Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

250 4T-vel csak sétafikálni lehet, a puhányok mennek olyannal.
ugye nem arra akarsz kilyukadni, hogy a 250 4t-vel nem lehet megtanulni _jól_ motorozni, csak motorozgatni!
nem ezen múlik...te is tudod

de tudom, hogy te mindenkinek 2t-t adnál a segge alá...
Na, egy újabb Carmichael...
Szerintem ha tényleg meg akar tanulni _jól_ motorozni akkor inkább 125 2T.
Ha csak motorozgatni szeretne (de nem olyannak ismerem) akkor 250 4T
helló

motorvásárlás előtt állok . A 250 es kategóriára esett a válaztásom mivel a 125 ös crossmotorokat hamar kinőném .De nem tudok dönteni hogy 4 vagy 2 ütemű motort vegyek mert mindenki akit megkérdeztem a saját motorját istenitette. ezért kérek véleményeket ja igen főleg endurora kéne pályára csak elvétve használnám
annyira azért nem vészes. oda kell figyelni a karburálásra nagyon! de tény, hogy ez nem egy hálás dolog.

szerintem: 250 4t
Hát ez érdekes. E szerint nem épp a legjobb választás ilyen hobbibohócoknak mint én
Köszi szépen.
Én azért gondolkodtam rajta, mert azt hittem jó vele tanulni, rákényszerít hogy az ember jól csinálja a dolgokat, de mégsem büntet úgy mint a 450.
Akkor csak a 250/350 4ütem lenne a nyerő
egy hozzáértő (Stunt) véleménye:

"Az a véleményem róla, hogy jó motor, de nagyon érzékeny. Míg egy 125 SX-en viszonylag nagy tól-ig hőmérséklet határ között nem kell a fúvókázáshoz hozzányúlni, addig a 150-es 5 fok eltérésnél vagy dús lesz és gyenge vagy szegény és detonálni kezd...néha még tapasztalt fül számára is alig hallhatóan, de hamar lecsöpppen a gyertya elektróda.

Maga a motor nagyon jó, startoknál felveszi a versenyt a széria 250 4T motorokkal, alul is csak alig marad el a nyomatéka, jól irányítható és széles tartományban terhelhető, érezhetően erősebb, mint a 125 SX.

Kicsit luftot rúgott vele a KTM, mert profiknak szánták, de a profik már 4T-vel mennek. Az amatőröknek meg túl érzékeny, még egy 125 SX-hez képest is. "

" Nem annyira külön fejlesztés, inkább csak egy erősített 125-ös.
A forgattyús mechanizmus jól bírja, nincs vele gond. Egyedül az előgyújtás, kompresszió, égéstér kialakításnál gondoltak túl sokat a nyomatékra, keveset a kis fúvókát bentfelejtő tulajokra.... ;-)))) "
Az nem bassza szét?félek hogy szétmarja a gyűrűket!
azt ne inkább brigéciol
Szevasztok kérdésem lenne tud valaki segíteni?did O gyűrűs láncom van csak nagyon retkes.a gumigyűrűk bírják a benzint gázolajat áztatás céljábol?
Ha veszel, majd add kölcsön.
Háj evribádi!
sx150 vélemény?
Köszönöm, de csak holnap lesz. Ma még csak 41 vagyok.
elado a képen láthato KTM EXC 2008-tol hátso rendszám tarto indexekel,rendszám világitásal, első indexek, két db gyári tűkör, soha nem volt motoron egyik sem,teljesen ujak, egyben elado 12 000.ft.
20 /387-7107
Boldog szűlinapot kerkyra..
ja bocsi nem jó helyre nyomtam választ de gondolom levágtátok..
ebbe nem G csapágy van az a ktm -be van (pds szem) kapható normál csapágyboltban 4-5 ezerért mindennélkül( nem éri meg vele kínlódni )...de nem jó mert itt nem a zsír a lényeg hanem a rendes pds -be fémszitába elitatott teflon van ami keni a golyót...mikor lóg már hiába zsírzod max. nem nyikorog...érdemes időbe cserélni mert a lógástól kiveri a lengővilla fülét magát a csapágyházat és a vékony fül miatt nincs lehetőség azt perselyezni és nagyon drága a lengővilla....ez jó ktm boltba 9 ezer ft a pds szett két szimmeringgel és futógyűrűvel komplett és elmegy jódarabig... (pinkbe is csak párszáz ft -tal drágább asszem 9400)
viszont ebbe sima tűgörgős csapágyak vannak...néha lehetelen mérettel...de sokba azért beszerezhető ...ha nem akkor nagyon drága tud lenni komplett felújítani egy ilyet ...

általába ott kezdődik a romlás , hogy az apró szimmeringek beengedik először a magasnyomásút aztán a sarat és megáll berohad ...időnként érdemes szétszedni és kitisztítani megzsírozni...
Ezért is kértem elnézést. Tényleg sajnálom a dolgot. Nem akartam megbántani, de zűrös napom volt és biztos vagyok benne, hogy mást is felejtettem el ezen kívül.
Tényleg bocs Ronis!
Akkor mindnek törne a váza?
Pont a mult 7-en jártam igy, 0.5 mm eltérés volt 1 csapágynál.
gyárit rendeltem 14850 huf
Helló,

Keresek Yamaha TT 350 hez kaurbi fúvókát #122 est és #125 st.
Akinek van ilyenje és eladná vagy elcserélné írjon.

Köszi
A legjobb az lenne, ha csak egyféle motort gyártanának mindenki ugyan olyan motorral motorozna max a színükben lenne eltérés......