végülis a superlotyokon nem 13-50 a láckerék áttétel...
általában 14-15 elöl vagy még nagyobb ha elfér hátul pedig 38-45 között,igy mindegyik verseny enduró képes kb 170-190 km/h-ra...csak olyan gumma is kell amivel lehet száguldozni!
Ha a többiek után szeretnél menni iesmi...akkor exc-t felejtsd el üórás stb...nem túrázásra való....LC4-t nézd csak ez jótánács vagy amit BUGIC is ajánlott
Jóreggelt!
Én kipróbáltam a sima Lc4-et meg a Lc4 sxc-t hát volt különbség bőven a kettő közt!Az sxc könyebb meg erősebb is!Nem üzemórás és még alkatrész ellátás is jó az ország minden részén!Szóval SXC vagy SMC Vagy vedd meg az 525EXC-m
Szerintem elöbb el kell dönteni hogy mire akarod használni,közúton majdnem mind 1 hogy 120 vagy 140 kg de terepen nem!viszont a leg jobb öszvér a drz-e,de lehet wr,exc vagy ec,igazábol mind 50-55 le és ezek azért terepen is nagyon jó motorok!
Akkor a versenyendúrókat én már el is felejteném... Valahogy nekem még mindig az jön le, hogy inkább "szuperlotyó" mint terep... Márpedig ahhoz inkább való az lc4-es. Nehéz? Nézz SXC-t, erős, könnyű és nem üzemórás azt hiszem.
Bár én még a vizes xr650-eseken is elgondolkodnák...
általában 14-15 elöl vagy még nagyobb ha elfér hátul pedig 38-45 között,igy mindegyik verseny enduró képes kb 170-190 km/h-ra...csak olyan gumma is kell amivel lehet száguldozni!