Januárba viszem majd porfesteni,akkor tudták vállalni!Utána majd rakom össze ha minden jól megy akkor január végéra kész Még Kornéllal lehet megbeszélek egy hangolást! Utána mehet a hajtás megint
jó az öreg jó az öreg..de én megtaláltam maribá asszonyát..
van hogy aztmondom ez a csaj ez ...tenném neki hogy szép vagyok...csak szereltessen fel horgot a kocsijára és vigyen motorozni sokszor... persze esténként meg elmosogatha kummantás után http://youtu.be/E-Iy09xuxgk
szerelnek, nem indul a kocsi...
- Mondom Maribá, indításgátló lesz, iktassa már ki
- Hagyjál már...ez a redvás motor az ebben az indításgátló, ezt kéne kiiktatni http://www.youtube.com/watch?v...
frimélpéter... amikor valaki azt irja le egy verseny endurorol hogy a szerviz döcögös....meg elállnak az idomok, utána kell állitani.... az szerinted menyire autentikus...
a főtengely csapágy beállt 1000 km-nél... jahh bárkinek beáll ha nem tesz olajat a benzinbe... koyo van benne ami egy igen jo japán minőség....mondjuk olaj nélkül az se tud menni..
hogy lenne már gőrbe egy váz.. szemmel láthatolag? ekkora hülyeséget rég olvastam... basszus igyen komoly sablonban hegesztik össze aki látott már olyan sablont tudja miröl beszélek....gyakorlatilag NEM lehet még direkt se görbét csinálni...
a dolog max ugy képzelhető el ha leesett a teherautorol rakodás közben, vagy valami hasonlo szállitási gixer...
nade a tipiusrol is valamit....
a modell jo, az a lényeg mint minden más motornál is át kell nézni nem-e og himba futomű, satöbbi....nincsenek extra kirivo problémák, a blokk igen jo alkatrészekböl van összepakolva... japán karbi, gyujtás, csapágyak, hajtokar,fékek nissin, dugo wössner kovácsolt, hengeren a nicasil jo minőség.....
egyszoval ha kifogsz egy karbantartott holmit az hálás darab, és az áruk is jo...
droktorgonosz...
bakker én meg azt hittem a számoknak kell egyezni .mint aszámlá.. ó milyne hülye vok..de köszönöm tényleg.. igy gépészmérnök gteknikus autószerelő létemre ..meg sem fordult a fejemben hogy vonalbafúrt központositott blokkfedelek együtt ..csak a számok miatt hittem..mindég de összeomlott bennem a rendszer-telenség és egyből rendszereződött benne ma tudás..
figyu.. a faszom se akar vezetni..csak mondom hogy lássá világot..meg robúrt...nem vállalok idegeneket..nem az élinen barát vagyok..ály dont lályk élilyen
üzemórás az ezsiksz.. úr iszsten már érzem hogy hullik a fanszőröm...és csamcsog az üzemóra a schufnituning üzememben..eszik az esikszből.üzemóra takarodgyá...
hol a kiszeltüncis dont a tellás naptár
üzemórát ..MOST lecserélem üzemnaptárra
trabant is üzemórás csak volt rajta kilométeróra ha szar volt megállt csere javít ..aztán továbbment ...
ez a motornál sincs nagyon másképp ... szervízelni kell nagyjából mindent ...a kiélezettebb kihegyezettebb motorokat ami 100 kilo és 60 lóerő arányban hasít az erdőbe az nyílván jobban sűrűbben igényel drágább cuccokat ...ennyi....
bírom azért emberek sokat az üzemórákkal kínlódnak meg bugyborékolnak így üzemóra meg úgy üzemóra jajj üzemóra.... ......csak olajat és légszűrőt nem cserélnek meg tisztítanak soha ... sok "üzemórát" nyernének...
egy kis segítséget szeretnék kérni tőletek,
EC300ason töröm a fejem, 2002es vagy 2005ös évjáraton,
elég vegyes tapasztalatokat lehet olvasni az interneten ...
Nektek mik a tapasztalatotok, tényleg elég sok a műszaki probléma ezekkel a motorokkal?
pl:
Hibalista
-" 1000 km-nél be állt a főtengely csapágy, és gyárilag görbe volt a váz! Szemmel láthatóan! a kipufogó eltört kb 1200 km-nél. A digit kijelző havi rendszerességgel elromlik a lámpával egyetemben!A szervíz döcögős van mikor egy hónap... de megcsinálják kisebb hiányosságokkal:a műanyag elemek elállnak, utána kellett állítani!"
köszi,Peti
áá azokat csak az alföldre viték a bakonyba km kell nézni 8000 olajcsere még a szinük is más mint a ruszkik az mtz kék az belpiacos piros kgsts sárga nyugatra
Januárba viszem majd porfesteni,akkor tudták vállalni!Utána majd rakom össze ha minden jól megy akkor január végéra kész