több húst kell enni aztán jobban bírod a melót
idén kipróbálom a nagypapis túraendúró vonalat, szóval pihen a piros ördög
bár ha valamelyik nyári hétvégén épp semmi melód sem lenne elugrok aztán lesz
Hejjj,ezer oka van sajnos,ne haragudjon Uram... Sok is,idő is kevés,enni is kell,alvadni is kéne,sok a baj és okuk is van, meg életem sincs 97% nem megy egyből
nekem van benn 2 db... nagy csodát nem lehet tőle várni,
tény hogy jopár cm2 hőleado felszin, ami azért ér valamit, mondjuk az enyémen 2-szer ekkora a bordázott rész.... a jo benne sose romlik el, nem kér enni se áramot egyik motorrol tudod a másikra rakni
te úgy lám filyatal vagy még itt..
hát ronix is ilyet használ..talán kettőt is...
még otthon ha van esztergás meg ügyeeséged.. simán ki is lehet vitelezni...
kel hozzá egy 40-50mm átmérőjá..10cm vagy hossszabb aluminium henger..és már kész is..
(kifúr 15-16ossal le eszetregál a két végéer 12-13mm hosszan 19es átmérőt..majd a többit beszúrkálja beszúrókéssel és már kész is s finom kis hÜttő
látom volt faxa menet
faja leirás..olyan zarándolos csak érthető és ezáltal élvezhető is
a forrás...
azértm ertt tél van és hideg..uszkve 20kal hidegebb..de a motor nem halad..nyélen van...sebesség 10km óra 2-3 ban és még a qplungal is dolgozol..nincs az a ventillátor nélküli hűtő ami ezt kibirja..
nálunk mikor először jöttek a 350esikszekkel..azt kérdezték +5fokban hogy letakarná a hűtőt.. mondom á nem kel...az első domb felénál már gőzölt az összes..350...a felénél...mert a teligáz +qÚplung az ám melegiti a hütőt...szoval dév..lehet semmi hiba csak eleve a tied ilyen forrongós..emlékezz mikor eskával voltunk akkor is megfortál a semmiben...
az a csabi a kossútrádiós családból származik akiknem a mestersége a ruha varrással kabcsolatos...
mert tul sok az üsszvágó képkockammontor név és a kivürről belehajtott szuper csavarok.amik a nap végére öntisztulással pucolja ki magát a gumiból
pedig majd bepalizott minket is hogy milyen hiper...
sajnos..ezt kell mondjam ..
sajnos
a zarándol feat csák ronix által már leirt és hülyére tökéletesitett csavaros gumitól...nix lyobb
csak ia bentról kifelé..mert az egy doloh gogy befelé nyomja a csavart a hegy..de mikor meg kapar a karék akkor a csavar fog és mint e gy harpó fogó cibálja ki a csabaroka t a fa meg a fagyott föld..és ha nincs belül legaláb 6os kapupánt fej úgy kihúzza mint a fény...
a sima 10es fejőű hatos csavart is kirángatja egy motorozás alatt...
kel a belső legalább 15mm átmérűjű fej...különben a véga a motorozásnak totálgáz lesz
Útinfo:
Ausztria rendben, szinte szárazak az utak, Hegyestől teljesen járható, itt-ott kicsit havas... Győr után nem tudom, de szerintem nincs para! Sok cseresznyét!
hozzád is el kellene küldeni az xr rugóstagját de lusta vagyok kiszedni
nem csillapít már valami facán
bár idén szerintem nem lesz benne 500km sem
utána úgy is műszaki lesz szóval le kell mosni akkor lesz vélhetőleg kiszedve
idén kipróbálom a nagypapis túraendúró vonalat, szóval pihen a piros ördög
bár ha valamelyik nyári hétvégén épp semmi melód sem lenne elugrok aztán lesz
tény hogy jopár cm2 hőleado felszin, ami azért ér valamit, mondjuk az enyémen 2-szer ekkora a bordázott rész.... a jo benne sose romlik el, nem kér enni se áramot egyik motorrol tudod a másikra rakni
hát ronix is ilyet használ..talán kettőt is...
még otthon ha van esztergás meg ügyeeséged.. simán ki is lehet vitelezni...
kel hozzá egy 40-50mm átmérőjá..10cm vagy hossszabb aluminium henger..és már kész is..
(kifúr 15-16ossal le eszetregál a két végéer 12-13mm hosszan 19es átmérőt..majd a többit beszúrkálja beszúrókéssel és már kész is s finom kis hÜttő
múlt évben egyszer majdnem lemostam, haver tankolt én meg nézegettem a mosót a kúton, csak nem volt apró nálam
mondjuk ha esne nagyobb hó az is egész jó le tudja szedni a sarat
max szelepállítás, olajcsere meg fékbetétcsere amit megcsinálok ezután
meg a kompressziót is kimossátok az ikszerekből...ne tedd.
dont dú disz
látom volt faxa menet
faja leirás..olyan zarándolos csak érthető és ezáltal élvezhető is
a forrás...
azértm ertt tél van és hideg..uszkve 20kal hidegebb..de a motor nem halad..nyélen van...sebesség 10km óra 2-3 ban és még a qplungal is dolgozol..nincs az a ventillátor nélküli hűtő ami ezt kibirja..
nálunk mikor először jöttek a 350esikszekkel..azt kérdezték +5fokban hogy letakarná a hűtőt.. mondom á nem kel...az első domb felénál már gőzölt az összes..350...a felénél...mert a teligáz +qÚplung az ám melegiti a hütőt...szoval dév..lehet semmi hiba csak eleve a tied ilyen forrongós..emlékezz mikor eskával voltunk akkor is megfortál a semmiben...
az a csabi a kossútrádiós családból származik akiknem a mestersége a ruha varrással kabcsolatos...
mert tul sok az üsszvágó képkockammontor név és a kivürről belehajtott szuper csavarok.amik a nap végére öntisztulással pucolja ki magát a gumiból
pedig majd bepalizott minket is hogy milyen hiper...
sajnos..ezt kell mondjam ..
sajnos
a zarándol feat csák ronix által már leirt és hülyére tökéletesitett csavaros gumitól...nix lyobb
csak ia bentról kifelé..mert az egy doloh gogy befelé nyomja a csavart a hegy..de mikor meg kapar a karék akkor a csavar fog és mint e gy harpó fogó cibálja ki a csabaroka t a fa meg a fagyott föld..és ha nincs belül legaláb 6os kapupánt fej úgy kihúzza mint a fény...
a sima 10es fejőű hatos csavart is kirángatja egy motorozás alatt...
kel a belső legalább 15mm átmérűjű fej...különben a véga a motorozásnak totálgáz lesz
Ausztria rendben, szinte szárazak az utak, Hegyestől teljesen járható, itt-ott kicsit havas... Győr után nem tudom, de szerintem nincs para!
nem csillapít már valami facán
bár idén szerintem nem lesz benne 500km sem
utána úgy is műszaki lesz szóval le kell mosni akkor lesz vélhetőleg kiszedve