Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

16000
amúgy ez a cég nincs is messze tőletek


Festo Kft. 1037 Budapest, III., Csillaghegyi út 32-34.
Tel.: +36-1-250-00-55
Fax: +36-1-250-15-93
"hot-line": +36-1-250-00-75
info_hu@festo.com
hát ez sűrítettlevegős cuccok speciális ha valami bírja a nyíomást akkor ez csak a méret legyen jó...
nemtom hogy az jó lenne e bele
meglátod agyonverlek egyszer
menjél rá és van a vezetékek és összekötők ...abbba menj bele és van a kék cső ez vastagfalú nyomásálló
ez ugyan az de itt se látok
Hali!
Keresek honda cr500-at.
itt nemlátok csövet
megyek megnézem azt a festo csövet is hátha jó a ktm-re !
na megyek légszűrőt karbantartani...megnézem a tegnapi víznyomokat ...aztán csapatás ...a múlt héten kb. 5 tankot kipattintottam szerintem bejáródott ...remélem ma is elmegy egy tank mert az azt jelenti hogy volt valami menet
két éve kb . plusz-mínusz pár hét azóta áll zsír új gumik fékek olaj stb.-vel
tavasszal előveszem ...jó vad kis gép...van rajta egy-két trükk/beállítás + tuning holmik, moriwaki vezérmű, sansei komplett titán rendszer stb. sportlégszűrő 225-230ba bele lehet erőltetni ! 14500-15500-at forog
jóóó monnyuk lesz aki elviszi annyiért szerintem...mert jól fog kinézni és sok embernek csak az a lényeg...
de szerencséjére egy jó blokkot is kap hozzá
Értem! Majd mondom erre arra.....
Most megyek egy időre....
hát..mivel nem akarok tul sokat bukni...kb 380 lesz a vége...
430 ért kéne adnom hogy kb pénzemnél legyek...
Értem! És mennyiért vesztegeted majd?
ja muszály...mert abból veszek egy protektort meg egy zsír csizmát...a többibőm emg befizetek egy év törlesztőt
köszike zozi..csak ettől a szelepcserétől fosok mert az drága...
jó monnyuk ezen a motoron nem kell semmit csinálni az tuti...az egyik edzőm aztmondta..aki a rikinek is az ezzője..akitől amotort veszem..hogy ez épp hogy csak be lett járatva..jobb mintha szalonból hoznám
És utána lesz szived eladni?
ne féljél azért mert az rémmese , hogy 5 percenként cserélni kell ... viszont ami nagyon fontos mindig tiszta légszűrő abból legyen vagy kettő és mindig cseréld meg az olajat/szűrőt azt is jó minőséget bele és sűrűn cseréld a szelepet meg megtanulod beállítani és néha ránézel te magad /nem nagy történet/ akkor nem nagyon van baja a szelepnek ha van hézag és nem ég be ...nagyjából ennyi az rmz titka egy szezon alatt kb. utána dugó csere az tuti a többit meg meglátod de itt fut 2 db az egyikkel csak endúróznak az három éves de nem annyira sokat mennek vele eredeti minden benne jól működik pedig ijesztgették a gazdáját hogy ez lesz meg az lesz leszakad a szelep meg ilyenekkel aztán semmi baja ...de hiába csak keveset endúrózik azalatt belekirándulja a sok üzemórát és mégsincs semmi vele! a másiknak meg ökör a gazdi nyelezi mint állat endúrócrossverseny egy kettő néha crossverseny aztán annak most cserélik mindenét mert semmit nem csinált vele majd 3 évig ! egyszer kettétört a blokkja de azt kicserélték még vadiúj korába assszem garba de akkor mást nem cseréltek és tavasszal kezdett panaszkodni hogy már érezni hogy gyengül meg picit szól valami benne de hozzáteszem volt vele hetedik endúrócrosson meg még egypár jó helyezés úgyhogy nem a juliskanénié azért bírja !

télleg..nem érdekelne senkit egy yz250...gecijó lesz ha elhozom..telókat megcsinálják,blokk tök új,uj gyári power szelep(36000ft ),tömitések,kipuff tömitések,kipuff hegesztés,meg szerintem új kék idomok...őőő meg még mittomén mit csinálnak vele
nem tudom, de lehet hogy az én DT-m lenne jó neki...nem?
nem én veszem
egy srác...há nemtom..lehet hogy az enyémmel joban járna