Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

hello mizujs veled?
sya
nekem fél év van hátra és hivatalos lesz.
és mellesleg a KTM Zsemberyben vagyok gyakorlaton/melozok.
Szép estét All!
amugy van köztetek hivatásos motorszerelö?aki dolgozik valami mühelybe?
Üdvw
megolt az elsö rövidebb teszt az uj 690 es supermotoval.
ma meg egy 450 SXS F et raktam össze, hilnap majd csinálok képet. hát szóval huuhhh.
a sima sx450 el mentem akkor mien lehet ez.
nemtudom,biztos van aki elbánik vele,de nekem ez tul gyenge lenne
jézus ezt ki üli meg ?
Ya Szecsumx nálatok van 1 500 Kx:
Csáó Evenx.Ha téged nem érdekel a KX ,és publikus a motor elérhetősége szívesen venném ha velem is közölnéd.Nem tudom mennyire emlékszel,de valamikor augusztusban rakott fel valamelyikőtök képeket a csolnoki mx versenyről.Többek között a haverom motorjáról/KX500/is.Az az fmf kipus gyári állapotú,amit úgy csodáltatok.Na az a motor most széthullott.Pontosabban széttört a dugó és berendezte a hengert.Ha kiadnád az álltalad említett motor elérhetőségét,felvennénk a tulajjal a kapcsolatot.Igazándiból donornak kéne a bike,tehát nem baj ha hiányos vagy sérült.Segítségedet előre is köszi.Apropó Kornéltól pedig szeretném megérdeklődni hogy az adatlapodon látható CRF 450 véletlenül nem a Volentér Laci motorja volt? Mert ha igen,akkor csak érdekességként említeném hogy most itt áll a garázsban nálam.Ha esetleg kapcsolatban vagy Grimbivel megérdeklődhetnéd hogy a gépkönyve megvan e még ,és hogy eladó e.Sok hasznát venném.Neked is köszi
ja ok
tucc nekem szerezni ?
15-20 között lesz az idom..
én utánajártam és a polisportra nekem 30 at mondtak..mármint egy teljes szet
szerelőm nemtom honnan szerez polisportot 15ért..na mind1:)
92 évjáratú idomokat veszek..csak kékbe
szóval nem kell majd furkálnom
nem tartok tőle mert zozi aztmondta hogy nem lehet különbséget érezni rajta..és 1 évet igy is simán elmegy
elvileg ma viszek még ki lóvét
jövöhétre rremélem kész
...nekem nincs....egy két havernál van .....sose volt még időm elhozni......de amugy nem vagyok nagy vidis
jah
na van vidi?
...ja látom ...már te is írtad.......amugy a kx...7000mél ad le 65 LE.....(100kg)
..mig a cr 6000 nél ad le 65LE...(egy kiloval nehezebb)
husky, van a TE610 edről vidi?
jah,azis durva,de a honda hosszabbtávon birja,ugy tom
...hmmm....hozzátenném hogy a másik vadállat a kx 500....ja és ebben van power...
azért eszik csak 7-8 at,mert nem kell anyira pörgetni,ugytudom
figyu
felvennél?
sanyigondan@msn.com

felvettelek,de ugyérzem,az nem jó
Dév! Mennyi lesz az uj idomszett? és az a te motorodra készült(-92 YZ250), vagy egy univerzális yamaha,csak esetleg kicsit arrébbfurod a csavarok helyét, ha nem stimmel?
Attól nem tartassz, hogy nem lesz nicasil a hengerben?
naja én is kiprobálnék egyet geci
Viszont addig nem nyugszom ,míg ki nem próbálok egyet majd...olyanon ülni kell az embernek egyszer...CR500
Mivel te kém vagy(a neved alapján) ezért főleg neked nem árulom el... amúgy igen jó ár lenne, elhiheted!
Mert akkora a furata, hogy teljesen felesleges, alulról is teljesen nyomatékos, és hamar jön az ereje, hamar alább is hagy.Bizotsan lehetne úgy habgolni ,h nagyobb legyen a kipuff csatorna ,csa akkor nem maradna rajta senki terep, mert állandóan fordulato kéne tartani.Gondold el olyan teljesítmény alattad, hogy 50ló alá nem is esne...megülhetetlen lenne, mint a rodeós bika