Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Jolvan okoska tudod mit igazad van én mégegyszer nem írok neked semmit úgyis mindent megmagyarázol!Én nem voltam kint egyik versenyen sem nekem a haverok mondták hogy románia mivel hosszú távok vannak ezért kurva nehéz végigjárni a terepet nézőként.De neked teljesen mindegy mert neked minden szar te semmivel se vagy elégedett sőt szerintem ha 20 playboynyuszi szopkodná a farkad még az se lenne jó
Hülyeséget beszélsz (ismét), Zorán barátom aki Erzbergbe kivitt, tavaly meg tavalyelőtt is kint volt a Romanics-son és pont fordítva van, ott _bárhova_ odamehetsz autóval, motorral, helikopterrel, kutyaszánnal vagy amivel akarsz és még fizetni sem kell érte...
Mé Andris, a KTM nem rediturész?
RMX-nek meg aluváz, RMZ futómű, Keihin befecsi.... az smafu?
Mit értesz "felszereltség" alatt? Thai ribancok vannak beépítve a tankba és motorozás közben szopkodják a gyikodat vagy mi
Még szerencse hogy nem mindenki olyan felfogású mint te mert a kutya se járna ki erzbergbe Red bull romania-n még ennyit se látsz a történtekből szóval oda véletlenűl se utazz ki
hat jo lenne!

Mindenesetre tanultam a hibaimbol es tudom hogy mire kell odafigyelni...
felszereltsegre szerintem az uj RMX vagy a KTM a nyomaba sem er...gyorsan hozzateszem hogy imadom a KTm-et es egy RMX-et sem vetnek meg...
mi is reméljük ,hogy 8-10 év lesz
ossze lehet hasonlitani, de nem erdemes...kb olyan, mintha sima, MAV jarattal akarnal hazavonatozni vagy inkabb egy intercityvel, esetleg a francia TGV-vel..

DRZ megbizhato, de iszonyat lomha, Gasgas FSE meg a vegletekig felkonnyitett, porgos versenyenduro..es nem is draga, foleg ahhoz kepest, amikkel tele van aggatva.

En megtartom az enyemet, amig szet nem esik es reelem hogy az legalabb 8-10 ev mulva lesz
Vagy az új RMX-en?
Teljesen más az tuti.... KTM-en nem gondolkodtál?
Köszi! Akkor nem olyan horror. Kezd megtetszeni a vas. Supermotozni és endurozgatásra is használnám. Biztos lehet vele állatkodni... DRZ-n gondolkoztam az igénytelensége miatt. Gondolom, a gasgas 450-es nem nagyon hasonlítható össze vele... teljesítményben, futóműben. Na majd kitaláljuk.
Ha nem engednek fel motorral, akkor viszont oldják meg hogy normális körülmények között meg lehessen közelíteni a célt is (menjen fel a busz odáig pl.)...amúgy ahol keresztezte a pálya az utat, ott külön volt mindenhol kordon+pályabíró, aki megállította a forgalmat ha versenyző jött, szóval az hogy nem engedtek fel sztem csak nettó faszság és geciség volt...Romaniacs-on egyáltalán nincs lezárva a pálya, akkor itt mire ez a nagy felhajtás?!?
Nem uzemoras es megis...
Ez azt jelenti hogy 10 tankonkent olaj es olajszuro csere, ha jot akarsz magadnak.

Termeszetesen dugot nem kell 40 orankent cserelni, de (hasznalattol fuggoen) nem szabad elhanyagolni...

Cserebe kapsz egy konnyu (117 kg, ha jol emlekszem), 4T-hez kepest porgos motort!
nagyon tud menni es meg hosszu tavon is kenyelmes (a 2005-os tipus, azutan mar kicsereltek az ulest egy deszkara)

Olajnyomast surun ellenorizni (van lampa a muszarfalon), kopoalkatreszeket nezegetni, ennyi.

De ez nem enduro, hanem versenyenduro.
Amen.
Az azert nem olyan draga, azt meg fogadd el hogy nem engednek feljebb...ha valamelyik fasz rateved a verseny nyomvonalara, neadjisten nekimegy egy versenyzonek vagy csak siman szettori magat az erdoben...gondolom, nem orulnenek neki a szervezok...ebben tokeletesen igazat adiok.
na meg az ert a godor sem piskota, el lehet azert ott bohockodni akar 1 hetet is!

Ja, csak mondom hogy en meg 2007-ben voltam es azota nem emeltek az arakat, ami becsultukre legyen mondva....
Mi vittünk motort - teljesen felesleges volt, nem engedtek ki vele a gödörből, szóval ugyanúgy busszal, aztán annak a végállomásától (merthogy még jóval az 5. ellenőrző pont előtt visszafordul) gyalog kellett menjünk. Mindezt szerény 25€/fő(+5€ parkolás)-ért bírták nyújtani...
Sziasztok!
Bocs a szokásos hülye kérdésekért, de muszáj érdeklődnöm.
Egy x -= 450-es enduro vásárlását tervezem. Asszeretném kérdezni, hogy a 450-es gasgas hobbi szinten mennyire kényes? Miből állnak a felújítások, mennyi időnként kell elvégezni őket? Szelepek, dugattyú, gyűrű, vagy esetleg henger is? és mennyibe kerülnek durván az alkatrészek? Előre is köszi a segítséget! P
egyebkent sajnos igy igaz...a rajthoz jo menni a katlanhoz...ott latod az indulast, viszont utana eltunnek, mint a kod es csak ott alsz, mint egy fasz.
Ha fel tudsz szallni a buszra (HA fel tudsz, mert tomeg van), akkor esetleg atersz masik helyre, de hat ez nem konnyu.
En legkozelebb csak akkor mennek, ha motort is vihetnek....
Daninak mar Erzberg sem kihivas!
Pl. mert nem engedtek oda?
Eddig mindenki éltette hogy mekkora élmény Haverék is kijárnak minden évben és úgy várják mindig mint a karácsonyt.Miért nem mentél oda ahol akció is van?
De, élmény - lett volna, ha látunk is belőle valamit.
Így csak egy kibaszott nagy csalódás volt...
Igaz! De ez is: "Amíg lószar van, veréb is akad!" - Rostás József lókupec
Naja, még ezeket szeretem:
Telefon csöng:
Vevő: - Motor megvan még?
Én: - Meg!
Vevő: - Mennyi a vége?
Én: - ?!? Nemtudom sosem néztem, de vagy 140 körül ezzel az áttétellel...
Vevő: - Nem az! Mennyit engedsz?
Én: -Jaaaa.... :) Hát neked semmit, gyere először és nézd meg...
Mi ez a szmájli?Nem mondod hogy erzberg se volt élmény?