Na jól van ktm-es betolakodók... Nem ám itt élveztek el....
Azért csak tessék vissza is olvasgatni a bölcsességeim között. Pl a Chriss Pfeiffer-esek között. Tudjátok ő az a xsóka aki az gasgas-al veri halomra a labancokat
Gyerekek... ez az örök témánk gasgas vs ktm! Én azt dondolom, hogy ezt a két márkát (és itt direkt nem beszélek tipusokról) nem szabad összehasonlítani. Mindenki jól tudja hogy én milyen fanatikus vagyok DE mint motor márka, meg kell mondani hogy a labancok fényévekkel előrrébb járnak a spanyol bikáinknál.... Evvan. Ne akarjunk olyan hatalmas multi motormárkával harcolni, aki szinte "mindenben" nagyobb, gazdagabb, elörébbjáró, mint MI... A ktm már lassan olyan szinten van mint egy -két japán motor gyároriás, és ezt ők jól tudják, és szépen kamatoztatják is az áraikban amit nem hülye gyerekek találnak ki hanem marketinges szakemberek dogoznak rajta évekig.... Én most itt lehet hogy elásom magam, és kövezzen meg minden gasgas-os, de konkrétan tudom és állítom hogy az exc 450 (vááááá, ki kell mondanom.... öszintén...) JOBB mint az ec 450! Ez az én szubjektív véleményem! ez van az ec-t hajtottam 2 évig, 20000-km-ig mindenfélét csináltam vele, és volt szerencsém párszor elvinni Végh Zsolt barátom exc-jét. Ég és föld... Nem részletezem, mert nem akarom. Nagyon szivesen kipróbálnék egy exc 300-at is de csak az összehasonlítás miatt! A szivem akkor is GG-s marad!
Gyeremekeim, a nagyok megmondták, a lényeg mindig a tudásban rejlik! Aki tud az tud!
Tavaly voltam Törökországban és találkoztam utközben 1 robogozásom alkalmával 1 helyi enduroscsapattal az egyik tagnak aki valamennyire beszélt angolul 525exc-je volt kérdeztem az árát ujannon és ilyen 11000eurot nyögött be... Azse piti...
mentem már gasgas-sal nincs is vele nagy bajom(voltak tapasztalataink de leginkább a 2T vonalon azok jók voltak, bár volt itt 4T is de keveset tesztelődött ezért úgy érzem nem szereztem meg a jogot , hogy mocskoljam .......a gyermekbetegségeket itthon orvosolnám rajta simán ..............
de azért majd széttépem a tiédet
Az árból a kollégáim pont azért nem tudnak engedni mert a tisztelt importőr jól átkúrta és átkúrja a fejét minden kereskedőnek!
40000 forintnyi árrésből elég nehéz nyújtózkodni! Persze neki (importőr) könnyű, mivel neki megvan a motoron a 200000 árrés!
Pont
Ha erre jársz, bármikor kipróbálhatod az enyémet...
Egyébként jók GasGas 4T-k is csakvétel útán ki kell javítani rjta a "gyerek betegségeket"..
Itt főleg az elektronikára, kábelezésre gondolok...piti dolgok, de bosszantóak...sőt, lehet hogy megáll miattuk a gép, oszt "csak" egy csatlakozót kell összetolni...
na és az árakban pl. nézzük a csiki-begében lévő ktm szalont miért is zár be?
példának okáért ott mennyiért akarják eladni azt a 2005-ös exc525-öst? már rég elhozta volna egy haverom de nem engedtek a csillagászati árából kicsit sem aztán inkább vadi újat(két évvel fiatalabbat) vett hozzáteszem csak százezerrel drágábban
minap voltam bent és láttam designváltást csináltak rajta ...meg mondom őszintén nem néztem az árát de láttam , hogy a matrica amit rátettek az nem ajándék hanem 40.000 HUF környéke........de gondolom az ára kétmilla+regado+forgalomba helyezés és most lesz 3 éves ........jó , hogy kilométer nincs benne de egy-két hétvége után ugyanúgy fog kinézni mint a tényleg hároméves........
ja ez pedig be fog következni, mert eddig se voltak olcsók a ktm-ek de most méginkább igaz ez.
ezért valószinű hogy csak képeken fogok én ktm-et látni és nem az udvarban
ja leadtam a székletbe mert nem volt kiélezett a verseny vele mindig várnom kellett a többiekre mire utolértek
vehettem volna ennyi pénzért gasgast is de eszembe se jutott ...nem akarok fikázni de 4T-be nem ők vannak a toppon...... én amúgy a 2T gasgas/ec300/-t nagyon nagyra tartom szerintem az a gasgas-ok csúcsa (persze a triálbringáit most nem vettem számításba)......az sem kizárt, hogy lesz mégegy az életemben ....most picit 4T-zek addig ha lehet ...max. nem mehetek erdélybe veletek
amúgy a ktm-ről igaz ez az említett elszállás....de az is igaz hogy egy kereskedő kb. 1.6-1.7 Mft -ba jut hozzá egy zsír új 525 exc-hez de magyarországon azért kiimádkoznak az ember zsebéből 2.4-et kb mire mehetsz vele....na nem a kereskedőket okolom a sok szarért ami rákerül a rohadt motorokra de hihetetlen ami itt folyik ebben az országban ...mikor kifizettél közel egymilliót pluszba regadó meg áfa meg forgalombahelyezés meg stb...kitalálják, hogy nem is mehetsz vele...fasza hely mitmondjak ....szóval itt a magyaroknak is benne a keze az elszállásba.............
de hozzáteszem nem vitatom, hogy amúgy is drága ....ja és az alkatrészárak , mert én inkább azokon veszem észre mert szerelgetek is ...na azok amik elrepültek......viszont ami mellettük szól , hogy bizony leveszik a polcról ...amit pl. a husqvarnánál elképzelni is lehetetlen
naja..mondjuk az vicces hogy egy 450sxf 3,2 körül van....ki a fasz vegy annyiért..
ha lenne 3 millám...akkor inkább vennék 2 rmz450 et...edzőmotor+versenymotor...
ennek a kettőnek a fentartása meg kb annyi lenne mint az 1 ktm nek
Nem mondtam, hogy szar.....sőt......csak egy kicsit furcsálom a gyár új üzletpolitikáját és tartok tőlle, hogy ez nem vezet jóra!
Sajnos ez sokszor megesik a gyártókkal, hogy egy kicsit a fejbe száll a dicsőség és nem érzékelik, hogy hol a határ!
Csak nehogy késő legyen! Volt már sokszor példa erre a motorgyártás történelmében!
Azért csak tessék vissza is olvasgatni a bölcsességeim között. Pl a Chriss Pfeiffer-esek között. Tudjátok ő az a xsóka aki az gasgas-al veri halomra a labancokat
Gyeremekeim, a nagyok megmondták, a lényeg mindig a tudásban rejlik! Aki tud az tud!
de azért majd széttépem a tiédet
40000 forintnyi árrésből elég nehéz nyújtózkodni! Persze neki (importőr) könnyű, mivel neki megvan a motoron a 200000 árrés!
Pont
Egyébként jók GasGas 4T-k is csakvétel útán ki kell javítani rjta a "gyerek betegségeket"..
Itt főleg az elektronikára, kábelezésre gondolok...piti dolgok, de bosszantóak...sőt, lehet hogy megáll miattuk a gép, oszt "csak" egy csatlakozót kell összetolni...
de ha nem kell a matrica akkor leveszik?
példának okáért ott mennyiért akarják eladni azt a 2005-ös exc525-öst? már rég elhozta volna egy haverom de nem engedtek a csillagászati árából kicsit sem aztán inkább vadi újat(két évvel fiatalabbat) vett hozzáteszem csak százezerrel drágábban
minap voltam bent és láttam designváltást csináltak rajta ...meg mondom őszintén nem néztem az árát de láttam , hogy a matrica amit rátettek az nem ajándék hanem 40.000 HUF környéke........de gondolom az ára kétmilla+regado+forgalomba helyezés és most lesz 3 éves ........jó , hogy kilométer nincs benne de egy-két hétvége után ugyanúgy fog kinézni mint a tényleg hároméves........
ezért valószinű hogy csak képeken fogok én ktm-et látni és nem az udvarban
vehettem volna ennyi pénzért gasgast is de eszembe se jutott ...nem akarok fikázni de 4T-be nem ők vannak a toppon...... én amúgy a 2T gasgas/ec300/-t nagyon nagyra tartom szerintem az a gasgas-ok csúcsa (persze a triálbringáit most nem vettem számításba)......az sem kizárt, hogy lesz mégegy az életemben ....most picit 4T-zek addig ha lehet ...max. nem mehetek erdélybe veletek
amúgy a ktm-ről igaz ez az említett elszállás....de az is igaz hogy egy kereskedő kb. 1.6-1.7 Mft -ba jut hozzá egy zsír új 525 exc-hez de magyarországon azért kiimádkoznak az ember zsebéből 2.4-et kb mire mehetsz vele....na nem a kereskedőket okolom a sok szarért ami rákerül a rohadt motorokra de hihetetlen ami itt folyik ebben az országban ...mikor kifizettél közel egymilliót pluszba regadó meg áfa meg forgalombahelyezés meg stb...kitalálják, hogy nem is mehetsz vele...fasza hely mitmondjak ....szóval itt a magyaroknak is benne a keze az elszállásba.............
de hozzáteszem nem vitatom, hogy amúgy is drága ....ja és az alkatrészárak , mert én inkább azokon veszem észre mert szerelgetek is ...na azok amik elrepültek......viszont ami mellettük szól , hogy bizony leveszik a polcról ...amit pl. a husqvarnánál elképzelni is lehetetlen
ha lenne 3 millám...akkor inkább vennék 2 rmz450 et...edzőmotor+versenymotor...
ennek a kettőnek a fentartása meg kb annyi lenne mint az 1 ktm nek
Sajnos ez sokszor megesik a gyártókkal, hogy egy kicsit a fejbe száll a dicsőség és nem érzékelik, hogy hol a határ!
Csak nehogy késő legyen! Volt már sokszor példa erre a motorgyártás történelmében!
nekem jó lenne egy 2007 es 450sxs