motorvásárlás előtt állok . A 250 es kategóriára esett a válaztásom mivel a 125 ös crossmotorokat hamar kinőném .De nem tudok dönteni hogy 4 vagy 2 ütemű motort vegyek mert mindenki akit megkérdeztem a saját motorját istenitette. ezért kérek véleményeket ja igen főleg endurora kéne pályára csak elvétve használnám
Hát ez érdekes. E szerint nem épp a legjobb választás ilyen hobbibohócoknak mint én
Köszi szépen.
Én azért gondolkodtam rajta, mert azt hittem jó vele tanulni, rákényszerít hogy az ember jól csinálja a dolgokat, de mégsem büntet úgy mint a 450.
Akkor csak a 250/350 4ütem lenne a nyerő
"Az a véleményem róla, hogy jó motor, de nagyon érzékeny. Míg egy 125 SX-en viszonylag nagy tól-ig hőmérséklet határ között nem kell a fúvókázáshoz hozzányúlni, addig a 150-es 5 fok eltérésnél vagy dús lesz és gyenge vagy szegény és detonálni kezd...néha még tapasztalt fül számára is alig hallhatóan, de hamar lecsöpppen a gyertya elektróda.
Maga a motor nagyon jó, startoknál felveszi a versenyt a széria 250 4T motorokkal, alul is csak alig marad el a nyomatéka, jól irányítható és széles tartományban terhelhető, érezhetően erősebb, mint a 125 SX.
Kicsit luftot rúgott vele a KTM, mert profiknak szánták, de a profik már 4T-vel mennek. Az amatőröknek meg túl érzékeny, még egy 125 SX-hez képest is. "
" Nem annyira külön fejlesztés, inkább csak egy erősített 125-ös.
A forgattyús mechanizmus jól bírja, nincs vele gond. Egyedül az előgyújtás, kompresszió, égéstér kialakításnál gondoltak túl sokat a nyomatékra, keveset a kis fúvókát bentfelejtő tulajokra.... ;-)))) "
elado a képen láthato KTM EXC 2008-tol hátso rendszám tarto indexekel,rendszám világitásal, első indexek, két db gyári tűkör, soha nem volt motoron egyik sem,teljesen ujak, egyben elado 12 000.ft.
20 /387-7107
ebbe nem G csapágy van az a ktm -be van (pds szem) kapható normál csapágyboltban 4-5 ezerért mindennélkül( nem éri meg vele kínlódni )...de nem jó mert itt nem a zsír a lényeg hanem a rendes pds -be fémszitába elitatott teflon van ami keni a golyót...mikor lóg már hiába zsírzod max. nem nyikorog...érdemes időbe cserélni mert a lógástól kiveri a lengővilla fülét magát a csapágyházat és a vékony fül miatt nincs lehetőség azt perselyezni és nagyon drága a lengővilla....ez jó ktm boltba 9 ezer ft a pds szett két szimmeringgel és futógyűrűvel komplett és elmegy jódarabig... (pinkbe is csak párszáz ft -tal drágább asszem 9400)
viszont ebbe sima tűgörgős csapágyak vannak...néha lehetelen mérettel...de sokba azért beszerezhető ...ha nem akkor nagyon drága tud lenni komplett felújítani egy ilyet ...
általába ott kezdődik a romlás , hogy az apró szimmeringek beengedik először a magasnyomásút aztán a sarat és megáll berohad ...időnként érdemes szétszedni és kitisztítani megzsírozni...
Ezért is kértem elnézést. Tényleg sajnálom a dolgot. Nem akartam megbántani, de zűrös napom volt és biztos vagyok benne, hogy mást is felejtettem el ezen kívül.
Tényleg bocs Ronis!
nem ezen múlik...te is tudod
de tudom, hogy te mindenkinek 2t-t adnál a segge alá...
Ha csak motorozgatni szeretne (de nem olyannak ismerem) akkor 250 4T
motorvásárlás előtt állok . A 250 es kategóriára esett a válaztásom mivel a 125 ös crossmotorokat hamar kinőném .De nem tudok dönteni hogy 4 vagy 2 ütemű motort vegyek mert mindenki akit megkérdeztem a saját motorját istenitette. ezért kérek véleményeket ja igen főleg endurora kéne pályára csak elvétve használnám
szerintem: 250 4t
Köszi szépen.
Én azért gondolkodtam rajta, mert azt hittem jó vele tanulni, rákényszerít hogy az ember jól csinálja a dolgokat, de mégsem büntet úgy mint a 450.
Akkor csak a 250/350 4ütem lenne a nyerő
"Az a véleményem róla, hogy jó motor, de nagyon érzékeny. Míg egy 125 SX-en viszonylag nagy tól-ig hőmérséklet határ között nem kell a fúvókázáshoz hozzányúlni, addig a 150-es 5 fok eltérésnél vagy dús lesz és gyenge vagy szegény és detonálni kezd...néha még tapasztalt fül számára is alig hallhatóan, de hamar lecsöpppen a gyertya elektróda.
Maga a motor nagyon jó, startoknál felveszi a versenyt a széria 250 4T motorokkal, alul is csak alig marad el a nyomatéka, jól irányítható és széles tartományban terhelhető, érezhetően erősebb, mint a 125 SX.
Kicsit luftot rúgott vele a KTM, mert profiknak szánták, de a profik már 4T-vel mennek. Az amatőröknek meg túl érzékeny, még egy 125 SX-hez képest is. "
" Nem annyira külön fejlesztés, inkább csak egy erősített 125-ös.
A forgattyús mechanizmus jól bírja, nincs vele gond. Egyedül az előgyújtás, kompresszió, égéstér kialakításnál gondoltak túl sokat a nyomatékra, keveset a kis fúvókát bentfelejtő tulajokra.... ;-)))) "
sx150 vélemény?
20 /387-7107
viszont ebbe sima tűgörgős csapágyak vannak...néha lehetelen mérettel...de sokba azért beszerezhető ...ha nem akkor nagyon drága tud lenni komplett felújítani egy ilyet ...
általába ott kezdődik a romlás , hogy az apró szimmeringek beengedik először a magasnyomásút aztán a sarat és megáll berohad ...időnként érdemes szétszedni és kitisztítani megzsírozni...
Tényleg bocs Ronis!
gyárit rendeltem 14850 huf
Keresek Yamaha TT 350 hez kaurbi fúvókát #122 est és #125 st.
Akinek van ilyenje és eladná vagy elcserélné írjon.
Köszi