elméletileg kéne tömítéstcserélni...meg stb....olajcsere is mindegy ..de utána szoktunk talán azért mert bejön a marha a szervízbe és már szét is van szedve a lova és rakod össze és olaj a végére marad
de már nem nagyon kell szelepetállítani csak az endurókon ......hidrotőke van helyette nagyjából húsz éve ..persze vannak kívételek .............pl. lapkás állító korongos stb szarok
karbiszinkron ...sok karbis motroknál ez is lassan felejtős lesz mert ott az ijektor
de ott csinálják ahol több karbi van és szinkronteszterrel teszik ezt ami egy vákummérőműszer annyi órával ahány a henger és végülis vákuumot mérsz ..............egyformára állítod
de azért erről is lehetne néhány A4-est firkálni
de evenx ne innen írjad meg a disszertációdat lécci
Meg.olyasmi ez mint az ótó.
Amúgy olyankor mit kell megbontani, és az visszaszerelhető simán ,vagy pl uj szelepdeknitömítés kell rá? illetve baxik vmit az olajcsere? szal előtte utánna érdemes? és még érdekel, mi a rák az a karbiszinkron és hogyan csinálják!?
nem bonyolult csak nem tudom hogy írjam mert minden autószerelőnyelven van és ti azt nem értitek ...de ha a fogalmakat értenéd akkor 3 perc alatt tanulod meg a szelepállítást.......
sor négyes
tekered a főtengelyt mondjuk egyes henger felsőholtpontra vezérművön látod szelepváltást...akkor a páros hengerén mérlegállás lesz és beállítod szelephézagot ...mikor kész továbbtekered főtengelyt amíg a következő hengernél megint szelepváltást látsz akkor anak párját állítod és így tovább
szelepváltás akkor van amikor kipufogószelep bezár és szívószelep nyitni kezd
kezd onnan ,h mondjuk a cbr ed szeretnéd nagyleszervizelni. Honnan kezded?
Az érdekel ,h miben másabb egy spííd moci a szöcskéktől.
olajcsere,szelephezagallitas,karbiszinkron blabla ami ilyenkor kell egy spíd mocin.
Amúgy pl neked is sor 4es 4 karbis a cbr ed és nem hinném ,h lenne benne hidrotőke.
Na, csak beköszöntem, megyek aludni...
Jóéjt mindenkinek..
de már nem nagyon kell szelepetállítani csak az endurókon ......hidrotőke van helyette nagyjából húsz éve ..persze vannak kívételek .............pl. lapkás állító korongos stb szarok
karbiszinkron ...sok karbis motroknál ez is lassan felejtős lesz mert ott az ijektor
de ott csinálják ahol több karbi van és szinkronteszterrel teszik ezt ami egy vákummérőműszer annyi órával ahány a henger és végülis vákuumot mérsz ..............egyformára állítod
de azért erről is lehetne néhány A4-est firkálni
de evenx ne innen írjad meg a disszertációdat lécci
ez egy sima KX125 89ből. A hátsó kerék esetleg származhat egy enduróból, de majdnem gyári minden rajta!
De hibás a váltó és eszi az olajat mert szimeringet kell cserélni rajta.
Amúgy olyankor mit kell megbontani, és az visszaszerelhető simán ,vagy pl uj szelepdeknitömítés kell rá? illetve baxik vmit az olajcsere? szal előtte utánna érdemes? és még érdekel, mi a rák az a karbiszinkron és hogyan csinálják!?
tekered a főtengelyt mondjuk egyes henger felsőholtpontra vezérművön látod szelepváltást...akkor a páros hengerén mérlegállás lesz és beállítod szelephézagot ...mikor kész továbbtekered főtengelyt amíg a következő hengernél megint szelepváltást látsz akkor anak párját állítod és így tovább
szelepváltás akkor van amikor kipufogószelep bezár és szívószelep nyitni kezd
Az érdekel ,h miben másabb egy spííd moci a szöcskéktől.
olajcsere,szelephezagallitas,karbiszinkron blabla ami ilyenkor kell egy spíd mocin.