Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

na h áll a vevő? voltak már? montak valami biztatót?


amugy ha elviszik még a héten akkor annyit mondok: "bolondnak bolond a szerencséje"
most pénzt voltam keresni 2 órát nem szerelni a szerelés nálam már inkább hobby talán, igazából nem onnan a pénzem!/nincs is pénzem!/ majd este szerelek szétdurrantom a gasgas-t megnézem mi a nyűgje kicsinek!
a cbr-t kéne összetennem mert mennék vele de lusta vagyok!
nem a gép a lakásban van , és innen nézek ki néha szerelni, motorozni meg gyakran! aloha!
csak h motorozhasson 3 kört...
Persze hogy sokat számít!Még az is elmegy megnézni,aki csak érdeklődik és nem is igazán komoly vevő,mert közel van hozzá.
125ös motornál meg a papír számít sokat,szerintem....meg hát nagyobb motoroknál is aki úgy van vele mint én hogy nem akar gondot a rendőrökkel és inkább papírost vesz,ha csak pályára kell neki akkor jöhet papír nélkül.
hát az az igaság hogy úgy vagyok vele,kurva sokat számít hogy pesten van
xlzx!
Leviszem hozzád a kdx et és eladod nekem 1nap alatt!kapsz 10%ot haszonként!
Abból sem lesz tömegmotor, mert nem valami baráti az ára.Nem egy drz kategória.Viszont élőben még nem láttam, pedig versenysportban igenis lesz,van helye, csak még nem terjedt el annyira.Ez is a fejlődés egy formája.Lehet a következő fejlesztési irányzat a vízbefecskendezéses 2ütemű motrokban lesz.Ezt sem tartanám kizártnak.Bár még jó kis adag víz le fog még addig csordogálni a tiszán,dunán....
Szasza!Visszakaptátok már a motorokat?
bazzeg reggel tettem föl a rijeut...délután jönnek érte ill jönnek megnézni,remélem elviszik a picsába
Zoozee!tudod mit nem értek?te elvileg most otthon keresed a pénzt ezen motorok szerelésével töltve az időt.akkor a műhelyben van a gép,és minden 15percben eléülsz kicsit?
Mondjuk én több lehetőséget látnék az Aprilia RXV V2-es blokkjábban. Ha már válaszutanom kéne én arra adnám le a voksomat hogy milyen újdonság viszi a pálmát!
nem kamionozunk.... csak apám olyan cégnél dolgozik,ahol mennek mindenfelé nem mienk a cég....
Mostmár tisztábban látok,ez igazán inkább ilyen tereprally motor.250el egy földúton...elég nehéz még elképzelni is,nemhogy megélni...biztosan nem ültem volna fel mögé,még scafanderben sem.....katapultüléssel esetleg
Senki se gondolja komolyan hogy a superendúróból egy tömegmotor lesz: az ára , a súlya , a túl nagy teljesítménye, és egyáltalán minek lenne rá szükség egy normál endúrósnak...
akkor mégiscsak a nyélről szól???? itt a környékünkön az ország komolyabb endúrószakaszai vannak- voltak. évekig jelölgettük őket mentem is rajta néhány kört elhiheted ismerema pályát voltak már itt olyanok akik sírva fakadtak és még csak látták nem is mentek rajta , bajnokságokat bonyolítanak le rajtuk de nem kell 250-nel menni sehol de van olyan hely ahová meleg lenne felvinni ezt a gépet!/nem az ereje miatt volna rá képtelen az ember és egymást követik a szar helyek zsinórba és lehet belefáradnék a több kör alatt / úgyhogy ez nem itt fog veszély jelenteni a normál endúróba!/ de lehet pár év és agyonfejlesztik és mehetünk a p...a!
hát nézzed azért meg azt az erzberg rodeót hagyományos értelemben vett endúrószakasz egy méter sincs benne ! viszont olyan köves egyenes felmenők ahol az 525-ös ktm 570-es hengerrel 70-80 lóerővel elfogy felfelébe félúton az elgondolkodtató ! szerintem oda biztos jó 100 le- vel menni vagy salának már lehet, hogy több lovas változata volt ! de ezek külön kategóriában mentek ! én hagyományos endúróban azért nem látom veszve a dolgot mert pl. sala a rendes endúróba visszaült a 2T exc-re és mondta hogy ez a jó és tele van a töke a 4T-vel/nagyon jók de nehezek röviden ennyivel jellemezte/ pedig lesik minden szavát mit építsen neki a gyár magyar endúró élvonalából is hallatszik egy-két ilyen célozgatás/többen vissza ültek a világon a 2T-re állításaik szerint a súly miatt leginkább, na most az ő 4T motorjuk 120kg se volt és az nehéz akkor ezzel a190kg-mos monstrummal azért kevesen szeretnek majd birkózni!európai endúróban szerintem 60-70 lovas motorral mindenhova eljutsz viszont ami nem mindegy mit viszel magaddal esetleg még egy motort annak is inkább a súlyát! az fárasztó tud lenni és megöli a pilótát jobban mint egy kis lóerő minusz! szerintem
Az igazsághoz hozzátartozik még hogy a suprenduró GPS- rendszerét nézve a Giovanni Sala néhol elérte vele a 250 km/h sebességet is ...
Akárhonnan is nézem az brutális
Az Erzberg rodeó nem arról szól,hogy ittvanni a sivatag oszt nyél....Szóval ezért elgondolkoztató!Igaz az egy lekönyített prototípus volt,de akor is szerintem a tisztességes 150-160kiló megvolt benne!
hát elképzelhető de csak azokon a fáraó rallykon ahol az eridj a fontosabb! nem itt európában a kis csiki-csukikban lesz bajnok! bár giovanni sala képes bármivel bármire! szerintem!
még annyi a tisztánlátás kedvéért ,hogy ezt a power szelepes trükköt még sok dolog segíti pl. a cdi. gyújtás ami a fordulatszám függvényében változtatja a gyújtási időpontot ezenkívül szenzorok figyelik a gáz állását a váltófokozatot és ezek mostmár sebességet is kitalálják mit akarhat a pilóta és ezek függvényében menetközben másodpecenként akár ezerszer is beállítják a gyújtást stb.-t mindent! így a motorunk még erősebb ,nyomatékosabb, és főleg működésében rugalmasabb lesz a régieknél és szélesebb fordulatszám áll rendelkezésünkre motorozni!
Építő jelleggel írom a következő észrevételem:
Az új autó motort olvasva érdekes cikkre leletem.Az új KTM enduró tesztjét,bemutaójáról van szó.
KTM 950 Super Enduro R
Nagy löktérfogatú enduró,V2es!98lóerő és 95Nm forgató.Emberes.A vicc az hogy a motor felépítése egy ízig vérig hard enduró!Van persze egy kis súlyfelesleg rajta,de ezt a motort TEREPRe feljlesztették ki állításuk szerint.
Egy kis cikkrészletet be is gépelek:
" A Super Enduro felépítményét
tekintve teljesen eltért a KTMtől,ami természtes is.Hiszen ezt a gépet durva terepre fejlesztették.A sárvédők és hűtők a LC4es sorozatról származnak,az ülés formája a sportos terepezésnek megfeleően keskeny,míg a tank a minél kedvezőbb tömeg érdekében kisebb térfogatú lett.A súlycsökkenetés tett változtatások megtették hatásukat, hiszen bebizonyította,hogy a Super Ennduró versenyképes. A világ egyik éegextrémebb enduro versenyén az Erzberg Rodeón a hatszoros világbajnok Giovanni Sala nyert egy prototípus S. E. -val,míg az idén egy immár szériagyártású 90es S E nyergében a brit enduróbajnok David Knight sem talált legyőzőre.! "
Ez számomra hihetetlen,hogy egy 190kilós enduró hogyan lehet ennyire jó,hogy még eredményeket is érnek el vele.Egyben biztos,nem a sziklás csapásokon,erdi ösvényeken,hanem temposabb gyorsabb szakaszokon jó nagyon de hát akkor majdnem kétszáz kiló !!! pilóta nélkül....Ezek szerint ez a jövö?
aloha gerle2 !!!

bizony ám hogy van az összes cross 2t-be powerszelep kb.23 éve!!!muszály volt kitalálniuk mert így két motor van beleötvözve egybe alul is megy meg felül is ha nem volna power akkor valamelyik ford.szám tartományba nem menne a motor! vagy alul nyomatékost kéne választani vagy felül az erőset! ez a szelep teszi lehetővé ,hogy egyszerre mindkét álom valóra váljon egy blokkból!!!

a 4t-be nincs mert ezek a powerek kétütemű motorokra vannak kitalálva !
a 4t-nél a kipufogót hangolgatják ilyen ex-up féle rendszerekkel de ez nem az a powerszelep amiről a 2t-nél beszélünk! a céljuk viszont azonos csak a nem jár olyan nagy nyereséggel mint a két üteműeknél!
amugy a 250-es cross ba 2T van power szerintem nincs
és a 4T-be? egyik gyerek mindenáron azt mondja h van de tudtommal abba sincs....
aloha!

teho: akkor ez tök zsir melo!
xlzx: ti is kamionoztok mien cégetek van? mien kamionok? mesélj már rola....