Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Pont ott egy ideig nem lesz túl egészséges motorozni. Meg más se. Kicsit átrajzolódott a google térkép időközben.
Megnézem ezeket itt a környéken!
Köszönöm a linket!
Szerintem a kolontari palyanak annyi,tuti elturtak es gatat csinaltak belole.
a teljesség igénye nélkül:
pályák
Szia solymaron van palya.
Biatorbágy, illetve a Buda felőli rész (Solymár, Vörösvár, stb). Én csak a piliscsévi pályát ismerem, mert az látszik az útról....
De végülis nem gáz ha messzebb van.

Nagymuterral varrattam szééép nagy elefántfüleket hogy ne ázzanak-fázzanak a mancsaim
Van csomó, de nyilván attól is függ hogy a város melyik részéhez kellene hogy közel legyen...
menj má, gyalogsági ásót raktál fel kézvédőnek, legyen mivel kiásni a motort ha elakadsz?
Pl. Tudsz?
Krosszpálya
Enyém szebb
Hi Mindenki!
Friss zöld endúrósként kérdezném az okosabbakat, hogy létezik-e Pest környékén olyan pálya, ahol lehet mókázni, gyakorolgatni? Kössz minden tippet! Egyelőre ismerkedem az új szerzeménnyel, csupasz motorjaim voltak csak korábban.
Eladó!

KTM EXC 200, 9 üzemóra van benne az átépítés óta (első-hátsó teló, kerekek, féktárcsák, láncszett, idomok, kipufogó, stb) 2012. májusig műszaki. Érdeklődni: 20/914-7321
Eladó!

KTM EXC 200, 10 üzemóra van benne a felújítás óta (dugó, főtengelycsapágy, váltó) 2012. májusig műszaki. Érdeklődni: 20/914-7321
endurora én 250-et néznék (és nem azért mert épp eladó), nyomatékosabb, hosszabb egyenesekben később fogy el, ellentétben a 125-el
Tankot minden motoron lehet nagyobbra cserélni. (gondolom jó zsebb nyúlós akció lehet).
Fogyasztás miatt nem kell aggódnod, egy ilyen üzemórás versenymotor egyéb kiadásai mellett tökéletesen elenyésző kiadásról van szó.
Az 5 nagy cross gyár termékei közül kb. majdnem mindegy, hogy melyiket választod.
A világbajnokság is kb. majdnem mindig azon múlik, ki ül az adott típuson/márkán.
Egy sarkított példával élve: A Leon-Golf-Octavia tudvalevőleg mind egy platformra épülnek, vezetés közben viszont összetéveszthetetlen az üléspozíció, vezetési élmény, kezelőszervek elhelyezkedése, stb.
Crossmotorok esetében elméletileg semmi közük egymáshoz pl. a 4 nagy japán gyárnak, én legutóbb mégis arra döbbentem rá, hogy a színen kívül jóformán semmi differencia.
Ugyanúgy, ugyanott ülsz mindegyiken, ugyanúgy kanyarodnak, fékeznek, rugóznak. Hangsúlyozom, egy amatőr, hobbimotorosnak ez a tapasztalat, mint nekem.

Versenyzők, akik szeretik a fékeket, telókat, kezelőszerveket is a saját igényeikhez igazítani, nyilván óriási különbségeket fognak felfedezni, de az első crossmotor megvételekor sokkal többet nyom a latba, hogy az ember márkától függetlenül és elfogulatlanul egy jó állapotú, megbízható példányt fogjon ki.

Remélem tudtam segíteni.
4-5 kiló körül melyik 2 ütemű 125-250-es gép a legkomolyabb?
Pálya , de főleg endúrózni , illetve a tank átlagosan mekkora és lehet-e cserélni nagyobbra.
Illetve mennyit eszik :)
2011-es KTM-ek ultra HQ felbontásban!

http://sabbathian.wordpress.co...
Sőőőt,tolás közben cseréljen dugót,nehogy ellustuljon
dugó cseréig meg ne állj!
Vas árba mind elmegy