Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Legközelebb gyere velünk .. sokat lehet tanulni.
Srácok, szük kanyarban nagyon nehezn tudom ledönteni/befordítani a motort.

Jól érzem, hogy a kormány kellene kicsit felém forgatni?Mintha nagyon elől lenne
Ha le vannak kopva a kerekek, ne csodálkozz hogy kidobálja a fokozatoka t.
Kicsit le vannak sarkalva a 3-ik fokozat körmei, de nem vészes szerintem, majd dobok fel jó minőségű képeket róla, hátha jószemű emberek látnak valami rendellenességet!
Szia!

Örülök, hogy találkoztunk!
sajna nem volt eszkozom,
Ja,kár hogy nem jöttél.
na meg suti is volt
Nincs mit
Én köszi a sütit
Hi! Köszke
"A gátvédelem egy nagyon spesziális téma..."
Gyengült a moci, kompresszió 0, szétszedtük.
Gyűrű a kipufogó felőli oldalon megkopott. Ez látszik is.
De hogy a gátból hogy törhetett ki az a darab?!
csika voltunk berénybe nagyon komoly...mentem a derbivel is pár szokató kör utána meg kx250 el megyünk mjad jövőhét szombaton is!
Szerintem kimondottan kevesen voltak...
azt tudtam ,akkor sokan voltak kint sok sok jo barat kar nem voltam ott
Zotya haverom.
A másik Hnnnnda (fekete-fehér) meg Béla.
akkor is ki volt a hondan 90%kepek rola szolnak?
Motorral...izé, kisfossal voltam...
na szep es nem szoltal
Mai képek itt
ha így próbálgatod mikor mit csinál könnyen lehet megint cserlélni fog kelleni...
rossz a váltó....szét kell szedned sajna ..
Jah, léptetővillák cserélve lettek!
Hali srácok! Gondom az lenne, hogy 250-es kx kidobja 3-at és nem tudom mi lehet a gond? Nemrég lett összerakva és az első próbakörön jól viselkedett aztán elkezte kidobni! 2-ből felhuzom 3-ba és visszadobja 2-be, viszont ha 4-ből visszateszem motorféken 3-ba akkor bentmarad, de az első gázadásra visszalöki 2-be. Állóhelyben járó motornál szintén veszi a 3-at, de kis gázadásra, ha elakarnék indulni vele /3-ban/ akkor kilöki 2-be! Tippek valakinek? Bármit meghallgatok!