Én csak annyi infót kaptam fenyves...hát elmentem a Zsír Feri fenyvesbe, ahol lefelé szoktunk jönni, Ferenc volt az egyetlen aki eddig megcsinálta felfelé, innen a név...
Nekimentem, de a kanyar után meg is akadtam, kicsit meredek volt,kormány a nyakamban, motor a szentlélek tartotta, hogy nem szánkáztam vissza, jött utánam Feri, majd megállt, s közölte hülye vagyok ő nem erre gondolt
Miután Isteni segítséggel esés nélkül lejutottam átmentünk a Zorró fenyvesbe, ami egy darabig jó is volt, de a vége annyira le volt jegesedve, gondolom az olvadások miatt, hogy feladtuk, így go haza...
Gyorsan vége is lett a menetnek, mert keresztbe bedőlt egy fa, felette próbálkoztunk, de az életveszélyre való tekintettel inkább hatuk, vissza...de itt jött a nagy kérdés, hogy menjünk akkor ki a katlanból Feri felbűvészkedte magát a másik oldalon, de elég necces volt szerintem...én a másik írányba próbálkoztam, de lecsúszott a segge, Csabi megfigyelő állásponton volt, Feri nyomát próbálta, de ő becsúszott a katlanba, szerencséjére nem borult át a motor. Más út nincs alapon én is rámentenem Feri nyomára, sikerült átrepülni a kérdéses szakaszt, onnan meg 1be felkapartam.
Csabi harcolt rendesen az ekkor már sima gumival, csavar az nem sok maradt benne. Felmerült a hazatérés gondolata, de még a fenyvest megnéztünk...
Mondtam Ferinek ez felejtős, még szárazon is kutya, de ő nekiment, aztán le is jött hamar
ha már ennyire merész volt a KTMes, gondoltam menjünk neki más irányból, RMX megint leböffent, természetesen benzincsap megint zárva onnan mókás volt helyből elindulni, de végül sikerült mindenkinek, innen is lejöttünk, felejtős volt erről az oldalról is...
Utána átgurultunk a jó kis katlanba, lehet elnevezem KTM reptető katlannak, úgy sincs még neve
Az odavezető úton kicsit eltévedtem a nagy hóban, de utána megtalálva az irányt meg a szalagokat, már a befelé vezető mederben gurultunk. Beérve a nagy fához, gondolkodtam merre menjünk, de talán meg lehet csinálni hóban is...persze meg lehetett volna, ha nincs a hó alatt egy rönk, estem rajta szépen mikor rá akartam durrantani a katlanból kifelének. Ezt úgy kell megoldani, hogy szembe neki kell menni a katlan egyik oldalának, ott visszafordítani a motort, majd durr az alján át szembe a másik falnak...
Feri az egérúton próbálkozott, a durr az 2Tnek való
nem sikerült feljutni neki ott sem.
Közben kinéztem egy párkányt a szemközti oldalon, hogy onnan fogok nekironygyolni a 2T nyomnak, sikerült is onnan könnyű lett volna, de pont telibevertem volna egy fát, így lefékeztem, trükkösen oldalazva jutottam tovább.
Fent pihegek, egyszer csak hallom KTM teligáz, majd durr...
Megyek lefelé én nem láttam, Csabi mesélte, hogy Feri majdnem felért, el akarta dönteni a motort, s valahogy gázt húzott, a KTm a 10 m ről 3 hátra szaltó kíséretében landolt a katlan aljában
szerencsére nem lett komoly baj
Csabi az általam kreált nyomon jött fel, Feri végül felharcolta magát ott, ahonnan visszazuhant. Majd le kellett csorogni a nagy katlan aljába, itt már fogott a gumi, nem volt sípálya.
Ott elindultunk felfelé, télen a megdermedt olajjal elég gáz a futómű a köveken lószart se csillapított
Onnan tova gurultunk Zarándol hegyéhez, itt 3 koppon én feljutottam egy darabig elzárt benzincsappal, majd megállt a vas
Aztán 1-2 teligáz és úgy sikerült felmenni 2 részletben, felérek tea lefőzve, szerencsémre tudtam pihenni, mert nem igazán jöttek a motorok. Kis idő múlva megérkezett mindkét 4T.
A tetőről lefelé a másik oldalon olyan volt mintha szánkón ülnék gondoltam bedöntöm, de mivel tisztának láttam az utat megengedtem, rá is fáztam estem szépet, majd kikászálódva a hóból leszánkóztam a hátralévő felén is, ott már esés nélkül
Mindenki leért egyben ott magaslott előttünk a még meg nem csinált feljáró...
A nagy hóval tűzdelt "nagy fa feljáró" (mumus hely) az feladta rendesen a leckét, Feri kezdte, de gyorsan vége is lett menetnek,
majd én dobtam még lejjebb egy rendőr kanyart, Csabi se jutott messzire. Utána Feri x. próbálkozás után elkezdte onnan álló helyből rúgatni felfelé, ameddig jutott részemről maradtam a lendületből neki az aljából módszernél, de nem működött, így aztán szétkuplungoltam én is az RMXet és felmentem lépésben, zorróban Feri után onnan, ameddig jutottam...
A gyökeres kanyaron a KTm se jutott át, Zsír ott harcolt én pihentem, közben felér Csabi is, neki nem volt csavaros, csak kívülről behajtott csavarok, a menet végére el is hagyta mind és harcolt vele rendesen, nem volt tapadás.
A gyökéren feltolódott a KTM, másként nem ment, én lejjebb mentem egy peremig, s onnan ledületből fellőttem magam egy darabig, Csabit felhúztuk. Ezek ketten eloldalaztak én hülye meg megpróbáltam feljutni a nyári nyomban, ott is hagytam az összes energiám, végül én is eloldalaztam, mert szóltak menjek már
Mai menet fajin volt Igaz fél szemmel kezdtem, belecsaptam a kabátom és nem sokat láttam rá
Feri jött az itt repül a KTMel meg Csabi a Shercoval.
Korán jöttek, így kapkodtam magam, elindulás után érezhetően táncolt a fara, tolnia kellett az elejét a "nagy" hóban és ez némi oldalirányú kilengést adott a farának...csavaros gumi ide-oda, csúszott rendesen. A farát kellett súlyozni rendesen állandó jelleggel, ha haladni is akartunk, ettől nagyobb hóban már marhaság kimenni, persze biztos kimennék
Kezdésnek elmentünk egy átkötőn át a mumus helyhez, ici pici dombocskán felfelé vezetett az átkötő, ahol rögtön éreztem, nem fog menni felfelé a vas, csak 3.ban koppon, itt még mindenki feljutott, majd ici picit nagyobb emelkedő következett, ahol felfelé szlalomoztam a fák között, mert gőzöm sem volt, hol is kéne menni,
ezt is teljesítettük, majd elérkeztünk a mumus helyhez.
Egy szakmai jellegű hülye kérdés, amire gondolom nem lehet látatlanban felelni, de azért felteszem
RMX, feljáró hóban, mivel máshogy nem lehet felmenni csak kaparós technikával kopp gázon, így megyek, azt megértem, hogy elforr, ha elzárt csappal megyek de ha nyitva a csap, akkor vajon miért főzi le a teát Tempó, hűtés azért csak akad, elképzelhető, hogy kicsi neki a main jet? Más fordulat tartományban nincs ilyen bajság, csak kopp gáz közelében, síkon sajnos nem tudom mit alkot kopp gázon, ott nem tudok úgy menni Esetleg magas fordulaton nem stimm a gyújtás időzítés?
Akinek van tippje, azt megköszönöm
Futómű, dugó, himba zsírzás, egyebek?
Így hogy felújítod, már nem tervezed eladni?
Nekimentem, de a kanyar után meg is akadtam, kicsit meredek volt,kormány a nyakamban, motor a szentlélek tartotta, hogy nem szánkáztam vissza, jött utánam Feri, majd megállt, s közölte hülye vagyok ő nem erre gondolt
Miután Isteni segítséggel esés nélkül lejutottam átmentünk a Zorró fenyvesbe, ami egy darabig jó is volt, de a vége annyira le volt jegesedve, gondolom az olvadások miatt, hogy feladtuk, így go haza...
Esti mese vége
Csabi harcolt rendesen az ekkor már sima gumival, csavar az nem sok maradt benne. Felmerült a hazatérés gondolata, de még a fenyvest megnéztünk...
ha már ennyire merész volt a KTMes, gondoltam menjünk neki más irányból, RMX megint leböffent, természetesen benzincsap megint zárva
Utána átgurultunk a jó kis katlanba, lehet elnevezem KTM reptető katlannak, úgy sincs még neve
Az odavezető úton kicsit eltévedtem a nagy hóban, de utána megtalálva az irányt meg a szalagokat, már a befelé vezető mederben gurultunk. Beérve a nagy fához, gondolkodtam merre menjünk, de talán meg lehet csinálni hóban is...persze meg lehetett volna, ha nincs a hó alatt egy rönk, estem rajta szépen mikor rá akartam durrantani a katlanból kifelének. Ezt úgy kell megoldani, hogy szembe neki kell menni a katlan egyik oldalának, ott visszafordítani a motort, majd durr az alján át szembe a másik falnak...
Feri az egérúton próbálkozott, a durr az 2Tnek való
nem sikerült feljutni neki ott sem.
Közben kinéztem egy párkányt a szemközti oldalon, hogy onnan fogok nekironygyolni a 2T nyomnak, sikerült is onnan könnyű lett volna, de pont telibevertem volna egy fát, így lefékeztem, trükkösen oldalazva jutottam tovább.
Fent pihegek, egyszer csak hallom KTM teligáz, majd durr...
Megyek lefelé én nem láttam, Csabi mesélte, hogy Feri majdnem felért, el akarta dönteni a motort, s valahogy gázt húzott, a KTm a 10 m ről 3 hátra szaltó kíséretében landolt a katlan aljában
szerencsére nem lett komoly baj
Csabi az általam kreált nyomon jött fel, Feri végül felharcolta magát ott, ahonnan visszazuhant. Majd le kellett csorogni a nagy katlan aljába, itt már fogott a gumi, nem volt sípálya.
Ott elindultunk felfelé, télen a megdermedt olajjal elég gáz a futómű a köveken lószart se csillapított
Aztán 1-2 teligáz és úgy sikerült felmenni 2 részletben, felérek tea lefőzve, szerencsémre tudtam pihenni, mert nem igazán jöttek a motorok. Kis idő múlva megérkezett mindkét 4T.
A tetőről lefelé a másik oldalon olyan volt mintha szánkón ülnék
Mindenki leért egyben ott magaslott előttünk a még meg nem csinált feljáró...
majd én dobtam még lejjebb egy rendőr kanyart, Csabi se jutott messzire. Utána Feri x. próbálkozás után elkezdte onnan álló helyből rúgatni felfelé, ameddig jutott
A gyökeres kanyaron a KTm se jutott át, Zsír ott harcolt én pihentem, közben felér Csabi is, neki nem volt csavaros, csak kívülről behajtott csavarok, a menet végére el is hagyta mind
A gyökéren feltolódott a KTM, másként nem ment, én lejjebb mentem egy peremig, s onnan ledületből fellőttem magam egy darabig, Csabit felhúztuk. Ezek ketten eloldalaztak én hülye meg megpróbáltam feljutni a nyári nyomban, ott is hagytam az összes energiám, végül én is eloldalaztam, mert szóltak menjek már
Feri jött az itt repül a KTMel meg Csabi a Shercoval.
Korán jöttek, így kapkodtam magam, elindulás után érezhetően táncolt a fara, tolnia kellett az elejét a "nagy" hóban és ez némi oldalirányú kilengést adott a farának...csavaros gumi ide-oda, csúszott rendesen.
Kezdésnek elmentünk egy átkötőn át a mumus helyhez, ici pici dombocskán felfelé vezetett az átkötő, ahol rögtön éreztem, nem fog menni felfelé a vas, csak 3.ban koppon, itt még mindenki feljutott, majd ici picit nagyobb emelkedő következett, ahol felfelé szlalomoztam a fák között, mert gőzöm sem volt, hol is kéne menni,
ezt is teljesítettük, majd elérkeztünk a mumus helyhez.
Egy szakmai jellegű hülye kérdés, amire gondolom nem lehet látatlanban felelni, de azért felteszem
RMX, feljáró hóban, mivel máshogy nem lehet felmenni csak kaparós technikával kopp gázon, így megyek, azt megértem, hogy elforr, ha elzárt csappal megyek
Akinek van tippje, azt megköszönöm