Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

lapkás
okés! nem ebből phd zom
Amúgy pl neked is sor 4es 4 karbis a cbr ed és nem hinném ,h lenne benne hidrotőke.
én is megyek aludni, csak megpróbálom feltolni ezt a fránya videót. Le kell tömörítenem mint állat, hogy beleférjen az 50 megába.....
...viszont van egy endurocross motorom...
Na, csak beköszöntem, megyek aludni...
Jóéjt mindenkinek..
elméletileg kéne tömítéstcserélni...meg stb....olajcsere is mindegy ..de utána szoktunk talán azért mert bejön a marha a szervízbe és már szét is van szedve a lova és rakod össze és olaj a végére marad
de már nem nagyon kell szelepetállítani csak az endurókon ......hidrotőke van helyette nagyjából húsz éve ..persze vannak kívételek .............pl. lapkás állító korongos stb szarok
karbiszinkron ...sok karbis motroknál ez is lassan felejtős lesz mert ott az ijektor
de ott csinálják ahol több karbi van és szinkronteszterrel teszik ezt ami egy vákummérőműszer annyi órával ahány a henger és végülis vákuumot mérsz ..............egyformára állítod
de azért erről is lehetne néhány A4-est firkálni
de evenx ne innen írjad meg a disszertációdat lécci
árulo
"stét itt is mindenkinek..gasgas fórumon vagyok..
De csak nekem tűnik furcsának a villa? Esetleg csak a porvédő miatt?
Kerkyra!
ez egy sima KX125 89ből. A hátsó kerék esetleg származhat egy enduróból, de majdnem gyári minden rajta!
Pár bringás alkatrész ami rohad a szekrényben, ~80e
De hibás a váltó és eszi az olajat mert szimeringet kell cserélni rajta.
forintosítva mennyi az a xaréé hugy?
Meg.olyasmi ez mint az ótó.
Amúgy olyankor mit kell megbontani, és az visszaszerelhető simán ,vagy pl uj szelepdeknitömítés kell rá? illetve baxik vmit az olajcsere? szal előtte utánna érdemes? és még érdekel, mi a rák az a karbiszinkron és hogyan csinálják!?
ha műxik ...meg attól is függ mennyi az a szar meg hugy forintálisan
Kezd a T jellel.
nem bonyolult csak nem tudom hogy írjam mert minden autószerelőnyelven van és ti azt nem értitek ...de ha a fogalmakat értenéd akkor 3 perc alatt tanulod meg a szelepállítást.......
Szerintetek egy ilyen szaré hugyé?
evenx meghaltál
amá magas
de vannak jelek is csak ez nem bírom leírni mert tipusfüggő es reggelig tartana
sor négyes
tekered a főtengelyt mondjuk egyes henger felsőholtpontra vezérművön látod szelepváltást...akkor a páros hengerén mérlegállás lesz és beállítod szelephézagot ...mikor kész továbbtekered főtengelyt amíg a következő hengernél megint szelepváltást látsz akkor anak párját állítod és így tovább


szelepváltás akkor van amikor kipufogószelep bezár és szívószelep nyitni kezd
Amugy ezen én is röhögtem ,én volt már sokszor h a DUCATI rota kapába 10 W 40es részszint. olajat öntöttem, vígan kapáltam vele..ennyi
kezd onnan ,h mondjuk a cbr ed szeretnéd nagyleszervizelni. Honnan kezded?
Az érdekel ,h miben másabb egy spííd moci a szöcskéktől.
olajcsere,szelephezagallitas,karbiszinkron blabla ami ilyenkor kell egy spíd mocin.
használhatók,cska enm tesz nekik jot
Az hogy Csónakmotorhoz készített kétütemű motorolajok a motorkerékpárokhoz, kerti gépekhez nem használhatóak! Ha igen miért?
honnan kezdjem...? amúgy rém egyszerű