Nem kell összeházasítani semmit,mert ezek a motorok TÖKÉLETESEK! Csak rontani tudnál rajtuk! Igaz hogy brutál erősek,de nagyon ott vannak futóműbe! Múltkor beszéltem csikával,azt mondta,nem tud rajtuk javítani semmit,annyira jók!
Napot bélák. Azt szeretném kérdezni,hogy a derbi sendra eszik többet városban,vagy a sukida kommander. Nézegettem a futongokat is,de annyira jó motor,hogy senki nem akar tőle megválni,meg lehet hogy nekem túl erős is lenne!
számoltam ez már eddig 68 kérdés volt..szorozva 8000/ kérdésel eddig a kontod : 544 000. ft
persze ilyen összegnél kapsz ajándékot, tehát kérdezhetsz még 10-et ingyen... a lényeg benne legyenek a kérdésekben a henger, titánszelep, vas szelep, 6-os válto, önindito szavak...
majd elfelejtettem és jár a kakasos nyaloka is bonusz...
na pl ha hivod robit.. ő kihoz ide holnap..
van nálam mindég kötél....is...
mert volt már olyan aki használni akarta csak az volt a baj engem akart végén látni
legalább nem ezsünk egyedül...ha meg úgy gondolod a mi szintünk nem elég erőszakos ..majd van egy másik vezető is aki biztos bevállal...
doktore csandi
ez igaz..
aki meg velem jön el hajtani az meg azt szeretné ha én is egy gödör alján lennék..fölöttem öt méter foldkupaccal..na jó nem mind ilyen de akivel csak egycer voltam az mind ezt kivánlya
lya valami okosabb hozzáértőtől megkérdezném..akkor az esikszem az most üzemórás?
vigyázzatok a válaszokkal!..
csak óvatossan..mert ha ide irjátok hogy üzemórás..
már érzem hogy belűrről a blokk elkezdi magát zabálni...mert az üzemóra most is megybele mert bent van a kis shufnituning üzemembe és óra is van a közelébe...és szétbasza itt nekem az a rohad üzem óra...
akkor eladom a gecibe
mármint az órát és veszek helyette egy ..naptárat de kiszeltünciset
és akkor hiába az üzemóra szétbasssza a motorokat de az üzem naptár már csak nem .
mit nem értesz már ..
lyaúreggel..
há mi a kérdés.. wát iz de kwescsön?
a hengertömb..a henger..!csak tömbnek irtam mert az a henger az egy tömb ..na mivel az alacsonyabb..ezért csak vezlánc és a feszitővel van összefüggésben a löket te lökött
mint mondta ma hengerfej..az egy az egyben cserés lehet a zsx blokkra..vágod?
get it...mondja a német aki a frisssen nyirt angol nyelvizsgát lobogotatja a kezében...
elmondom még 10hatezerszer
de ha visszaolvasnád ..értelmeznéd..nem a szóvirágokoat ée snyelvi fejtöröket..hanem a gépész gondpolatokat.. akkor megértenéd...
gondolom annak az xc 450nek amit vettél..annak vajmi kevésköze van az sx hez...
annak a legtöbb köze bálinthoz lehet.....vagy tévedek..ez a k4es fehér vázas 450xc..ami úgy forgott itt motoros kezekben mint a kézilabda egy pik-wezprém meccsen
ha a blokkszám kell az endúró forgalmi miatt..akkor a blokkot húzd szét és dobálj bele át mindent amabból...a váltóból ..ne cserélges fogaskerekeket csak úgy max párban.. látni kell hogy meilyk váltóban jobbak a kapcsoló körmök meg minden..de amúgy egy az egyben a váltót cserélheted gond nélkül...de..és mont nag betűvel irom..
DE...
főtengely..dugó henger..kiegyensúlyozó tengely azok nem kompatililisek...az sx nél...namármost a tiéd ikszcély ami veszélyes mert az általában a krocc váltós 6 gangos krocc bokkal ..ami igy e sx ..de mi van ha ez a fajta ég az excre épitet..mert amerikai az csak okos...láttam én már 2009 xc és egy veztengelye volt neki nem pedig 2 mint za sx-fnek..ami ugy k9 ben már dupla veztengejes...elipszilonnyal a veztengej
na vágod..
ha halowány lila gőzöd van a a motorokhoz akkor egy az egyben vidd el egy emberhez aki vágja ezt a témát...mondjuk zsiráfhoz...ő amott irogat de itt olvas sokat a szuperlotyós ktm fórumon hály zsiri
és mikor szétboritjátok..akkor megokosodi ka szerelőd. és azt mondja..hély gec...mi a sityu..it látatlanan..ezekután hogy az esiksz egy xc ezekután már akár mi lehet..de az sikszből kiindulva..még 2ször elmondom...
váltóban kompletten minden szavatos..ha kompletten rakod..ha nem akkor párban egyeznek...
de főtengej hajtókar henger dugó kiegyensúlyozótengely...minden tengely elipszilony
ezek akár hogy is de egyben lklel maradjanak...
hengerfej.. azt rakd rá ..kompletten szerelgetés nélkül...amelyiket akarod..de pl azok beledseje már a rugóelosztás miatt nem 100 100alék egyeznek...
de pl bergnél lehetett mahinálni hogy a titán szelep duplarugóit megkapta egy sor gyári acélszelepsor...s hengerfej megmaradt...de olyna is hogy a egyrugós hengerfejet kicsit meg kelett maratni(nem savazással ) és akkor a dupla szeleprugós téma abban is elfért..csak a fészkeken kellett valamennyit..
és jó lett...
nekem a bergem az titán szelep helytt lett duplaluccos.. és ot nem volt sok varia..
mert bergnél előferdült soknál a sziplarugósoknál a szeleptörés..
de pl zizi mondta hogy kártélyemnél az sx eknél ilyneről nem is hallot...és ezt elfogadván az enyém is szimplaszeleprugós maradt mikor felújitottam..(ém pl kicseréletme az egész belsejét...na jó kicsit hazudok...
mert a 300orás körüli blokk kapott egy hengergörgős csapágy hejet egy c4es 6206os...meg egy gyürűsort(ami egy db kompressilyó gyűrű és egy olajlehúzógyűrű volt..a komperszzió az még 50 100alékos volt de az olajlehúzó az meg -10 %oks
..és ennyi...
azóta toltam bele vagy 70-80 üzórát foll hárd eghsztrémben .. és nagy bajom nix wele...bár termelhetné a benzint ..meg lemoshatá magát mikor hazaérünk a sháros motorozásokból
de akkor én mit is csinálgatnék unalmamban...
hátha aztmondod hogy jó rá én hiszek neked csak itt mondod hogy a hengertömb magassága is más , de ha nem ver bele meg birja a pörgést akkor biztos jó lesz majd nem pörgetem annyira :D
figyu..elmék lefekszek aludni mert holnap korán kell kelni..rély várk a hivásom fél hatkor
mert gumiszerelés oktatás lesz..hog 8.30r mire ferenszem megy érte kész legyen verda..
http://www.youtube.com/watch?f...!
A blokközepeknek nem a számozás a legfőbb jellemzőjök. Hanem, hogy párban vannak megmunkálva.
Ha összecseréled őket nem fognak vonalban futni a tengelyek-annak minden hátrányával.
A gyárban összecsavarozzák őket, és úgy fúrják vonalba a csapágyfészkeket.
Ezért lehet őket csak a gyári párjával felhasználni-szagszerűen.
reggelire ..kipihenten legalább azt kéne kérdezned hogy a három motorbol össze lehet-e házasitani 1 negyedik modellt....
ha összecsapsz ide egy Háboru és Békét... vagy minimum egy Anna Kareninát akkor elhiszem...
kérlek neeeeeee.....
persze ilyen összegnél kapsz ajándékot, tehát kérdezhetsz még 10-et ingyen...
majd elfelejtettem és jár a kakasos nyaloka is bonusz...
avval kezdeném...én már csináltam körbe járos videot a motoromrol....
Mondjál egy pár szót magadról, mutatkozz be.
van nálam mindég kötél....is...
mert volt már olyan aki használni akarta csak az volt a baj engem akart végén látni
legalább nem ezsünk egyedül...ha meg úgy gondolod a mi szintünk nem elég erőszakos ..majd van egy másik vezető is aki biztos bevállal...
doktore csandi
aki meg velem jön el hajtani az meg azt szeretné ha én is egy gödör alján lennék..fölöttem öt méter foldkupaccal..na jó nem mind ilyen de akivel csak egycer voltam az mind ezt kivánlya
vigyázzatok a válaszokkal!..
csak óvatossan..mert ha ide irjátok hogy üzemórás..
már érzem hogy belűrről a blokk elkezdi magát zabálni...mert az üzemóra most is megybele mert bent van a kis shufnituning üzemembe és óra is van a közelébe...és szétbasza itt nekem az a rohad üzem óra...
akkor eladom a gecibe
mármint az órát és veszek helyette egy ..naptárat
és akkor hiába az üzemóra szétbasssza a motorokat de az üzem naptár már csak nem
lyaúreggel..
há mi a kérdés.. wát iz de kwescsön?
a hengertömb..a henger..!csak tömbnek irtam mert az a henger az egy tömb
mint mondta ma hengerfej..az egy az egyben cserés lehet a zsx blokkra..vágod?
get it...mondja a német aki a frisssen nyirt angol nyelvizsgát lobogotatja a kezében...
elmondom még 10hatezerszer
de ha visszaolvasnád ..értelmeznéd..nem a szóvirágokoat ée snyelvi fejtöröket..hanem a gépész gondpolatokat.. akkor megértenéd...
gondolom annak az xc 450nek amit vettél..annak vajmi kevésköze van az sx hez...
annak a legtöbb köze bálinthoz lehet.....vagy tévedek..ez a k4es fehér vázas 450xc..ami úgy forgott itt motoros kezekben mint a kézilabda egy pik-wezprém meccsen
ha a blokkszám kell az endúró forgalmi miatt..akkor a blokkot húzd szét és dobálj bele át mindent amabból...a váltóból ..ne cserélges fogaskerekeket csak úgy max párban.. látni kell hogy meilyk váltóban jobbak a kapcsoló körmök meg minden..de amúgy egy az egyben a váltót cserélheted gond nélkül...de..és mont nag betűvel irom..
DE...
főtengely..dugó henger..kiegyensúlyozó tengely azok nem kompatililisek...az sx nél...namármost a tiéd ikszcély ami veszélyes mert az általában a krocc váltós 6 gangos krocc bokkal ..ami igy e sx ..de mi van ha ez a fajta ég az excre épitet..mert amerikai az csak okos...láttam én már 2009 xc és egy veztengelye volt neki nem pedig 2 mint za sx-fnek..ami ugy k9 ben már dupla veztengejes...elipszilonnyal a veztengej
na vágod..
ha halowány lila gőzöd van a a motorokhoz akkor egy az egyben vidd el egy emberhez aki vágja ezt a témát...mondjuk zsiráfhoz...ő amott irogat de itt olvas sokat a szuperlotyós ktm fórumon
és mikor szétboritjátok..akkor megokosodi ka szerelőd. és azt mondja..hély gec...mi a sityu..it látatlanan..ezekután hogy az esiksz egy xc ezekután már akár mi lehet..de az sikszből kiindulva..még 2ször elmondom...
váltóban kompletten minden szavatos..ha kompletten rakod..ha nem akkor párban egyeznek...
de főtengej hajtókar henger dugó kiegyensúlyozótengely...minden tengely elipszilony
ezek akár hogy is de egyben lklel maradjanak...
hengerfej.. azt rakd rá ..kompletten szerelgetés nélkül...amelyiket akarod..de pl azok beledseje már a rugóelosztás miatt nem 100 100alék egyeznek...
de pl bergnél lehetett mahinálni hogy a titán szelep duplarugóit megkapta egy sor gyári acélszelepsor...s hengerfej megmaradt...de olyna is hogy a egyrugós hengerfejet kicsit meg kelett maratni(nem savazással
és jó lett...
nekem a bergem az titán szelep helytt lett duplaluccos.. és ot nem volt sok varia..
mert bergnél előferdült soknál a sziplarugósoknál a szeleptörés..
de pl zizi mondta hogy kártélyemnél az sx eknél ilyneről nem is hallot...és ezt elfogadván az enyém is szimplaszeleprugós maradt mikor felújitottam..(ém pl kicseréletme az egész belsejét...na jó kicsit hazudok...
mert a 300orás körüli blokk kapott egy hengergörgős csapágy hejet egy c4es 6206os...meg egy gyürűsort(ami egy db kompressilyó gyűrű és egy olajlehúzógyűrű volt..a komperszzió az még 50 100alékos volt de az olajlehúzó az meg -10 %oks
..és ennyi...
azóta toltam bele vagy 70-80 üzórát foll hárd eghsztrémben .. és nagy bajom nix wele...bár termelhetné a benzint ..meg lemoshatá magát mikor hazaérünk a sháros motorozásokból
de akkor én mit is csinálgatnék unalmamban...
mert gumiszerelés oktatás lesz..hog 8.30r mire ferenszem megy érte kész legyen verda..