Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

dew nem mert, két ventim van fent.
s amint éreztem kuplung nyikorog akkor meg állás volt.
Lent voltunk a hegy aljában csak, szerintem 10cm től több itt nem volt, nem láttam értelmét feljebb menni a nagy hóba, meg ott már sok a szikla és az gáz, ha nem látom, hol is van
Nálam sajna ez a melegen járás jellemző, általában totyorgok helyben, nincs hűtés, vagy kopp gázon kapartatom sárban hóban normál használat ritka, max az átkötő szakaszokon Lehet állandóan mennie kéne egy ventinek, akkor jobban érezné magát a motor Nem szokott gond lenni a hűtéssel általában, csak az ilyen gyilkolásokkor, de gyanítom más motor is megfőlne ilyenkor, bár ehhez menni kéne másikkal, hogy tudjam
A 4T sherco is folyton a túlfolyóba lökte a vizet, pedig az nem volt forgatva, szerintem Feri KTM-e is megfőtt párszor, gondolom ezt abból, mert mindig hó hűtéses blokkja volt, amikor állt
Köszönöm a hengerfejes tippeket
Nem hinném, hogy ez a bajság gyári ott még minden méret, mostani Feri által feltöltött videóban tényleg elzárt csappal mentem
Szép napot!
figy Zari,

ilyen a gasgas-é látod csavaros a légszürő rögzitése s külön van doboz a váztól s nem roszz.
nekem most lesz egy ilyen prototipus-om.
figyu..zsir.
ha összejön a havas menet..felmegyünk dévedhez..csandival...
egy délyre...
neki is ott a szöges oszt várlya hogy legyen vele menet...
de most itt 10fok van... és mslegszik az idő...ugyhogy ma még mg kell próbálni szöges nélkül menni... a kis ec pályán
de majd ..ha lesz még olyna akkor megyünk.,.
zsir a képek meg a leirás is..de most nem tum mindet olvasni..majd estére ráfigyelek

amit scsináltam..zozi miatt van.. fogtam és két féltenyérnyi darabot kivágta ma a házból a légszürő oldalánál.. a fedélből..mert tényleg ha húzza aparaszt a parasztgázt akkor azért szivja be elöl is meg minden résen..mert valójában nem is szivott sehol..az ülés alól ..az meg kevés..
uyg mint a lyamahák..meg a lyaőpóknál..oldalt ott a féltenyérnyi juk mindlét oldalt!
egy mozdulatal lepovertépezhető ha extérmezni akararunk majd...valami patakéátkelésnél..de az itt nálunk nincs..uyghogy..
jó lesz.

zozi
eszem faxom megáll
kabbbe a faxom .
Azert van ott egy 15-25 cm hoooo.A Matrasztistvanon is 30 cm et mondanak.
Csak ennyi a különbség!
ja! kösz a meghívást ,de nekem ne szóljatok! hóba nem motorozok.
kösz jim.
na léptem.
jólvan zsír jófiú vagy nem kaptad fel az ötöst.
Itt esik az eső,csak nedvesek az utak!
Öreg,
nekem a lejtokon fék nélkül jégen csúszkálni egy egy méteres erökarral a lábam végén (si léc) nem tuti. meg unalmas is.
hogy szarul megy az igy van azért gyakorlok. s talán nem kell 15 meg 20 év ugy menjen mint példaképemnek.
tegnap jó volt. tegnap gondoltam rád is meg Zari-ra hogy hogy felmentetek volna cosnt nélkül egy csomo helyen, ahol mi elástuk magunkat. még lesz tél gyeretk fel. vagy mi le. de szögessel.
tél van zsír. nem szóltak hogy ilyenkor télisportozni kéne nem a hóba szerencsétlenkedni? szárazon is bajok vannak geci ,képzelem mit művelhettél a hóban!

zsírnak meg majd kiszórok egy marék ötcentest a nullás környékén. ha arra jársz kapkodd fel nyugodtan.
Csá, kösz. !

pár kép tegnapról.
milyenek az utak srácok? indulok arrafelé csak még lustálkodok meg várom a 4 kik pálinkámat aztán go.
neked is jo reggelt zsirferi...
én ezt ugy tudom célszerü pár jukat furni a blokk tetejére is a váltohoz, kuplungdeknihez.. ha ott is gázosodik, nehogy ugy járjon a motoros hogy menet közben fel emelkedik a motorral együtt... mert akkor baszhatja a tapadást....
Dew,
még hozzá teszem, hogy sok tanulással, szakmázással és a szakmád tudásával, az időd hasznosan való eltöltésévél lehet megtanulni azt amit másnak űr nehéznek tűnik, neked 10 perc összerakni.
neked lehet...

nekem sehr gut ein Caffe mit milch...
ezt viszont kétlem hogy akkorát billene a dugo oldalra, márcsak azért is mert a cin olyan puha lofasz ellenállásal kilapul, és mivel a berugokarral nyomod le a dugot , igy pár pillanat alatt rákalapál jopárat, kizártnak tartom hogy meg tudja akár csak legkisebb mértékben is fesziteni a dugot oldalra....


gondolj bele, a gyertyán oldalra betolt puha cin kűzd a dugattyu hajtokar ,főtengely sulya hármas ellen....... esélye nincs ellenálni
ha túl nagy a kompresszió ki szoktuk fúrni 0,4 es fúróval a dugó tetejét. ez egy régi jól bevált megoldás. mint amikor a tehén lezabált vizes lucernéból és felfúvodik.olyankor kiszúrják a bendőjét egy fecskendőstűvel. ott kimegy a túlnyomás különben felrobbanna.

de azért járj utána lehet hülyeséget mondtam.