Biatorbágy, illetve a Buda felőli rész (Solymár, Vörösvár, stb). Én csak a piliscsévi pályát ismerem, mert az látszik az útról....
De végülis nem gáz ha messzebb van.
Hi Mindenki!
Friss zöld endúrósként kérdezném az okosabbakat, hogy létezik-e Pest környékén olyan pálya, ahol lehet mókázni, gyakorolgatni? Kössz minden tippet! Egyelőre ismerkedem az új szerzeménnyel, csupasz motorjaim voltak csak korábban.
Tankot minden motoron lehet nagyobbra cserélni. (gondolom jó zsebb nyúlós akció lehet).
Fogyasztás miatt nem kell aggódnod, egy ilyen üzemórás versenymotor egyéb kiadásai mellett tökéletesen elenyésző kiadásról van szó.
Az 5 nagy cross gyár termékei közül kb. majdnem mindegy, hogy melyiket választod.
A világbajnokság is kb. majdnem mindig azon múlik, ki ül az adott típuson/márkán.
Egy sarkított példával élve: A Leon-Golf-Octavia tudvalevőleg mind egy platformra épülnek, vezetés közben viszont összetéveszthetetlen az üléspozíció, vezetési élmény, kezelőszervek elhelyezkedése, stb.
Crossmotorok esetében elméletileg semmi közük egymáshoz pl. a 4 nagy japán gyárnak, én legutóbb mégis arra döbbentem rá, hogy a színen kívül jóformán semmi differencia.
Ugyanúgy, ugyanott ülsz mindegyiken, ugyanúgy kanyarodnak, fékeznek, rugóznak. Hangsúlyozom, egy amatőr, hobbimotorosnak ez a tapasztalat, mint nekem.
Versenyzők, akik szeretik a fékeket, telókat, kezelőszerveket is a saját igényeikhez igazítani, nyilván óriási különbségeket fognak felfedezni, de az első crossmotor megvételekor sokkal többet nyom a latba, hogy az ember márkától függetlenül és elfogulatlanul egy jó állapotú, megbízható példányt fogjon ki.
4-5 kiló körül melyik 2 ütemű 125-250-es gép a legkomolyabb?
Pálya , de főleg endúrózni , illetve a tank átlagosan mekkora és lehet-e cserélni nagyobbra.
Illetve mennyit eszik :)
pályák
De végülis nem gáz ha messzebb van.
Nagymuterral varrattam szééép nagy elefántfüleket hogy ne ázzanak-fázzanak a mancsaim
Friss zöld endúrósként kérdezném az okosabbakat, hogy létezik-e Pest környékén olyan pálya, ahol lehet mókázni, gyakorolgatni? Kössz minden tippet! Egyelőre ismerkedem az új szerzeménnyel, csupasz motorjaim voltak csak korábban.
KTM EXC 200, 9 üzemóra van benne az átépítés óta (első-hátsó teló, kerekek, féktárcsák, láncszett, idomok, kipufogó, stb) 2012. májusig műszaki. Érdeklődni: 20/914-7321
http://www.kepesmotor.hu/yamah...
KTM EXC 200, 10 üzemóra van benne a felújítás óta (dugó, főtengelycsapágy, váltó) 2012. májusig műszaki. Érdeklődni: 20/914-7321
Fogyasztás miatt nem kell aggódnod, egy ilyen üzemórás versenymotor egyéb kiadásai mellett tökéletesen elenyésző kiadásról van szó.
Az 5 nagy cross gyár termékei közül kb. majdnem mindegy, hogy melyiket választod.
A világbajnokság is kb. majdnem mindig azon múlik, ki ül az adott típuson/márkán.
Egy sarkított példával élve: A Leon-Golf-Octavia tudvalevőleg mind egy platformra épülnek, vezetés közben viszont összetéveszthetetlen az üléspozíció, vezetési élmény, kezelőszervek elhelyezkedése, stb.
Crossmotorok esetében elméletileg semmi közük egymáshoz pl. a 4 nagy japán gyárnak, én legutóbb mégis arra döbbentem rá, hogy a színen kívül jóformán semmi differencia.
Ugyanúgy, ugyanott ülsz mindegyiken, ugyanúgy kanyarodnak, fékeznek, rugóznak. Hangsúlyozom, egy amatőr, hobbimotorosnak ez a tapasztalat, mint nekem.
Versenyzők, akik szeretik a fékeket, telókat, kezelőszerveket is a saját igényeikhez igazítani, nyilván óriási különbségeket fognak felfedezni, de az első crossmotor megvételekor sokkal többet nyom a latba, hogy az ember márkától függetlenül és elfogulatlanul egy jó állapotú, megbízható példányt fogjon ki.
Remélem tudtam segíteni.
Pálya , de főleg endúrózni , illetve a tank átlagosan mekkora és lehet-e cserélni nagyobbra.
Illetve mennyit eszik :)
http://sabbathian.wordpress.co...