Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Figyu!ez mar tul sok kerdes,amugy eloszor a kasszahoz kell jarulni

6000x kerdes


magyar forintban
akkor tegyem bele az sx blokkot ? ugyananyit fog birni ? max tegyem rá a hengerfejet ha az passzol rá 4 uj vasszeleppel ?
miért irtad hogy Vétek ? :D
Tudom ,h nagy felelosseg van a forendezo uron.
csak zozinak figyel az ember...
nekem nem .. zozi kérlek magyarázd már el amit az imént leirtam..
thnx

hogy a henger sem a löket ebből adódoan a hengertömb magasság sem, sem a furat ebből adódóan a dugó sem(95 vs 89) jó oda vissza. .sem a főtengely...de ami jó azt már leirtam...
pl a karb ia zjó de a 39es és a 41es között majd variálhatod a ff beállitást meg a súbert..a kipufihoz is meg a vezérléshez is meg a forgási hajlamhoz is....
bár igazándiból csak a kipufogóhoz kell behangolni az új karbit...
és h az sx blokkba beleteszem a 6 os váltót meg az oninditot stb meg az exc vagy sx elektronikát nem tudom melyik lenne a jobb

akkor enduroba ha ugynugy megyek vele mennyivel halna be elobb a gépezet ? ill a fém szelepeket átt tehetetm rá hogy tartosabb legyen vagy olcsobb legyen a köv felujitás ?
ÁÁ..gec..hiába csinálnám meg a legtutibb gépet neked.. egy 362,565es kártélyem esigszwc007est 3 üteműt, ha a defektes kerék áthúzza a számitásodat...
meg a milyenkét is..mert engem baszogatot minden titokolvasó hogy mért nincs ott a beszámoló és csináljak valamit különben anyámnak is szólnak...
olyat tudk csinálni hogy ECX 450 be beleteszem a hengert a dugót meg a hajtókart az sxből és erre ráteszem az exc vas szelepes hengerfejet ? meg az exc 450 elektronikát meg az sx karbit ? :)
Kerdes,h a .7 bar ami meg oktoberben megvottt,ma dec 26 an mennyi volt....
figyu..ezt kár volt mondani..mert reggel hatkor már kellek..vagy hamarabb..és hivlak..8.28ra már olyna okos leszel kártélymeben mint az állat
bevallom..0,7 bárral még sohasem voltam.. leht azon könnyben defektews lesz.. ezért odafigyelek hogy ,5 fölé sose kerüljön a kerékben a nyomás..me szétdurran mint a tiéd
de 0,2 bárnál alacsonyabban az ilyen nagy tepedékek mint én..már egy sziklán kicsiptetheti..+nagyon forog a gumi a felnin..bár déván ..0,2 vel mentem végig a második napot..pedig ott oszt volt szikla dögivel..mondjuk hallottam is hogy kopog a felnim
kibirta..de..de inkább kell a 0,3 bár és akkor az már jó..
vik sokat tucc.... nem vagy strucc ?
Hi Zarandol!

vennek egy 2015 sxcw 425 t,de a regi sx 360 blokkra szeretnem rahuzni a hengert ,tudnal segiteni szerelesben?


Kerlek,8.28 kor hivjal ez ugyben!
én ha engem kérdeztél volna.. annyit ennék gyujtást szabadonfutót átraknám meg az öninditót.. a váltót csak akkor variálnám ha az áttétellel gondod volt,de mivel azt irtad ez is 6gangos meg az is.. én azt sem szedném szét....nekem az sx 6os váltóval nagyon teszik az endúró..meg a krocc is...
élettartam..
olaj és karbantartás odafigyelés..nem pedig sx exc függő
sok felújításkor lényeges alkatrész nem egyforma a két szóbanforgó motorban ezért nem is lehet egymásból igazán felújítani őket....persze van sok olyan amit ki lehet cserélni de azok pont nem kellenek...
kérdés továbbá mit szeretnél vele endurózni mert akkor összeházasíthatod 6 os váltót meg lendkereket gyújtást stb....
....bevallom a trehanysagom miatt,h nem neztem meg a guminyomast.
én is segithetek vagy csak zozi ...
rély..
kicsi csalódás volt ewz a mai túrátok..legalább a kerékszerelés t lerajzolhattátok volna..
vagy a kavicsokat a sinekközt..
bár az nem szerencsés mert lyaúzsef atti is azt akarta épp..csak mikor felnézett..annyit tudott mondani..
OO..ez nem volt túl jó 5let...
vagy ...
néd má hogy rázkodnak a kövek itten...
hali:D

van egy felujitott sx 450 blokkom 2004-es és azzal szeretném felujitani 450 EXC 2004-es

vagy egy 450 SX az mennyivel bir kevesebbet ?
önönditot és 6-os váltót át tenném bele ,
köszi a segítséget
a hold tuloldalán van.. épp tankol a vasút mellet...
még ami van.. az sx 525 meg 450 ugyan azon furattal van..a henger még sem jó mert a 63mm löket miatt kisseb a hengermagasság...
szoval túl sok a di-ferensz-szia.
rakd át a blokot és lyaúnapot..
ha 525 lenne akkor az egy egyszerű varia lenne .de akkor sincs értelme szét összecigányolni..mert az úgy ahogy van jó mind a kettő..450 meg csak egy 450
Ferenszet latta valaki?Lehet elment motorozni egyet?
mi a helyzet főbéla.. vége a karinak.. kaptál valami..értelmeset is vagy csak megent azt a thomaszos pizsamát..amit 44éve mindég
egy jó esikszből eigszcélyt csinálni..Vtech...
amúgy az sxbe na váltó gyárilag..4es..ha abban ai hatos váltó van az már exc-s:-))
1-2-3 az na biztos hogy ugyan(van hogy bennehagyák az sx első 3ját a négy meg ugyan az:-) ..de a többi az exc...5-6
más főtengely más kiegeynlitő tengely...ha egyok megy másik is...
a dugó az nem 100 100alékosan más de gyanús...
lökete a excnek egy sx 525 illetve exc 525é(72mm) a dugó az esikszben 95 mint a exc sx 525ben..vágod?
anni hogy a löket az sx ben 63mm 95 furattal.. az exc ben meg 72 löket és 89 a furat...
szoval van különbség dögivel...ha ugy hozod össze akko össze tudsz rakni egy 400 ast és egy 525..mert annó a 450 sx-exc is igy lett kialakitva.. a 400as dugó az excbe került ihgy lett 450ccm
a krossznál mega 400as főtengely került sx be igy lett 450ccm

ha ezzel segitettem ..amit kétlek.. akkor örülök...ha nem akkor öncélúan irogattam itt le a ccm furatlöket ktm mérnökök variációlyát..ez van..
blokk hengerfej ugyan az de a henger az már nem...szelepek az egyiknél titán a máskilnál acél és duplarugós...
az sx 525nél meg acél szelep szimpla rugóval...

ugyhogy van variácoó sok..
ami egyezik 100 100alékossan az a vizpumpa szimering..
az 10x18x4 na ezzel biztos nem lettél élőrébb de egyre olvasottabb vagy a témában
ja és ebből is kettő kell
mindjárt írok csak beízesítem a teámat ...
szegény srácot jól eligazítottátok


mi a rés ..látom raaayferencéknek nem volt cseresznyéjük a mai menettel...szopás