Hát gyermekeim, bizony mi is megszüntettük a KTM forgalmazását idebent! Még az ami van az kifut és annyi! És igazatok van, olyan drága lett már, hogy nem igazán veszik, az emberek!
Hobbira ott a DR-Z 400 ami egy kurva jó motor, versenyre vagy nagy csapatásokra pedig a GasGas!
Jó az ár és jó a minőség!
Persze ha valaki tudja, hogy mire is kell használni
hát nemtom....
lehet hogy s ramonba speckó cumó kell...
de azt tudom hogy yamahába,meg suzukiba 3-4ropi körül van a szeleprugó,meg exc be is...
riki most csináltatta emg az rmz-t
80 volt
vez.lánc csere,dugó,gyürű,csapszeg,rugók,csapágyak stb..
bazdmeg, ennyiből felgeneráloztatom a motoromat...
A KTM túllőtt a célon...nagyon drága lett, már-már kommersz...sorra veszti el a potenciális ügyfeleket, mert kurvára bedrágult..jó motor, de ANNYIRA azért nem hogy ennyit fizessen érte az ember....mit gondoltok, miért zárnak be sorra Magyarországon (is) a KTM kereskedések?
miről beszélsz?
38 szelep DARABJA + 35 körül rugó DARABJA!
Számold ki...4 szelep, 4 rugó...
csak a 4 szelep+4 rugó=290 ezer...és akkor hol van még az új dugó,stb...
Ez már nem motor..ez egy kirakat vas...ki a fasznak van ennyi pénze..arról nem beszélve hogy a titánszelepeket nem egyszer kell cserélni évente...ezt nem én mondtam, hanem attila...akinek ugye ez van...
rugó a legkevesebb...1 rugó kb 3 ropi
naja..szelep meg kb..80körül
haverom most újította fel a s ramonját...
az kb 500 volt...
főtengely,hajtókar,dugó,szelepek,stb..stb...
nekem tavaly az erdélyi túrán kb annyi evett...igaz hogy EC 250 volt, de nincs akkora különbség...meg én még zöldfülűként még feleslegesen rángattam is nekije..
csőváz!
azért vannak itt KTM fanok is
Hobbira ott a DR-Z 400 ami egy kurva jó motor, versenyre vagy nagy csapatásokra pedig a GasGas!
Jó az ár és jó a minőség!
Persze ha valaki tudja, hogy mire is kell használni
EC 250-et haver vette meg, SX 250-et meg egy másik srác...
Vettem azóta egy 450-es FSE-t...meg persze megvan még a kis robi...
Amíg ti alszotok, egyesek dolgoznak...
Nektek volt jobb...
lehet hogy s ramonba speckó cumó kell...
de azt tudom hogy yamahába,meg suzukiba 3-4ropi körül van a szeleprugó,meg exc be is...
riki most csináltatta emg az rmz-t
80 volt
vez.lánc csere,dugó,gyürű,csapszeg,rugók,csapágyak stb..
egy nagy lófaszt
exc be egy szelep 7000 rugó 3000...
sx rugó is 3körül van,csak a szelep gecidrága
A KTM túllőtt a célon...nagyon drága lett, már-már kommersz...sorra veszti el a potenciális ügyfeleket, mert kurvára bedrágult..jó motor, de ANNYIRA azért nem hogy ennyit fizessen érte az ember....mit gondoltok, miért zárnak be sorra Magyarországon (is) a KTM kereskedések?
38 szelep DARABJA + 35 körül rugó DARABJA!
Számold ki...4 szelep, 4 rugó...
csak a 4 szelep+4 rugó=290 ezer...és akkor hol van még az új dugó,stb...
Ez már nem motor..ez egy kirakat vas...ki a fasznak van ennyi pénze..arról nem beszélve hogy a titánszelepeket nem egyszer kell cserélni évente...ezt nem én mondtam, hanem attila...akinek ugye ez van...
naja..szelep meg kb..80körül
haverom most újította fel a s ramonját...
az kb 500 volt...
főtengely,hajtókar,dugó,szelepek,stb..stb...
Akkó az fasza...szelepcsere rugókkal együtt kb. 250-ben áll meg...kell a faszomnak KTM..