hallod egy 20 éves crossgép...
Az már sok mindent láthatott, tapasztalhatott
Mondjuk ha valamennyire rendbe van rakva és páréventefelújjították akkor még tuti is lehet.
Viszont akkor is egy 20 éves konstrukció és 20 év alatt a 2T cross is sokat fejlődött.
Hali,találtam a neten egy yz 125-ös gépet,évjárat 1987 és az ára 110ezer .Szerintetek reláis ár érte,mert én picit keveslem,olyan 140-150 re gondolok,de javitsatok ki ha sok.És mindjárt 2007 szoval pont egy 20éves mocirol lenne szo,nem tul öreg már az egy kicsit???
ŐŐŐ tévedésben vagy 1 picit:
Én - YZ125
Hugom - PW80
Apám - KLX250
XR400 - eladó sorban illetve már el is adva
Kerék: annyit nem mentem vele hogy kerekezgessek + nem is nagyon tudok csak ilyen szanaszét lábbal (cirkuszba elmenne) de mint mondtam a kipufogó csere óta szép hangja van és erős is.
A crosspályán simán megy és nem nyögvenyelősen hanem rendesen erőből és szinte mindenkinek tetszett aki kipróbálta. (azoknak XR400, RMZ450, stb. motorjaik vannak)
Szóval hogy is összegezzem:
Nekem aki nem 1 profi hanem egy kezdő motorosnak nagyon tetszik, érződik hogy 4T de azért jóval-jóval jobban kell pörgetni mint az XR-t. Kellemesen lehet vele motorozni jó a súlypontja (kb. olyan nehéz mint az XR de mégis könnyebnek érzed) önidnító is jól jön.
Eredeti kérdésedre: mint mondtam nem próbáltam de sztem kiáll kerékre 1 hozzáértőbb kézben.
(250-es 4T és nem cross gép ezt sose felejcsük el, de ahoz képest nagyonjó gép)
dagi: megteccett ez a klx csak nemtom h most mennyivel különbözik a 250 a 300 astol az 50 ccm ével.... annyi ok h erpősebb meg nyomatékosabb emg 2 kg val nehezebb de ha ugyanazt tudja a 250 mint a 300 akkor jo a 250 is...
dagi: a tied feláll kerékre???
A mi KLX250-esünkel a következő a helyzet:
Megvettük alapból tuning leömlővel de a hangja teljesen gyík volt mondhatni semmi, és nem is húzott valami meggyőzően...
Kipufogósnál csináltattunk rá "tuning dobot" (amit a boltba megkapnál 100-150E-ért ittmeg 20-30E).
Eredmény: a motornak majdnem oylan hangja van mint az YR400-asnak annyi hogy magas fordulaton kicsit üvegesebb és húz mint a barom.
Ezzel azt akarom mondani hogy a kipufogóban van az okosság (legalábbis ott is) mert mindt mondtam fényévekkel jobb lett a moci. (vagy nincs is benne folytás és nem a folytás megszünésétől lett jobb hanem simán a tuningtól, de alényeg a lényeg: SOKKAL JOBB LETT én olyan 10-12%-os teljesítménynövekedést saccolok de nem lett bemérve...)
Az már sok mindent láthatott, tapasztalhatott
Mondjuk ha valamennyire rendbe van rakva és páréventefelújjították akkor még tuti is lehet.
Viszont akkor is egy 20 éves konstrukció és 20 év alatt a 2T cross is sokat fejlődött.
Én - YZ125
Hugom - PW80
Apám - KLX250
XR400 - eladó sorban illetve már el is adva
Kerék: annyit nem mentem vele hogy kerekezgessek + nem is nagyon tudok csak ilyen szanaszét lábbal (cirkuszba elmenne) de mint mondtam a kipufogó csere óta szép hangja van és erős is.
A crosspályán simán megy és nem nyögvenyelősen hanem rendesen erőből és szinte mindenkinek tetszett aki kipróbálta. (azoknak XR400, RMZ450, stb. motorjaik vannak)
Szóval hogy is összegezzem:
Nekem aki nem 1 profi hanem egy kezdő motorosnak nagyon tetszik, érződik hogy 4T de azért jóval-jóval jobban kell pörgetni mint az XR-t. Kellemesen lehet vele motorozni jó a súlypontja (kb. olyan nehéz mint az XR de mégis könnyebnek érzed) önidnító is jól jön.
Eredeti kérdésedre: mint mondtam nem próbáltam de sztem kiáll kerékre 1 hozzáértőbb kézben.
(250-es 4T és nem cross gép ezt sose felejcsük el, de ahoz képest nagyonjó gép)
erről mi a véleményetek??klx 250
dagi: megteccett ez a klx csak nemtom h most mennyivel különbözik a 250 a 300 astol az 50 ccm ével.... annyi ok h erpősebb meg nyomatékosabb emg 2 kg val nehezebb de ha ugyanazt tudja a 250 mint a 300 akkor jo a 250 is...
dagi: a tied feláll kerékre???
El vagy tévedve husaberek
Megvettük alapból tuning leömlővel de a hangja teljesen gyík volt mondhatni semmi, és nem is húzott valami meggyőzően...
Kipufogósnál csináltattunk rá "tuning dobot" (amit a boltba megkapnál 100-150E-ért ittmeg 20-30E).
Eredmény: a motornak majdnem oylan hangja van mint az YR400-asnak annyi hogy magas fordulaton kicsit üvegesebb és húz mint a barom.
Ezzel azt akarom mondani hogy a kipufogóban van az okosság (legalábbis ott is) mert mindt mondtam fényévekkel jobb lett a moci. (vagy nincs is benne folytás és nem a folytás megszünésétől lett jobb hanem simán a tuningtól, de alényeg a lényeg: SOKKAL JOBB LETT én olyan 10-12%-os teljesítménynövekedést saccolok de nem lett bemérve...)