na qÚrwára kiderült miéret szivott előről a láncfelől ganélyt ez a kártélyem...
anniyt csináltam hogy a légszűrőhátaz mint a lypánoknál a leghátsó részt...oldalt kinyitottam két ketuylni mérető háromszögben.. jobbró lis meg balról is...
kimentem..ugyan annyit int a múltkor a talaj ugyan olyna volt vgy még jobbb..és a légszűrő semmenyit nem koszolódott...
ház az volt ennek a baja hogy az oldalán nincs luk mert kártélyem és ezért mindenhol sziv ahol tud...a réseken és roszhelyrőll..+ közbe méga a motor is erölködik a szivással .
de ha van luk akkor nem erölkörik a kis résekkel.. hanem a tiszta oldaról jövő levegővel el van...és közvetlen az ülés alá a légszűrőház sarkánál va na két luk...magasssan..ugyhogy ez úgy is marad...
én ec 300-on ezt használom. jól bírja.
reginát vettem még a cr250-re is. az is 520-as volt, de nem tudom pontosan ez a típus-e. na az is tovább bírta, mint az 520-as D.I.D.
amit nem látunk az nincs is
én a láncot úgy nézem hogy ha a szem mozog a csapoknál akkor szar
ha már olyan 1mm a mozgása akkor inkább ledobom
nekem ne szakadjon széjjel a biharon, mert onnan mire hazatolom leszek 60 éves
Próbálok spórolni, amit nem muszáj cserélni, az nem cserélem...
Ha mindent cserélek, ami kérdőjel (ebben benne van az is amit muszáj) az cirka 150eFt körül lenne. az után persze 1-2 évig nem kéne hozzányúlni
Tudom mire gondolsz, de az szerintem lánckerék kopás is lehet
Nekem pont ez a jelenség, de az szerintem 1értelműen lánckerék, most az a kérdés kell e vennem láncot is, vagy az még jó, görgő lóg a láncon rendesen
Sajnos nem tudom mennyi üzemóra van a láncban 120 körül biztos
nemtom de én nem szoktam mérni hanem a hátsó lánckeréknél huzgálom meg a láncot függölegesen fel-le s érezni ha már kottyan a fogakon....persze ezt nem lehet így elmondani....
meg a görgőket szoktam még így megmozgstni hogy van-e kottyanásuk...
alattam még ezer évig menni fog
mondjuk amikor homokbányáztunk és a drz már folyatta a vizet a törött kiegyenlítőtartályon akkor nekem még nem volt gond
pedig dupla súlyt cipelt az xr4
hosszabb hegymeneteknél kicsit belazul a kuplung ennyit be lehet ismerni
Megint egy alapvető kérdés, ti hogyan méritek a lánc kopást, mikor lehet tudni, hogy kuka?
Nekem ilyen ábra van, más módszer? Érdemes még valamit nézni ezen kívül? Köszönöm a válaszokat
asszonyt addig el kellene küldened motorozni
utálok főzni
ha alu max 100 fokig mekkora a ráhagyás egyébként
anniyt csináltam hogy a légszűrőhátaz mint a lypánoknál a leghátsó részt...oldalt kinyitottam két ketuylni mérető háromszögben.. jobbró lis meg balról is...
kimentem..ugyan annyit int a múltkor a talaj ugyan olyna volt vgy még jobbb..és a légszűrő semmenyit nem koszolódott...
ház az volt ennek a baja hogy az oldalán nincs luk mert kártélyem és ezért mindenhol sziv ahol tud...a réseken és roszhelyrőll..+ közbe méga a motor is erölködik a szivással
de ha van luk akkor nem erölkörik a kis résekkel.. hanem a tiszta oldaról jövő levegővel el van...és közvetlen az ülés alá a légszűrőház sarkánál va na két luk...magasssan..ugyhogy ez úgy is marad...
http://motorosmotyo.hu/Termeke...
máshol meg ennyi...
remélem nem lett túl vékony a fala
még ki kell fúrnom a perselyt a golyónak.
aszonta utána melegítsem fel a berugót és szépen bele tudom nyomni a csapot.
tudja valaki, hogy mennyire szabad ezt a sz@rt melegíteni?
mert gondolom itt is kilágyúlhat nem?
vagy az csak a hegesztéstől?
szerintem is szettben cseréld...
http://www.aunergyor.hu/szuper...
én ec 300-on ezt használom. jól bírja.
reginát vettem még a cr250-re is. az is 520-as volt, de nem tudom pontosan ez a típus-e. na az is tovább bírta, mint az 520-as D.I.D.
én a láncot úgy nézem hogy ha a szem mozog a csapoknál akkor szar
ha már olyan 1mm a mozgása akkor inkább ledobom
nekem ne szakadjon széjjel a biharon, mert onnan mire hazatolom leszek 60 éves
Mivel javasolt szettben cserelni ezen alkatreszeket.
Ha nincs piz,Addig menjel vele,amig le nem szakad.....
Multkor adtam volna egy hasznalt lancot,de nem kellett...
Próbálok spórolni, amit nem muszáj cserélni, az nem cserélem...
Ha mindent cserélek, ami kérdőjel (ebben benne van az is amit muszáj) az cirka 150eFt körül lenne.
hagyd a p be,addig mesz,mig a megnyult lanc le nem tori a lanckerek fogait
Nekem pont ez a jelenség, de az szerintem 1értelműen lánckerék, most az a kérdés kell e vennem láncot is, vagy az még jó, görgő lóg a láncon rendesen
Sajnos nem tudom mennyi üzemóra van a láncban 120 körül biztos
meg a görgőket szoktam még így megmozgstni hogy van-e kottyanásuk...
mondjuk amikor homokbányáztunk és a drz már folyatta a vizet a törött kiegyenlítőtartályon akkor nekem még nem volt gond
pedig dupla súlyt cipelt az xr4
hosszabb hegymeneteknél kicsit belazul a kuplung ennyit be lehet ismerni
Nekem ilyen ábra van, más módszer? Érdemes még valamit nézni ezen kívül? Köszönöm a válaszokat
bár lenne is, akkor meg nem ismerném be