lehet meg is írom a csávónak hogy ez miért lehetett...pedig amerikába is a stopper az stopper......németbe meg stopuhr
különben én nemtudom miért de a stoppert komolyabb dolognak tartom bárminél (mint egyféle etalon).....mint amikor jön egy srác tiszaszentiszapkukacosról és mondja hogy ez a világ legjobb futóműve...
nem akarom mesélni de egyik ismerősöm most kint ment tengerentúlon és másodpercekkel volt jobb a traxos vb-s wp by havasi szettjével.....ez annyira simítja a gödröket...hogy a magyar teló csodájára jártak
nem is tudtam hogy már amerikában is tudnak futoművet csinálni,
hova fejlődik a világ, a hamburger és a sűlt krumpli után..
egész eddig azt hittem hogy a legnagyobb futomű tuning cégek mind europaiak, olaszok, svéd ilyesmi. erre kiderűl hogy a mindenhuplit kisimito futomű a hörlik földjén készűl, nane..
morGGen.Mehtaláltam a láthatatlan hibáját a gilerának ami mostanra láthatóvávált,a kuplung kosár alatti csapágyház szó szerint átszakadt és a kuplung működtetésekor áthuzta a csapágyat!még ijet nem láttam hosszú pályafutásom alatt sosem!
különben én nemtudom miért de a stoppert komolyabb dolognak tartom bárminél (mint egyféle etalon).....mint amikor jön egy srác tiszaszentiszapkukacosról és mondja hogy ez a világ legjobb futóműve...