ugy ném az ex és az exc hengerfejek másak.. valszeg a szelprugók miatt csak az lehet.. más nincs ..szerintem .. a bergnél is ugy volt...ez meg csak egy berg is
de mi a baj a komplett exc hengerfejjel
veztengely..ugyan az 450exctől sx 525ig
mondom..még 1szer.
hengerfej ..kompletten...gyújtásalaplap lendkerék kompletten..
6os legyna a váltója..és a főtengej végén a szabadonfutót meg a kis közlő kerekeket meg a nyomatékhatárolót rakd bela ez sx blokkba...öninditóüt kivülre rakd fel..kés za blokk
a feka doboz azt a blokkhoz tartozót rakd át az sx ét..... 41 fcr legyen ne a 39es kicsi karbi..
mert a blokk az egyértelműen sx marad..
kipufit is az sxből..a nyitottat...
osz kb enniy a történet.. a váz gondolom az exc arad ott minden villanyosságot dugja helyére...oszt lyaúnapot
a blokka za ugyan za 450exc sx 525exc sx
a hengerfejet azt egy az egyben átraknám...
de a blokkszám miat csak ia egyben cserélném a két blokkközepet..párban.. az 100 100alék..ahogy rély is mondja..
én azért nem vergődtem a szelepekkel mert igaz hogy egy rugós de az 525sx ben is acél szelepek vannak k4 óta...remélem birja is még sokáig
a 18as kerék...hát azt eltudom magyarázni..de leirni a hatásmehanizimusát csak tolsztolyi magasságokban tudom...
azt szeretném kérdezni hogy a fém szelepes exc hengerfej rámegy sx blokkra ? vagy sx be is vehetek fém szelepeket ?
ill hogy enduroba miért olyan fontos a 18 as hátsókerék
?
csak itt széditeneke hogy titan szelebb drágább meg ha nem álitgatom állandoan leszakadhat , fém szelepet kevesebszer kell állitani
..... most azon az állásponton vagyok hogy az sx blokba beleteszek 6 os váltot és karbistól elektronikástól átteszem , teszek bele töltötekercset és feszabályzót vagyis tettetek , akksit , az exc motoromba rá tudom kötni a féklámpát lámpát stb ?
vagy ott milyen bekotések vannak a blokkba az is rajtvan egy sx blokkon ?
ill azt a blokkfelet át tudom tenni amelyiken a motorszám van ? :)
gyujtáselektornika az maradjon a motorhoz való...attól átrakhatod gyújtást meg a forgórészt...meg a töltésdolgait...
élettartma..csak olaj karbantartás és hozzáálás függő!
gondolod hogy mert sx kispórolják az élettartamot..nem nem...
csak a tulajok hiszik hogy sx és akkor egyből hidegen is lehet veretni nyélen...
rövidebb lökettel még úgy lehet hogy a dugóközépsebessége miatt még jobb is ..az elméleti középsebességed lecsökkel akár 10%kal
tehát gynegébbolaj ia jó bele..de a nagyobb dugó meg nagyobbat üt ezért meg csak nem rakj gyengébb olajat...
élettartamot hogy határozol meg egy race motornál..?
újítani ezt a 2005 sx 525 6 gangal...a régi gazdája leszopta magát vele a sárga zöldig.. de nekem ..nekem olyan mint egy megvalósult álom...
egy két módositás után a legkomolyabb extrémendúró lett...legalábbis 2013ig bezárólag(18as kerék 6os váltó..krossz!sűrűb fokozatok hosszabb egyes!, exc tank ,nagy hűtő nagy vizpumpa, hawasi teló.. )jobb gépet még nem találtam
de mi a baj a komplett exc hengerfejjel
veztengely..ugyan az 450exctől sx 525ig