Mossátok az agyam rendesen!!
De teljesen igazatok van.... CR250CRM250-1CRM250-2CRM250-3
Csak annyi, hogy a puffogás jobban bejön, mint a zümmögés, de ez se rossz, meg érdekes a nyomatékelsozlás, power-szelep, mg mittomén...
Ja a fogyasztásról csak annyit hogy mindenki mesél nagy legendákat a négyütemű motorok hihetetlenül csekély fogyasztásáról és ennek ellenére a borzasztó teljesítményéről,hát én egy vasárnapi motorozás alkalmával /kizárólag crosspályán/két teli tank/19l/kerót kifüstöltem a kisfogyasztású motoromból.A történtekhez hozzátartozik hogy a kondim sehol sincs,tehát nem mentem 4-5 órát.Szerintem a fele ütemmel sem fogyott volna több,sőt. Hát a fogyasztásról ennyit.Hellósztok húzok fürdetni.
jaja ezek nyomos érvek... mint már ezt sokszor kiveséztük 2t vs. 4t, a 2tnek is megvan a maga elönye és hátránya és a 4tnek is,de ahhoz hogy kellemesen élvezhezsd a 4t tulajdonságait ahozz szerintem több pénz kell ami meg nem az égböl hullikk
www.motor.hu/motor_vpage.jsp?i...
erröl a vasrol mi a vélemény?????
mert én ha nem ütemet hanem ccm-et váltok egy ilyen gépel szimpatizálnék
Szia laci 2626!
Nos olvasgattam és találtam egy cikket ; nem az enyém a spírál!
A hirdetés tartalmát leírom!
---------------------------------------------------- ------------------------------------------------------------- ------------------
C M A kilométeróra és fordulatszámmérő spirál Olasz-Spanyol-Japán típusokhoz katalógusból raktárról rendelhetők.
Ár-: 2.000 Ft+ 900 Ft utánvét.
Tel.: 30/947-5135. Tel./Fax 06 95/420-827
E-mail:cma@celkabel.hu
------------------------- ------------------------------------------------------------- ---------------------------------------------
remélem segíthet(ek)tem
Nézd ha normális módon,pontosabban ha előírt időközönként szervizeled a motorod azaz a soküteműnél 5-8 üzenóránként olajcsere25-30-nál szelepállítás vez.lánc kontroll max 50-nél csere stb. magad is gondolhatod hogy nem túl költségkímélő a fentartása.Egy olajcsere az XR -nél kb egy tizes/2l olaj+ szűrő/ Ha belegondolsz 10 papírból legalább nyolcvan lityi benzinhez való igen jó minőségű keverékolajat kapsz és még egy doboz váltóolajra is futja/szerintem nem kérdés melyik a költségesebb/Bár a 2t valamivel hullósabb motor,de az alkatrészek árai töredéke a 4thez képest.Tudod nem véletlen akarok visszaülni 2 ütemmel lejjebb.Sokan mondják hogy milyen sokat bír a sokütemű,ami igaz is addig amíg új,újszerű.Ha egyszer megbontani kényszerülsz készítheted a penztárcát és utána már nem lesz olyan mint a gyári.Ezzel szemben a kétüteműből egy szezon után,kissebb összeg ráfordításával újból ütőképes motort lehet csinálni,arról nem is beszélve hogy szerkezetileg lényegesen egyszerűbb kis gyakorlással és odafigyeléssel könnyen elsajátítható a karbantartása.Hát nagyjából ennyi indok biztos a 2t mellett szól.
én inkább ezt vennék mint egy mégöregebb 4t-t
ahoz szerezni alkatrészeket...
ezekkel szeritnem kevesebb gond van 2t vel
és olcsóbb is a javitás
szerintem ez a kdx 8-9 nél nem ehet többet szerintem
fasza a kis gép.. ilyenem nekem is volt anno.. nagyon akart menni! 1xerűen időtálló!! Akkor is, most is a legnagyobb motor!!
Amúgy ha már mondjátok a 2T-t... nem drága azokat tankolni? A benzint is eszik+ a drága olaj bele.. mennyiből áll meg 1 liter? És ebből mennyit eszik egy 250es 2T? Viszont az ilyen régebbi 2T-k eben az árban már nagyon szét vannak szabva nem? Újítás meg stb...
A fenttartásuk miatt aggódom... ezeket etetni sok nem?
haverom huskyja 13 litert eszik
akkor az se birja elvileg