hát igen de itt a problem hogy a 2t enduró számomra már lófasz .Elnézést nem akarok senki se megsérteni de egy dt vel sehogy nem bírnék egy cr után menni esetleg ami tetszik endúróból az a 300 gas gas ok de azok meg ritkák .Drz meg nicns 400 alat vagy annyiért
elnézést csak ipodról írok amin agyrém leírni ennyi szöveget de akkor jobban oda figyelek.Hát igen az üzemóra kérdése .Ismerősöm 125 kategóriában versenyzett kx-el neki 3/4 évente volt a szokásos generál [görgők dugo stb] nálam ez eleve hogy csak endurónak használnám meg hogy eleve csak 2 hetente jutok motor közelbe illetve szünetekben tehát nálam szerintem kitolódna olyan másfél szűkösen 2 évre de az már vészes
hát azért kroszokkal lehet endurózni jó az relatív hogy sokat esznek ugye mert pl 250 4t benyakal ha nyayon huzod neki 100 5l azaz kb 200km egy tank ennyit meg úgyse megyek egy huzamba a 2t az jó fogyaszt de mind1 ez nem lényeg de én rendes pályára gondoltam de érted évente iylen 5-10 csak kiprobálás ként de amúgy 90 száalékban endúró lesz
El kell dönteni melyiket akarod.
Krosszozni nem jó enduróval, és enduróval se a jó krosszozni.
Persze attól függ mit értesz pályázás alatt, mert a kisebb ugratásokat a normális endurók bírják.
igen hát nem kezdésnek venném a motort azt biztos mert mert volt egy ideig 85 yz m illetve elég sokat motorztam 25 ös kx el illetve ugye most is van egy 250 es quadom ami 30 le körül van .De sajna itt a közelben mindenki crossos én vagyok egyedül quados ezért is szerenték én is crosst [csak előbb el kéne adni a quadot xd] meg amúgy is 7 éve motorozom úgyhogy ezzel nem lenne gondom de attól félek ugye hogy 250 4t ami kb ottvan le be mint egy 25 ös 2t csak széleseben tartomyánban húz hogy gyenge lesz .125 ös endurót meg végkép nem szeretnék mert a baráti társaságomba van 250 cr 250rmz 25 cr stb és akkor egy rx vagy dt vel nem tudnám tartani az iramot xd .Az enduróval úgye meg annyi gondom van hogy ha elég régiek vannak tehé 95 90 91 92 esek látok zőmével és azért azok akkor is egy 15 éves gépek ezért vagyok nagy válságban .Jaa és 400 környéke lenne a vége de inkább az alatt kéne .Persze előbb elkell adni a quadot amit nem hiszem hogy jól eltudnám adni akár mennyire is üzemkész és hiába irom oda hogy mik lettek kicserélve akkor is rohadtul fogok örülni ha 200 kapok érte pedig a féll japó alkatrészekből áll már xdd
Motorman19:
Van fenn akár rotyogó beszámítással most egy Morini Kanguro 350 120k-ért.
Stabil, 27Le, azt tudja is tényleg, jóindulatú motor én is sokat kerestem mi kéne.
Egy RX125 pl fordulaton lehet hasonló teljesítményű, de alúl gyenge, hirtelen, 250-es ami meg jó az jóformán életveszély, ha megindul, kezdőknek erősen nem ajánlott, hasonlóan egy 450es 4t krosszhoz, az már egészen alúl tép.
Krosszt fenntartani meg kurva drága, volt fenn cikk 2t vs 4t yamaha yz/f szervízdíjakkal, periodusokkal, érdemes megnézni, hogy hogy kéne. Persze ez a balkán, itt akkor van karbantartás, ha letérdelt a technika. Azt azért el kell fogadni, hogy egy yz, cr és társai üzemórásak, még akkor is ha földi halandó (késöbb tanult meg motorozni, mint járni) csak lájtos bejáratós tempót hajt, akkor is ha azt hiszi magáról, hogy kőkeményen odacsapott a lovaknak. :)
Vagy akár nézz dominatort, más endurot, az is tartósabb darab, csak az meg 25cm magas hasú, könnyen elakad. Morini meg 30 körüli, vagy valami hasonló lájtos motort. Krosszok azért magasabbak. Nomeg úgyis kezdésnek hamar hajlik a kormány, meg ha látjos a tempó akkorsem tartós a gumi :)
hali nem akkarok a piztárcádba turkálni de ha leirnád menyit szánsz rá az 1 kiindulo pont lene,egy régebi 250es 4t az nem igazán erőgéb de azért lehet vele csapatni az ujak meg nagyon kivanak hegyezve joval kevesebet futnak,a 250es 2t az gyilkos kezdésnek neked az sok de nem ismerlek ugyhogy nemtudom mire vagy képes,ha endurot veszel azal nem igazán jo pályára meni bár ijen kiscm3 endurom csak 125ős volt elefánt1 azal ugy ahogy de szarvolt mert nehéz volt de terepen mindenhol elment ugyan igy a másik két mocim is,a verseny endurokat nem ismerem azokal talán mindenhol lehet 1 kicsit csapatni.még esetleg a dr 350 suzukit nézd meg,
pedig neked kellene eldöntened hogy 2-vagy4 T. nem mindegy. motoroztál már 2T 250-el? ha nem akkor alap hogy 4T-vegyél.
2T kicsit gyilkos kezdésnek. 250 4T és nem lesz gondod.
nem olyan brutál,jobban tolerálja a kinzást. nyomatékos alul is.
2T-nek húzol egy kopp gázt és ugy eldobod meg se találod
De az utolsó beírás lövi ki a biztosítékot. Egy 2t neki már semmi Csak a 300as