Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

különben se a LE vagy poniló erő a lényeges annyira 40Le tud meglepetéseket okozni,több múlik a kapitányon meg a futóművön.
azért irtam a kb
mert valamiért azt hiresztelik hogy
E=50 le
S=40 le
és mivel nem vagyok fékpad hogy hitelesitsem csak erre tudok hivatkozni bocs
jó esetben 40lóerő.én is tévhitben éltem egy darabig,aztán mentem egy valóban 50lóerős géppel
*Bergről
A Bergrő ( 650 )l is vannak legendák -( 65-72LE ) , de szerintem az igazság olyan 60 körül lebeg.
Röviden: igen.
A drz e soha nincs 50le, mondom ezt úgy, hogy nagy drz fan vagyok Gondolj bele, h egy 450es crossmotor 55le, ami ugye egy full versenymotor...
Egyébként meg nem mindegy, h hány le?
ahogy mondod, mivel ha gyártó lennék én is fényezném a cuccom, másrészt szeretnek főtengelyen mért teljesítmény adatokat megadni, azt mire kerékhez ér mindjárt szétszalad a ménes...
szánj rá pár db ezrest és méresd be padon, lehet seggre fogsz ülni
amit megadnak le-t a gyártok az akkor "égbekiáltó hülyeség"
látom te "az én apukám akkor is erősebb stílusban nyomod"....
amúgy egy rossz szót se szóltam a drz-ről, teljesen jó arra, amire való
pusztán nem tudom szó nélkül hagyni az ilyen égbekiáltó hülyeségeket...

Dobnak rá 1 rendszert azt 1-ből 60
Ha terepen használnád legtöbbet akkor én az E-t ajánlom,mivel könnyebb,jobb a futóműve,erősebb mint az S-s változat
Husabergedet +mikor lerohadt akkor a DRZ még mindig megy,húzzák a pónilovak
50
max póniló
EEEEEEEEEE JÓBB
50 LE kb és könnyebb
szebb
sziasztok!
suzuki drz-e vagy szuki drz-s a jobb? és miért? majd venni akarok ha eladom a mocim.. ( főleg terepen lenne használva!) köszi a válaszokat és a véleményeket előre!
THX
Ezüst

jobbulást
Arany!
Lehet hogy én is kijövök picit, gyalog,fáj minden mozgás,nem törtem sehol, de az oldalam az kék-zöld-lila szinben pompázik
Jah, itt LÁTHATÓ már
Na, aludjunk. Jóéjt, akkor 10-re várlak összepakolva.
zsír! Már most mehetnékem van.
1.30 nál látható az ellenség?
Mi ez az álszerénység...jól tolod. Kemény vagy
Majd a quadosokkal kell időbeosztást egyeztetni

De leszek én mint zavaró tényező.
A páncélom megcsináltam, a sisakom meg van ragasztva, de már intézem az új simlit , mi baj lehet... Hó sincs, hogy ne lássam, merre megy a nyomvonal...