hát nagyából anyit szokták.
az uj motorokat amiket üzembe helyezünk (4T) azokat 15 orát kell járatni.
sutyerák
2006-os 125sx a moci, csak széthullot a sebesség rögzitő csapágy benne, és aprób károkat okozott.
na meg ha szétvan szedve akkor már a hajtókar meg a dugó is cserélve lesz.
de a dugó nem drága az csak 26 e ft.
de a tömités szett az pl 25e ft.
Húú, sajnálom a gépedet, remélem olcsón megúszod, ugyanakkor:
miért meglepő ez neked? Egy versenymotort hajtottál hónapokon keresztül bármiféle karbantartás nélkül, nem? Még sokat is bírt.
De mondom: sajnállak, tudom milyen érzés. Nyugi, úgyis emelik 8 Ft-al a benzint szerdától, úgyhogy én is futócipőt veszek, esetleg egy jó huszonnyócast.
szerintem mind2....
dugó tuti...kompresszió szinte nulla...
ha mákom van hengerrel nem nagyon kell csinálni valamit...akkor jóval kevesebből kijön...
de ha nicns mákom...
akkor beszopkodtam a brét..
faisst
a tankolást fizetik a szüleid a szerelést meg nem??(én a helyedben kicsit fűzném őket, h majd törlesztesz meg ilyesmi vagy legalább 1 kicsivel szálljanak be stb...)
nekem júli 14. én vége a melónak,de addigra már 80ropit keresek
de azért kéne még keresni valamit mert a júliust azt még végig akarom dolgozni, hogy minél újabb cr-t vehessek
mi kb 30 perc alatt csináltunk