Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Dew beszélj Hasival ő ezt a láncot használta tavaly lehet tud róla valami véleményt mondani
láttam én már olaj hűtésest amiben forrt az olaj...
Jó estét!
görgők között.
Hogy áll a KTM? Lesz 2013-as KTM EXC 380?
szerintem regina és did között kb akkora a különbség mint opel astra és bmw 530 között ... nem véletlen a fele ára....
Ez az 5.8-7.1 hol mérendő?
Ez már csak kíváncsiságból kérdem, a lánc is tutira cserélve lesz nagyon lóg a görgő rajta szerintem ha levenném fel tudnám tekerni oldal irányba is úgy ki lehet kopva
Azért a kis olajhűtőt se felejtsük el!
Köszi a linket azért az nem mind1, hogy 23 vagy 13eFt , nekem eddig mindig DID volt, nem volt vele gondom, erről a láncról semmit nem tudok. Egyenlőre úgy is csak infót gyűjtök.
aki mindenki kezdek viktorosan irni...
Dew 520-as láncnál a gyári érték 5,8- 7,1-nél már eldobos.. célszerű több helyen mérni....

neked ingyen volt aki mindenki aki elolvasta utalgassa szépen a 6000ft/ kopf..
Dugjál be cint a gyertyán keresztül, egyszerre mind a két oldalra.
úgy értettem, hogy nincs lemarva a hengerből, azaz gyári méreten van
A talptömítést valóban én vágom mindig 0.5-ös klingeritből, ami benne volt, az is 0.5 volt. Majd a mostani dugócserénél kipróbálom 0.8 vagy 1mmes klingeritből, aztán kiderül változik-e valamit. Hengerfejet nem szívesen veszem le méricskélni, mert akkor ott is tömítést kell cserélni
Hogy lenne gyári ? Te is szétszedted egy csomószor, tehát szinte mindig más méretű talptömítést raktál bele hacsak nem mérted ki minden alkalommal, de van egy ojan érzésem hogy te csináltad a tömítést.
amúgy ilyne helyeken könnyen megfornak a gépek..mert a hó az nem a hűtődon van..de egy helyben reszelsz qplung teligáz 0 tempó

látom csabinak a szögese jól levizsgázott...
1es alát adok neki
sajnos..pedig hogy favorizálta azt a szutyok belehajtós amerigai cssavarokat
hát zsolti..mindég elályulok milynee okaos vagy..mikre nincs idöd kikisérletezni...
mi a szalival annó a hengertalptömités csökkentésével próbáltunk az sx exc be plussz lóerőt csikarni...
de az exc az 0,8al volt a jó..az esiksz az meg azt hiszem.,.0,5..
mármint a hengertalptömités nagysága...
dév ezzel tudod növelni vagy csökkenteni a kompressziót..ami ha túl nagy akkor a 2t nem forog ki!túl erőszakossan jár!és még melegszik is..
ha emeled a hengert a tömitéssel akor a vezérlét is tolod kifelé.. szoval lehet hogy tényleg az a baj...2-3 tizedenként tudod emelni.. a tömitésssel.. és akkro mindég feljegyezni milyne lett.. addig kel ezt játszani még el nem kezd gyöngülni..mikor elkezd gyöngülni..akkor az előtte levő legerősebbe számodra legjobb verziora visszaállni...
pl ha volt alatt..a hengertalp alatt..0,5 ös..akkor egy 0,8assal ..aztán egy 1mm aztán 1,2..de a 0,8-0,5 az szokott leni a jó...de ez változó..pl ha a dugód laposabb akkor a kissebb ha púposabb akkor a nagyobb.
Én nem csak gondolom hanem tapasztaltam hogy megbillen a dugó az egyoldali cintől. Több tizeddel becsapott a mérthez képest.


így már értem
nem ..
ha egész nap elbaszom a motorozás motormosásra akkor igy szok kiengesztelni +este hagyom aludni
illetve Ő hagyjon aludni
hali Laci papi!

ez a fagyaztó jó ötlet! köszi!
kifúrom az odalát és dobom is be...

nem. ennek a tetelye gyárilag lukas
igen akkor mén hidegen is
van erős satum. megpróbálom úgy. köpködni sem kell

max ha elbaszom
Szia Lokoto!

Ha berúgót melegíted akkor a perselyt dobd be fagyasztóba 1-2órára és akkor elég könnyen össze tudod majd tolni a kettőt,plusz a karra melegíts rá nem kell pont 100fokra melegíteni!Egy észre vétel a át lett fúrva a berúgod,nem volt zárt a felső része?