amugy hozzátenném,
nézdd meg gps-el hogy földutnak ,erdöutnak mennyi idö és km, Böny-töl Bakonyszentlászló,és vissza.ja és még egy seggel átmentünk csesznek fele kerülve cseténybe trojákhoz ,és bakonyszentlaci felöl vissza böny.
egy seggel.
és nem 50-el,meg nem csak egyeneskirályok vagyunk.
ezt a gsx-r el nem szivesen menetelném le még aszfalton se.
nem igazán.általában egyedül megyek.
ritkábban csapatosan
amugy csak a külömbség érzékeltetése miatt irtam egy napot.
persze hogy nem annyit ,de jóval jóval többet lehet birni enduron.
(kényelem miatt)
ráadásul az endurok(erösebbek) általában kifele akarják tépni a karod,amit megoldasz egy karbehajlitással és ráhuzod magadat a kormányra,és már jobb is.
speed-nél viszont olyan mintha fekvötámaszban kellene nyomnod és közben azon vagy hogy ne eressz vissza gázt mert a vállad feljebb lesz mint a bukó teteje.
szar fos egy semmire valo gecik az már biztos.
doxa állapotu de csak a pénz miatt van nálam.
(1200es ladára bizniceltem el ami 40 ezerbe volt.)
ez 95ös évj. gsx-r1100)
van árkülömbség.
és hibátlan.!
de akkor is fosra valo
Akkor amit te csinálsz az nem endurózás. Mert abban igen is 15-20 perc után el lehet fáradni. Max azért nem fáradsz, mert úgy nyomod mint mi . 10perc menés 2óra beszélgetés .
csá
ezzel részbenn nem értek egyet.
pl :amit irtál az forditva igaz.
nekem van az xl-r 600 mellett egy 1100-es gsx-r em (uj szerzemény)
és ha kimegyek zuzni a suzukival,kajak elfáradok 15-30perc alatt,és igenis ha jot akar menni az ember akkor az fizikailag ugy igénybe vesz mintha megb.szott volna egy néger dagadtpicsa horda.
utána átülök endurora és fél vagy akár egész nap birom nyomni mint állat,és olyan a másik után a 130-140kg-os xl,mint egy bicikli.
de ezt bármelyik enduromrol ugyanigy elmondhattam volna.
amugy crossenduro buzi vagyok és ez a "fostalicska"(gsx-r)csak egy biznisz áldozata.ugyis eladom mint a szél,csak azért tapasztalat megkivánja hogy kiálljak a másik oldal "ereje"mellett
Hát...azért egy 600-as SSP a tizensokezres fordulatszámával meg a bőven 100 ló feletti ménesével számomra nem az örökkétartóság szimbólumának tűnik, azt' - hacsak nem hajtogatja őket karikába valami önjelölt Rossi - mégis nagyságrendekkel több km-t elmennek anélkül hogy hozzájuk kéne nyúlni mint akármelyik enduro (krosszról meg ne is beszéljünk)...
Egyfelől igazad van, viszont amíg utcán még a hozzám hasonló tehetségteleneknek sem gond egy kisebb motort állandóan a fordulatszám-tartomány felső harmadában járatni, addig terepen ugyanezt még egy 125-össel sem tudnám néhány percnél tovább megtenni...tehát motorikusan közel nincs olyan terhelésnek kitéve egy terepgép mint egy "műanyagrakéta"...
itt az a sorrend hogy amelyik nem romlik el sosemse az a legjobb, és ilyen pedig nincs...
mindet szervizelni kell rendesen jo sokat, csak ugy marad megbizhato jo állapotu,
gondolj bele egy utcai motorhoz képest egy terep motor százszor többet kap, a futoműtől a csapágyakig az összes alkatrész sárban mocsokban porban teszi a dolgát.
csak aztán nehogy ugy járj hogy a terepmotor tapasztalat gyűjtögetés közben megvilágosodsz eldobod a műanyag seggrakétádat, és örökre kikötsz az igazi adrenalin mellett terepen.
szia! én egy ILYEN BLOKKFÉLT TALÁLTAM 04-05 RMZ/KXF, ennyi van belőle,de ha párban kell cserélni akkor épp ez sem segít rajtad! de keresek én is,unalmamban!
"nem a márka dönti el, hogy jó motor-e, hanem az adott motor állapota"
Ez a lényeg.
Én is elmondtam már 3-szor kb., hogy tavasszal 6 különböző motort néztem meg. (javarészt tartósnak mondott endurokat, EXC, DRZ)
A tanulság az, hogy lehet a világ legrobosztusabb blokkja a DRZ-é, ha olyan 5-ből 4 alkalommal nemtörődöm tulajtól kell átvenni ezeket. (az 5. motort meg nem találtam meg).
Aztán elmentem megnézni azt az üzemórás versenymotort, amit versenyzésre használt a tulajdonosa és bár a legtöbben óvtak egy ilyen motor átvételétől, mégis állítom, hogy ezzel jártam a legjobban.
(az EXC és a DRZ tulajok is a szakértőnek mondott papákkal mutatták meg a motort. A fater fél órán keresztül rizsázott, hogy így megvett rá mindent a gyerek, meg amúgy, meg az összes fizetést a motorra költötték, aztán tőben szelelt a kipuff, a KTM-ben olyan száraz volt a légszűrő, mint a boszorkány p*nája, a DRZ_be meg teherautó akksiról kellett életet lehelni, mert fél órán keresztül tologattuk.)
Én egyértelműen hondabuzi voltam...aztán minél több használt motort láttam, annál inkább kialakult a jelenlegi véleményem: nem a márka dönti el, hogy jó motor-e, hanem az adott motor állapota. A szalon új motorokra nagyjából igaz lehet ez a lista, de a használtaknál már erősen más a helyzet.
Én úgy gondolom, hogy endurózás és krosszozás közben olyan technikákat lehet elsajátítani, amit közúton nem tud az ember.
Később az aszfalton még jól jöhet 1-2 technikai elem alkalmazása.
Na persze ezt mint kívülálló gondolom.
Én most utólag próbálom majd begyűjteni a krosszozás adta tapasztalatokat
nézdd meg gps-el hogy földutnak ,erdöutnak mennyi idö és km, Böny-töl Bakonyszentlászló,és vissza.ja és még egy seggel átmentünk csesznek fele kerülve cseténybe trojákhoz ,és bakonyszentlaci felöl vissza böny.
egy seggel.
és nem 50-el,meg nem csak egyeneskirályok vagyunk.
ezt a gsx-r el nem szivesen menetelném le még aszfalton se.