Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Azért pl kezdőknek egy Dt szerintem jobb választás, lágyabb a teljesítményleadása, mégha gyengébb is. Ahhoz képest az RX elég hirtelen.
nem a fentartással nem lennének gondok csak ennyit birok kiadni egyszerre egy motorra
ja nem akartam mondani ...idevalósi volt....nagyon ment ...de nem mondta hogy így kimotorozom meg úgy kimotorozom...csak kimotorozta
Akkor ő egy istanadta tehetség. Nekem a pályán ez jött le.
Dakaron mondjuk nem tudom mi számít, gondolom leginkább az, hogy két magyarországnyi hosszúságú terepen állj végig, úgy hogy következő nap is, meg még jópár napon keresztül az vár rád :)
Azt tudom. Autóbalesetben.

De hogy ment bazz! Kibaszott kondiba volt,és nagyon ügyes volt!
szerintem a te anyagi helyzetednek egy DT lenne a legjobb mert szerintem te egy 125-os kroszt te nem tudsz meg teljesen kihasználni, esetleg csak azt hiszed.
a DT-t meg könnyű fenntartani és ha veszel pl egy exct (amit 400 bol esetleg motor nélkülit kapsz ) nem bírod majd fenntartani
meghalt
ebben azért nem értek egyet h nem tudod lekerülni azokat akik motorra születtek
van egy ismerősöm 4 éve motorozik kovács ervin zsoltnak hívjak és 4(!) éve motorozik és román enduro/endurocross bajnok E2-ben és erzbergen 43. lett
és a román bajnokságban az e3 ban versenyző gyenes emanuelt is szinte lekerülte aki a dakaron összesítésben 19. lett és abban a kategoriaban ahol az egesz verseny alatt csak 1 motort lehet hasznalni az 1.lett és o mar kb 10-15 éve motorozik
Nem tudom emlékszik-e még valaki a Farkas Gáborra (lehet hogy nem Gábor volt,nem emlékszem) 125-ös RM-el ment,nem is akárhogyan! Nagyon sokszor széjjel picsázta az egész mezőnyt! Kisbér mellett volt verseny,ott asszem az alma mondta a depóba: Úgy ment el mellettem,hogy azt hittem állok! Pedig az alma se az a nyugdíjasan közlekedő fajta!
eccer volt nekem és úgy emléxem rá mintha jó lett volna..ha nagyon szar lett volna akkor megjegyeztem volna biztos....de szinter volt...és húsz éve annak örültünk
Na akkor más téma. Mi a véleményetek a Premier ámerikai fékbetétről. Valaki használt már ilyet?
a 125 picsa kimotorozom ez tetszett ma a legjobban
Jajj, csak poénkodunk, nehogy komolyan vedd.
Hát figy, én ilyenben, hogy kimotorozás, abban nem hiszek, mert mindig lesz még a köridőben, max sosem érjük el azt amit szeretnénk.
De hát figy, menj el nézz meg egykettőt, aztán meglátod.
Pl XR650, bár vezérlése havernak elég veszélyes. Próbálj.
leirtam a [184272] hsz-ben mi lenne a legjobb motor neked endurora.
ez igy van . ha Grill-nek vagy Marko Istinek egy kemping biciglit adnál azzal is tudnának bajnokságot nyerni..
értem hogy mit akarsz mondani és tisztellek is a simsonok terén elért teljesítményedben de na akkor így irom hogy felljebb szeretnék lépni a ranglétrán és egy dt vel pl csak vissza lépnék ez olyan mintha valakinek lenne egy 600 gixxere amit már teljesen kitud motorozni semmi májercsik dönti is minden és amikor kinőtte akkor venne egy 250 es sornégyest
A Dt nem igazi enduro, vegyél valami normálisat pl. Exc 125.
Én aszfalton szoktam motorozgatni, de én is csak szeretek és nem tudok.
Vannak ezek a kisgyerekek akik minimotorokkal mennek, hát némelyik nagyon durván küldi, egy csikicsuki pályán simán tönkreveri a magyar utak félelmetes valentino rossiait. Akik kimotorozzák (értsd: nagyfokozatban egyenes úton mernek teligázt húzni)) a 600-ast és ezres kell, közben két szélen vastag majrécsík és kockára kopott gumi :)
Egyik cimborám is simsonnal belement valami 600-as motor hátuljába Kakucson. És még a csávónak állt feljebb. Gondolom otthon nem úgy mesélte el, hogy fasz íven ment és hogy szegény simsonos, aki kétszer akkora kanyarsebességgel jött lendületből, az elött becsukta az ívet így az nem tudta kikerülni, hanem belement. Hanem valahogy egészen máshogy
Van is fenn itt is videója, ahogy simsonnal a 600asok között kakucsozik. :)
Lényeg a lényeg, hogy eszméletlenül számít a tudás. Elmesélni is felesleges, mert úgysem hiszik el, hogy ha átlagembernek odaadnál valentinó józsi új ducatiját, ő meg egy retkes babettát kapna orosz gumival és mindkettejüknek korlátlan ideje lenne gyakorolni csupakanyar pályán, akkor is valentino rózsi győzne ha a babettát kivennék alóla és háromlábú széket adnak alá :)Meg szerintem azokhoz sosem lehet felnőni, akik elöbb motoztak mint jártak, akármennyire is akarja az ember :)
AHOJ!
erről beszéltem még egyszer köszönöm azoknak akik nomrális választ tudtak adni hát ennyi telt ki a spormotor.hu olvasóiból.
HÁT BAZDMEG NEM ISMEREM AZT a motort hogy ct...

figyelj irtam neked normálisan hogy van 125-200-250-300. ha rám halgatsz azt veszel amit akarsz.
Az picsa
Ide valami maico 750-es kell, vagy amit amcsiknál szokták, sor2-es CR1000-est csinálni. 2t, úgyhogy kell a ccm hogy legyen erő

így kell kimotorzni az öccázast
HÁT BAZMEG EZ MÁR NEM IGAZ
AKKOR RÖVIDEN MINDEN ISMERŐSÖMNEK CROSSJA VAN AHOZ KEVÉS A 125 ÖS ENDURO .nem mond már nekem hogy egy dt ugy megy mint egy ct
a KTM-nek és a GASGAS-nak is van 125-ös, 200-as , 250-es, és 300-as enduroja, de te rögtön a legnagyobbra vágysz, ,

van nekem egy nagyon jo barátom Kuncz Sanyika, sokszoros magyar enduro és endurokrossz bajnok, a nappaliban annyi kupa van dunát lehet vele rekeszteni, mind 125-el nyerte,

szoval nekem ne mond azt hogy kevés a 125, lofaszt kevés, csak meg kell tanulni otthagyni azt a kibaszott gázt, máris ugy megy beszarsz...
Hát,nekem bőven elég egy 85-ös,az is lebutítva Keress olyat,abba az árba van annyié újabb is