mit is jelent a "bride"? Akkor mit is ízleltem meg? És te miben nem vagy érdekelt? Mert ugye a meleg házasság MÉG nem engedélyezett kicsi hazánkban? ezt már nem magyarázod ki...
Én most állok át paint-re sokkal átláthatóbb, és komolyabb, mint a Bridge.
Amúgy nem is tudom minek van fent nekem a LR, szinte egyáltalán nem használom.
de.. kötegelve.. ha tudom, hogy egy azon körülmények között készültek, akkor kötegelek.. de.. előtte azért egyenként át kell nézni, és válogatni.. meg azért ha az alap beállítások megvannak, akkor azért a vágást mégiscsak meg kell nézni.. már hogy kell-e.. ha igen.. kezdetekhez képest persze sokkal gyorsabban megy..
persze, hogy vettem azokat a képekt..
vágom.. ilyet még soha nem csináltam.. ami nekem sok időt el szokott vinni, az a retus a portrékon... no meg amikor csinálok vagy 500 képet.. lásd legutóbb a P-ringen... akkor azt mire leválogatom.. WB, élesítés.. kontraszt.. bla-bla... na attól szoktam frászt kapni..
A rengeteg munka amúgy kb. 20 perc / kép.
Először kb. 1 óra volt. Most már rutinból megy. De nagyrésze a színkiemeléssel megy el, mert kb. 50 - 60 kontroll pontot rakok le.
Annak a lényege, hogy azokat, és az azok által lefedett területeket, valamint azon területek összes paraméteret egyenként lehet módosítani a képtől függetlenül.
nem azt írtam, hogy CG.. hanem hogy már már olyan.. (ez alatt pedig egy 3DS-ben megrajzolt CG-t értettem..) és természetesen minden tiszteletem a tiéd, hogy ennyi energiát beletolsz.. meg is van az eredménye, mert jók ezek a képek. Amit mindössze mondani akartam, hogy nem feltétlenül az én világom. Abban viszont totál egyetértek, hogy pl a reaktort nehéz is lett volna máshogy megmutatni úgy, hogy az érdekes is legyen... a vonatos esetében pedig biztos voltam, hogy legalább ennyi meló volt benne.. látszik is a képen.. Zanzásítva : jó képek, rengeteg munkával.. csak így tovább
Elfogadom amit mondasz, értem én, hogy gőzgép, de mi hajtja?
AA reaktoros képen lévő utómunkából a szelektív színezés, és a pinhole bw konverzió ami a kép összhatását növeli, a több maga a kép összerakása. Zajszűrés, multiexpo merge, camera raw igazítás, ez mind a képhez kell, és elengedhetetlen. Ez igencsak nem CG, hiszen hangsúlyozom az én képeimen MINDEN ott, és úgy van, mint a valóságban, nincs hozzátéve, sem elvéve. A CG, vagy a montázs ettől eltér. Az utómunkám lényege, hogy a kép témájának a HATÁSÁT növeljem, és úgy mutassam meg ahogy elképzeltem. A legtöbb képem ugyebár urbánus környezetben készül, hozzám a minimál stílus áll a legközelebb, akár posztapokaliptikus hatással, vagy csak simán fémes, szürke, üveg felületekkel. Egy erőmű reaktora szinte csak ilyen színekből áll, így a bw konverzió után nem lenne hatásos a kép, ehhez kell a szelektív szín kiemelés. A multiexpót is megbeszéltük már, h nekem miért kell, pl. ez a kép is egy fos lenne anélkül. Kipróbáltam hogy a végleges képen végrehajtott módosításokat egy képre rakom rá, nem a 3 merged képre, és közel sem ilyen az összhatás.
Ez az én világom, azért van rajta ez a "skin", így tetszik, így akartam megmutatni. Nem véletlenül költök ilyen fotóstúrákra pénzt (Ez egy 5 napos Baltic trip volt, Litvánia, Lettország, Észtország), ezt akarom látni, és így akarom megmutatni.
apukám... Te mennyi utómunkát csinálsz... mondjuk azt nem értem, hogy előbb eltávolítod a zajt, majd zajt adsz hozzá? há' akkor minek eltávolítani?
no de... Nekem leginkább az a problémám ezekkel a képekkel, hogy már már CG-re kezdenek hasonlítani.. sokszor - számomra - a kép lényegét ölik meg.. mindazonáltal, van olyan is köztük ami nagyon tetszik.. ez az atomerőműves pl egész jó, sőt mondhatni tetszik.. kicsit az Alien jut róla eszembe, vagy vmi jófajta SCI-FI FPS na szóval, ezek a fotók nem feltétlenül az én világom... és a vonatos továbbra is messze e legjobb... (az én ízlésem szerint persze..)
Nem arról volt szó, hogy az új menedzsment 5 téma / hét projekttel áll elő?
Hun vannak-é a témák, hö?