Na már találtam is egy segítő cimbit.
15 perces telefonbeszélgetésben rámzúdított egy csomó infót.
Van egy CR500-asa meg régebben is volt két 125-öse meg két 250-ese.
Szerinte elég erős a 125-ös is, csak azt jobban kell pörgetni, így az élettartama rövidebb lehet, a 250-es meg erős és nem kell agyig forgatni, viszont ahhoz drágábbak a motor alkatrészek.
Ő azt javasolta, hogy ne a köbcentin ragadjak le, mert mindkettő nagy élményt tud nyújtani. Olyat nézzek, ami első látásra megtetszik és jó a motorja. A többi része könnyebben megoldható, ha problémás. És úgyis kell majd bütykölni rajta ezt-azt, meg kb. 30 üzemórát bír egy felújítás....stb.
Bakon meg kell nézni a csapágyakat, folynak-e a telók, rendben van-e a lengővilla, a felnikben lévő dátum megegyezik-e, vázszám alapján lekérdezni egy márkakereskedésnél a gyártási évet, olajos-e a légszűrő, mert az sokat elárul a használóról, ha száraz....meg még mondott egy rakás dolgot, amiket már elfelejtettem.
Ja és szerinte a 90-es években gyártott CR-ek a legbikábbak, de jók a KX-ek és az RM-ek is. Az YZ-vel neki rossz tapasztalata volt, szerinte az egy buta konstrukció, nem ajánlotta.
Nyílván ez csak egy embernek a véleménye, de számomra meggyőző volt. Gondoltam érdekesség képpen megosztom veletek.
Mégegyszer köszönöm mindenkinek a jótanácsokat...remélem jövőre összefutunk valamelyik pályán vagy földúton.
azt szerintem Rád bízzuk
próbáltam találni service manuált a teló gyári beállításához, de csak pízé vannak...
bergnek a honlapján fennt van az összes ilyen letölthető cucc ingyen
jah meg most hívott egy csóka, délután úgy néz ki jön megnézni a yamit innen monorról
ja-jám csak figyelni kell hogy mit hogy mond az a valaki, mert hamar elveszted a fonalat hogy csak az eladónak szapulja a gépet hogy ócó legyen, vagy tényleg szar...
érezhető a különbség :)
ami előny endurós használatnál hogy van némi nyomatéke a 250-nek, meg nem fog elfogyni olyan hamar 1-1 hosszabb egyenesben
adatlaponom eladó cuccok között van fent egy yz nézd meg megegyezünk
Lehet ha nem esik az esö,de amit én csinálok most azt nem igazán lehet motorozásnak nevezni ,inkább csak lötyögés,de jót tesz a lelkemnek. Kicsalom a Donit is ,vasárnap is töbet motorozott mint én
Ha valakit érdekelne 2011es naptárat csinálunk , lehet majd rendelni , mórahalmi versenyből vannak összeválogatva a képek .
ízelítő , az árat probáljuk mindenképp 2000Ft alá szorítani még a nyomdától függ, alap verzió 12+1 oldal A4esbe de lehet lesz A3 méretben is ! érdeklődni a honlapon vagy e-mailben .
várhatóan dec második hetében lesznek kinyomatva.
Eladtam az 500-ast. Szeretnék most már motorozni is. Elég volt az állandó szerelésből. Két hete össze rogyott a hátsó teló, aztán ez betette a kaput. Jobb yz. Vasárnap ki jössz motorozni?
15 perces telefonbeszélgetésben rámzúdított egy csomó infót.
Van egy CR500-asa meg régebben is volt két 125-öse meg két 250-ese.
Szerinte elég erős a 125-ös is, csak azt jobban kell pörgetni, így az élettartama rövidebb lehet, a 250-es meg erős és nem kell agyig forgatni, viszont ahhoz drágábbak a motor alkatrészek.
Ő azt javasolta, hogy ne a köbcentin ragadjak le, mert mindkettő nagy élményt tud nyújtani. Olyat nézzek, ami első látásra megtetszik és jó a motorja. A többi része könnyebben megoldható, ha problémás. És úgyis kell majd bütykölni rajta ezt-azt, meg kb. 30 üzemórát bír egy felújítás....stb.
Bakon meg kell nézni a csapágyakat, folynak-e a telók, rendben van-e a lengővilla, a felnikben lévő dátum megegyezik-e, vázszám alapján lekérdezni egy márkakereskedésnél a gyártási évet, olajos-e a légszűrő, mert az sokat elárul a használóról, ha száraz....meg még mondott egy rakás dolgot, amiket már elfelejtettem.
Ja és szerinte a 90-es években gyártott CR-ek a legbikábbak, de jók a KX-ek és az RM-ek is. Az YZ-vel neki rossz tapasztalata volt, szerinte az egy buta konstrukció, nem ajánlotta.
Nyílván ez csak egy embernek a véleménye, de számomra meggyőző volt. Gondoltam érdekesség képpen megosztom veletek.
Mégegyszer köszönöm mindenkinek a jótanácsokat...remélem jövőre összefutunk valamelyik pályán vagy földúton.
Pénteken egész nap otthon leszek, szabadnapon.
próbáltam találni service manuált a teló gyári beállításához, de csak pízé vannak...
bergnek a honlapján fennt van az összes ilyen letölthető cucc ingyen
jah meg most hívott egy csóka, délután úgy néz ki jön megnézni a yamit innen monorról
Ha nem találok kedvezőbb lehetőségeket, fel foglak keresni és megbeszéljük a részleteket...mert rengeteg kérdésem van még a témával kapcsolatban.
És köszönöm hogy szóltál!
ami előny endurós használatnál hogy van némi nyomatéke a 250-nek, meg nem fog elfogyni olyan hamar 1-1 hosszabb egyenesben
adatlaponom eladó cuccok között van fent egy yz nézd meg megegyezünk
A TV ügyvédje foglalkozott Rammstein "elkobzott" motorjának történetével.
Részletek: TV ügyvédje, 2010 . 11 . 16
Sokkal erősebb a 250 a 125-öshöz képest? Vagy azért idővel megszokható a nagyobb is?
Jótékonysági csajos motoros naptár
http://www.sportmotor.hu/motor...
ízelítő , az árat probáljuk mindenképp 2000Ft alá szorítani még a nyomdától függ, alap verzió 12+1 oldal A4esbe de lehet lesz A3 méretben is ! érdeklődni a honlapon vagy e-mailben .
várhatóan dec második hetében lesznek kinyomatva.
Eladtam az 500-ast. Szeretnék most már motorozni is. Elég volt az állandó szerelésből. Két hete össze rogyott a hátsó teló, aztán ez betette a kaput. Jobb yz. Vasárnap ki jössz motorozni?
Írj egy emailt, a címem az adatlapomon és hétvégén küldök/készítek pár jobb fotót.
Eladtad a cr500 vagy még megvan? A Doninak az unoka bratyoja vagyok ,vasárnap találkoztunk a kispályán.