Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

hát nemtom rmz nél mikor..de asszem 20 óránként szelepállitás
szerintem még egy szezon kibir ez a dugó...mert kb csak be lett járatva
max még amit kell vezérműlánc...meg nemtom még mi lehet ilyen fő baj...
4tnél miket kell?ha olyan nagyszervíz van
nemond h csak dugót kell cserélni.és szelepeket mikor kell?
remélem jövöhéten má elhozom...
30-40 a dugó
ha a szelepeket állitom rendesen akkor azzal nincs baj...
több?
nyugi csak irigykedünk....
miért lenne ennyibe?
az tűrhető?majd mikor le kell szervizelni az rm-z t az is ennyibe lesz
dicsak, ott a gatyám, csak piros fekete, az enyém
én voltam ma szőlősi versenyen azt husaberges gyerek profik közt nagyon faszán nyomta
há össz visz kb 150
mennyibe lesz az yz?
fizetek nekik eleget a motorom szervizeléséért
ingyé
mennyiért "edzenek"
egyik edzőbácsim
neeem..ezek nem mai képek..csak ma jutott eszembe hogy feltegyek párat
vagyis..nem csak a motor a lényeg
naja...de mint már soxor mondotam..nem a gép a lényeg...
csak mert ma volt szőlősön motocross verseny azt asszittem, de látom kokán van
és mondom az a gép kurva régi technika, és bicskén 2. is volt , na ez az igazi tudás
honna veszed hogy vértesszőlős vagy mi?
kurva jól tolta a srác...
ez kókán volt...
még csak most hemperegtél a mocival először standar
na ez kétszer ment el bicskén az a suzukis alázta az új gépeket cr, kx, sx....... tudni kell róla hogy az a gép kb.: 87-es évjárat