sokszor még a kulcs is benne van.és mindenhova motorral fogok járni,mindig kéznél lesz mert most az a baj hogy 15 km-re van a garázsban a barátainknál,kész macera mindig a motorozás.na ennek vége
ne is mondd...a változatosság kedvéért megint esik az eső
kész Anglia,napok óta esik.azt hiszem hétfőn volt csudiszép idő egy pár órát,aztán ennyi.hó az már régesrég elolvadt
Fiamék ma mentek usziba,mondtam neki ha kiáll az esőre ugyanolyan vizes lesz,minek azért elmenni uszodába
mesélj milyen ott a wetter ? itt durva tavasz van már három napja, de hétvégére mondja a 10 fokos lehülést...
a fuvokák bármikor cserélhetők tank levétel és extra szerelés nélkül....szoval ezt sem értem...
önindito mint a ktm-nél...(megjegyzem akinek önindito kell egy 2t inditásához, na az is gáz.. )
az hogy beköpi a holmit az karburácio, tán be kellett volna állitani, én 5 éve használok ilyen tipust és eddig SOHA nem köpte be a gyertyát... szoval a hiba az őn készülékében van ahogy szokták volt mondani...
hogy kiugrik a gumibak ha ráesel ember elvileg ezért találták ki
amugy sok 100 éve a rutinok töbsége a felső gumibaknál megfurja a kereszt merevitőt és oda huzatja a hűtő merevitőhöz, igy bebiztositva hogy a kis fák ne forditsák ki állandoan a legyezőt a gumibakbol...
de azt hittem ezt mindenki tudja elég alap dolog.
a kevesebb nyomaték az igaz, mivel robbanékonyabra hangolták a holmit, elhagyták a lendkerék sulyt, hegyesebb gyujtás stb.
bár némi után olvasásal ez is gyorsan orvosolhato extra megbontás nélkül kaphato hozzá power kamra nővelő és plusz suly a forgorészre, amit ajánl is a 2011-utáni modellekre....
itt lehet olvasgatni a kis modosito tuningokrol, hogy lesz nyomatékos a bringa....
www.2tracing.it
Ma Nyíregyháza -Napkori homokbányában kijelölt enduró nyomvonalon verseny lesz. Valószínű,hogy egyedül leszek,így tuti megnyerem.
amugy pl szerintem gyakorlati szempontbol a régebbi cromos vázak voltak a leg igénytelenebbek, tény hogy a szinteres holmi szebb...és dizájnosabb ...
meg az is ilőfordul hogy nagy ütésnél a fű elvetemedik hátra felé....végül is az ötlet jo hogy cserélhetős az alkatrész, bár én ha tervező lennék alapbol vastagra csinálnám.
a multkor már irkáltam , hogy az új modell abban is más hogy már nincs benne + lendkerék, csak egy vastagabb alátét szerü kacat ezáltal válik pőrgösebbé, de also tartományban sokat veszt az elfolyathatoságbol...