Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Múlt héten az YZ250 6,5 litert fogyasztott 100on. Együtt motoroztam egy DRZs és egy DR350es sráccal. Túrázgattunk, ők nyelezték a gépet én meg kb félgázon mentem Hát igen van kis erőfölény....mindenesetre normálisan volt használva, de nem volt gyilkolva meg üvegezve. Én lepődtem meg a legjobban ezen, mert számítottam vagy 10 literre. Mellesleg a DRZ 5,5 litert a DR350 meg 6 litert kapott be. Enniyt a 4t kisebb fogyasztásáról. Mondjuk az YZ határon használva bekapna vagy 15 litert százon..már aki bírja 100 km-en folyamatosan határon használni
Csátok!!!!!Ec 300 üdv itt a fórumon!!!!Videómnál van 1 fikázódó gyerek azt most azzal emberkedik hogy Nth a rokonja!!!!! Mondtam neki jöjjön be a fórumba 1 kicsit!!!!!!
szép estét srácok
Most lett felújítva szegénykém.Megállt a főtengelycsapágy,ki lett cserélve de még ezen kívül más is.pl.:(dugó,tömítések,szimeringek stb.) Remélem fain lessz!Szerintetek mennyit kell járatni?
elvileg ott van a gumi oldal falán(márha így nevezik azt a részt amire gondolok )
hello
hát rákattintasz a népek nevére, és meg is tudod!
Jól néz ki a gasgas!
Theo, kösz, akkor kb amit sejtettem, gyakorlás szombaton már jól ment nem volt teszt hgy milyen kemény a kormány, de elött ellenöriztem párszor....
nem tudjátok véletlen ennek a guminak a nevét?
sziasztok ! látom jól lefikáztátok a huskykat ...........nem védem őket , tényleg cigaretta az alkatrész a régiekhez és szokott is néha kelleni hozzájuk de ha jók akkor van bennük valami /ami másba talán nincs is /.............de ami a legfontosabb a 63 darab világbajnoki címüket /terepen szerezték főleg endúróban , tapasztalataikkal egyetemben/ el ne felejtsük nekik mert az azért az igazságtalan lenne velük szemben! ...a léghűtéses kategóriába meg a vízhűtésük miatt nem tudtak sikereket elérni!

amúgy mi a zsír??

most jöttem budaörsről motocross outletből
Ha most mindenki felsorolja...
csá,új vagyok itt Kinek milyen gépe van?(hogy tisztában legyek az erőviszonyokkal)
Szóval gyakorlás
Az volt a lényege, hogy előtte ívből- ívbe nyomtam, de ez már egy másik hely volt, ahol sík az érkező, tehát bele kellett pumpálni elrugaszkodáskor, mert így nem lett csőr. Még kicsit jobban is mint előtte, mert az eleje nehezebb.
és hogy küszöbölted ki a dolgot?
Nem az SM kerék volt hozzá hanem a gyári 21" karcmentesen
sm kerék volt? fene vigy el....ilyen kellett volna nekem is... több ilyet nem tusz?
Eleinte a dörözövel nálam is mindig koppant a sisakom álla a kormányon nagyobb ugrásoknál.
Nem csak a teló volt,hanem kerék ,komplettfékrendszer.villahidakmég a szárvédők is megvoltak hozzá.Én 65e huf-ért vettem és mivel a haveromnak kellett annyiért is adtam oda.
Miért van az, hogy csak az dicséri a hukkit, akinek az van?
Akinek csak volt, vagy ment vele, az nem fényezi.
Cimborám egyenesen leköpi, pedig ő beletette az összes alkatrészt amit kellett, és a szerelő sem volt hülye.
mennyibe kelt el ha szabad tudni?
Estét, nyakat!

Én soha nem szoktam berúgni a gépet, de amikor beindítom, húzom a kuplungot (különben nem is teker)
A teleszkóp elkelt.A haverom építi be abba bizonyos KX500-baAmúgy a Kawákban is ugyanez a futómű dolgozik /Kayaba/Igazándiból nem volt alkalmam kipróbálni hogy hogyan is viselkedik a Hondában,de bizti pontosabban és jobban elvasalja a gödröket.Nem is beszélve a fékhatásról.Az XR első féke sem valami fényes gyárilag.Teszteltem egy csomó fajta betétet és egyikkel sem volt túl meggyőző a lassulás.A CR-es srácnak pedig üzenném hogy a motorinfóban láttam egy hirdetést amiben minden nemű gyújtás problémák javítását valamint bontott modulokat,jeladókat,tekercseket kínálnak.Ha nem találod marad a B terv a motorbontók.Tele vannak az újságok címekkel.Mára ennyi,Hellósztok
mi lenne az ára a dolognak? teló.... miértnem ezzel kezdted? érdekelne,de nem tuti
Sziasztok!Segítsége lenne szükségem.Egy "94-es CR 250-es gyújtáshibás motorhoz kellene tudnom a gyujtástekercs Ohmikus ellenállását.(a blokkban van,kék-fehér a kivezetése)
Amit én mérek 100 Ohm környéke a jeladóé pedig 230 Ohm.
Ha valakinek lenne szervízkönyve abban tuti benne van.Vagy ha valaki lenne olyan rendes és meg mérné.
A probléma az hogy alig van szikra.
Segítsetek légyszi.Köszönöm
Ugyanezt már a Honda CR/CRF témába is beírtam onnan irányított gerle2 ide
Az a helyzet hogy nagyot ugrani mindennel lehet,csak a földetérés bizonytalan.Egyébként a 4t endúrók nagy többsége orrnehéz.Nincsis ezzel semmi gond csk számolni kell azzal hogynegyobb tolóerő szükséges az ideális íven való repüléshez.egyszóval szinte mindig gyorsításból/azaz gázzal/ kell elugrani,és lehetőleg az első kerékre érkezni.Ha a hátsó kerék sokkal hamarább ér földet a rossz súlyelosztás miatt úgy lecsapja az elejét hogy elharapod a kormánymerevítőt.Az enyémben sem Taper van csak kirágtam a közepét egy elnézett ugrás után .Hát nagyjából ennyi.
Szívemből szóltál.Bár nem vagyok egy vb menő mégis egész jó időket tudtam menni a gyenge XR-rel no tuningal.A mi pályánkon a 2.18 elég jónak számít/pl Jakob ment a levegőssel 2.24-et versenyen 2004-ben/Egyetlen gyenge pontja van a motornak az hogy az eleje szitálósra veszi a gyors rumplikat.Próbálkoztam mindennel de szerintem ebből a villából nem igen lehet többet kihozni.Sikerült egy 2002-es YZ első villát beújítani kerekestől fékestől,villahidastól.Egy olasz import XR-ben volt amivel supermotoztak.Sajna már nincs energiám az átalakításhoz meg hát el is szántam magam a típusváltásra.