ha nincs váll a hengeren akkor viszont a dugo a ludas....
az olaj gyűrű hornya meg van kopva fel-le irányban, vagy a mostani gyűrű pár tizeddel vékonyabb és ugy működik a dolog mint egy olaj pumpa...
Jaja!
Csak az a fura, hogy szerintem simán jónak kellene lennie, a henger szinte érintetlen, még hagyhattam volna a régit is benne, az is jó volt, de mégis kicseréltem..
Nagyon remélem tényleg bekopik, de eléggé füstöl..
Az utcában igen büdös lett....
Amikor legutóbb ilyet cseréltem, vagyis nem is ilyet, hanem 3-as készletet, akkor elsőre kicsit füstölt ugyan, de nem ennyire....
Van valami számottevő különbség a két lehúzó között, vagy csak egyik ilyenebb mint a másik ... mondjuk..
Várjam a csodát, vagy szedjem szét és tegyem vissza a régit..
Végül is a kompresszió maradhat az új, csak ugye a fejtömítést nem ingyen osztogatják..
Köszönöm a segítséget...
Szasztok!
Elég nagy problémám van!
Egy 2005-ös 450-esben cseréltem gyűrűket, bagyon bitangul megy, de füstöl mint az állat...
Ez ugye 2gyűrűs tipus, csak egy áteresztő gy. van rajta...
Vettem egy készletet, jó is lett bele, de az olajgyűrű más tipus...
Van valakinek tapasztalata?
Miben más a gyári?
Most ss-50 es van rajta, a gyári pedig MF....
hát itt csak a rablás van mifelénk..... ennyiből amerikába is lehet motorozni....haverom 10 meg 20 és 30 dollárért szarrámotorozza magát hétvégén akár kétnaposra úgy hogy viszi mindkét motorját és mehet amennyit bír....kap még 2x4 liter coca colát is hozzá meg szendvicset...van benzinkút büfé ...áram a lakókocsidhoz..wifi...de ha nem lakókocsival mész van fasza öltöző/vizeskomplexum...tusolhatsz és szarhacc is ....vicc
ja és persze felárért van szervicés ember akik megdrótoz gyorsba pár dolgot meg megmoshatod a lovadat ..benne az őrzött parkoló
de a 30 dollárosba állítólag minden benne... 2 napra még nem próbálta (kifizetni) mert ő magyar és a 20 dolcsissal okosba nyomul fullosat..
hozzáteszem ez nincs két órai bére...
habááár...az már jócskán 200 felett van...többet meg már nem akarok rábodni erre a szutyokra kb 450ért kéne egy blokk,150 a posta akkor az 600=175papír kb meg kell egy karbi
lehet visszaraknám a régit,
amugy az egyik, vagy a másik verzio között csak annyi a kűlönbség hogy más verzioban megy a gyűrű hengerfalra valo rugos feszitése, mind a kettő jo.
az olaj gyűrű hornya meg van kopva fel-le irányban, vagy a mostani gyűrű pár tizeddel vékonyabb és ugy működik a dolog mint egy olaj pumpa...
akkor viszont jobb nem lesz, marad fűstölös.
Csak az a fura, hogy szerintem simán jónak kellene lennie, a henger szinte érintetlen, még hagyhattam volna a régit is benne, az is jó volt, de mégis kicseréltem..
Nagyon remélem tényleg bekopik, de eléggé füstöl..
Az utcában igen büdös lett....
Amikor legutóbb ilyet cseréltem, vagyis nem is ilyet, hanem 3-as készletet, akkor elsőre kicsit füstölt ugyan, de nem ennyire....
Van valami számottevő különbség a két lehúzó között, vagy csak egyik ilyenebb mint a másik ... mondjuk..
Várjam a csodát, vagy szedjem szét és tegyem vissza a régit..
Végül is a kompresszió maradhat az új, csak ugye a fejtömítést nem ingyen osztogatják..
Köszönöm a segítséget...
dejo volt a mai gurulgatás.. jolesett.
lehet hogy egy idő után bekopik, bár amikor nagy a váll fent a hűvelyen akkor a csak gyürű cserénél félő az is hogy eltőri a gyürüket...
de ezt gondolom tudod.
Elég nagy problémám van!
Egy 2005-ös 450-esben cseréltem gyűrűket, bagyon bitangul megy, de füstöl mint az állat...
Ez ugye 2gyűrűs tipus, csak egy áteresztő gy. van rajta...
Vettem egy készletet, jó is lett bele, de az olajgyűrű más tipus...
Van valakinek tapasztalata?
Miben más a gyári?
Most ss-50 es van rajta, a gyári pedig MF....
ja és persze felárért van szervicés ember akik megdrótoz gyorsba pár dolgot meg megmoshatod a lovadat ..benne az őrzött parkoló
de a 30 dollárosba állítólag minden benne... 2 napra még nem próbálta (kifizetni)
hozzáteszem ez nincs két órai bére...