meg is beszéltem vele. tök jó. amit veszek blokkot azon van önindító de az nekem nem kell...azt leveszem,szabadonfutót is ki kell venni,Petya elmondása szerint pörgősebb lesz a gép,mivel a főtengelyen kevesebb súly lesz. van egy plusz olajszűrőházam,az bekötöm pluszba és kész is van a rövid olajkörös 640es blokk
meg tudjuk oldani a hosszab olajkörös blokk beszerelését?
GD neked is szól a kérdés. mit kell csinálni, hogy jól szuperáljon az a blokk az én vázamban amihez a vázba is kéne olaj... simán ledugózom ill összekötöm a rendszert? vagy bekötök egy kis olajhűtőt?
"Szeretem az extrém sportokat, mert közben rengeteg új barátot ismerek meg: mentősöket, balesetiseket, gyógytornászokat és kedves embereket, akik kihívták a mentőket!"
már csak egy hézagoló alátétnek kell megtalálnom a helyét
azt hittem hogy a kiegyenlitő temgely mind két végén van....de nem....meg se mozdul igy az a tetves tengely....de más minden mükszik már
sajnos ismét szét kell szednem
csak ez a kettő képet találtam de itt van a kuplungkosár alatt rendes tűgörgő mint amit az elején írtam...
aztán még látni hogy a nyomórúd két darabból van kis golyóval...és a végén ahogy nyomja ki a nyomólapot ott lesz az a lapos tűgörgős talpcsapágy...
románi képek. :)
GD neked is szól a kérdés. mit kell csinálni, hogy jól szuperáljon az a blokk az én vázamban amihez a vázba is kéne olaj... simán ledugózom ill összekötöm a rendszert? vagy bekötök egy kis olajhűtőt?
köszike
azt hittem hogy a kiegyenlitő temgely mind két végén van....de nem....meg se mozdul igy az a tetves tengely....de más minden mükszik már
sajnos ismét szét kell szednem
aztán még látni hogy a nyomórúd két darabból van kis golyóval...és a végén ahogy nyomja ki a nyomólapot ott lesz az a lapos tűgörgős talpcsapágy...