csak zozinak figyel az ember...
nekem nem .. zozi kérlek magyarázd már el amit az imént leirtam..
thnx
hogy a henger sem a löket ebből adódoan a hengertömb magasság sem, sem a furat ebből adódóan a dugó sem(95 vs 89) jó oda vissza. .sem a főtengely...de ami jó azt már leirtam...
pl a karb ia zjó de a 39es és a 41es között majd variálhatod a ff beállitást meg a súbert..a kipufihoz is meg a vezérléshez is meg a forgási hajlamhoz is....
bár igazándiból csak a kipufogóhoz kell behangolni az új karbit...
és h az sx blokkba beleteszem a 6 os váltót meg az oninditot stb meg az exc vagy sx elektronikát nem tudom melyik lenne a jobb
akkor enduroba ha ugynugy megyek vele mennyivel halna be elobb a gépezet ? ill a fém szelepeket átt tehetetm rá hogy tartosabb legyen vagy olcsobb legyen a köv felujitás ?
ÁÁ..gec..hiába csinálnám meg a legtutibb gépet neked.. egy 362,565es kártélyem esigszwc007est 3 üteműt, ha a defektes kerék áthúzza a számitásodat...
meg a milyenkét is..mert engem baszogatot minden titokolvasó hogy mért nincs ott a beszámoló és csináljak valamit különben anyámnak is szólnak...
olyat tudk csinálni hogy ECX 450 be beleteszem a hengert a dugót meg a hajtókart az sxből és erre ráteszem az exc vas szelepes hengerfejet ? meg az exc 450 elektronikát meg az sx karbit ? :)
bevallom..0,7 bárral még sohasem voltam.. leht azon könnyben defektews lesz.. ezért odafigyelek hogy ,5 fölé sose kerüljön a kerékben a nyomás..me szétdurran mint a tiéd
de 0,2 bárnál alacsonyabban az ilyen nagy tepedékek mint én..már egy sziklán kicsiptetheti..+nagyon forog a gumi a felnin..bár déván ..0,2 vel mentem végig a második napot..pedig ott oszt volt szikla dögivel..mondjuk hallottam is hogy kopog a felnim
kibirta..de..de inkább kell a 0,3 bár és akkor az már jó..
én ha engem kérdeztél volna.. annyit ennék gyujtást szabadonfutót átraknám meg az öninditót.. a váltót csak akkor variálnám ha az áttétellel gondod volt,de mivel azt irtad ez is 6gangos meg az is.. én azt sem szedném szét....nekem az sx 6os váltóval nagyon teszik az endúró..meg a krocc is...
élettartam..
olaj és karbantartás odafigyelés..nem pedig sx exc függő
sok felújításkor lényeges alkatrész nem egyforma a két szóbanforgó motorban ezért nem is lehet egymásból igazán felújítani őket....persze van sok olyan amit ki lehet cserélni de azok pont nem kellenek...
kérdés továbbá mit szeretnél vele endurózni mert akkor összeházasíthatod 6 os váltót meg lendkereket gyújtást stb....
rély..
kicsi csalódás volt ewz a mai túrátok..legalább a kerékszerelés t lerajzolhattátok volna..
vagy a kavicsokat a sinekközt..
bár az nem szerencsés mert lyaúzsef atti is azt akarta épp..csak mikor felnézett..annyit tudott mondani..
OO..ez nem volt túl jó 5let...
vagy ...
néd má hogy rázkodnak a kövek itten...
még ami van.. az sx 525 meg 450 ugyan azon furattal van..a henger még sem jó mert a 63mm löket miatt kisseb a hengermagasság...
szoval túl sok a di-ferensz-szia.
rakd át a blokot és lyaúnapot..
ha 525 lenne akkor az egy egyszerű varia lenne .de akkor sincs értelme szét összecigányolni..mert az úgy ahogy van jó mind a kettő..450 meg csak egy 450
egy jó esikszből eigszcélyt csinálni..Vtech...
amúgy az sxbe na váltó gyárilag..4es..ha abban ai hatos váltó van az már exc-s:-))
1-2-3 az na biztos hogy ugyan(van hogy bennehagyák az sx első 3ját a négy meg ugyan az:-) ..de a többi az exc...5-6
más főtengely más kiegeynlitő tengely...ha egyok megy másik is...
a dugó az nem 100 100alékosan más de gyanús...
lökete a excnek egy sx 525 illetve exc 525é(72mm) a dugó az esikszben 95 mint a exc sx 525ben..vágod?
anni hogy a löket az sx ben 63mm 95 furattal.. az exc ben meg 72 löket és 89 a furat...
szoval van különbség dögivel...ha ugy hozod össze akko össze tudsz rakni egy 400 ast és egy 525..mert annó a 450 sx-exc is igy lett kialakitva.. a 400as dugó az excbe került ihgy lett 450ccm
a krossznál mega 400as főtengely került sx be igy lett 450ccm
ha ezzel segitettem ..amit kétlek.. akkor örülök...ha nem akkor öncélúan irogattam itt le a ccm furatlöket ktm mérnökök variációlyát..ez van..
blokk hengerfej ugyan az de a henger az már nem...szelepek az egyiknél titán a máskilnál acél és duplarugós...
az sx 525nél meg acél szelep szimpla rugóval...
ugyhogy van variácoó sok..
ami egyezik 100 100alékossan az a vizpumpa szimering..
az 10x18x4 na ezzel biztos nem lettél élőrébb de egyre olvasottabb vagy a témában
ja és ebből is kettő kell
6000x kerdes
magyar forintban