Csónakmotorhoz készített kétütemű motorolajok a motorkerékpárokhoz, kerti gépekhez nem használhatóak!Csónakmotorhoz készített kétütemű motorolajok a motorkerékpárokhoz, kerti gépekhez nem használhatóak!Csónakmotorhoz készített kétütemű motorolajok a motorkerékpárokhoz, kerti gépekhez nem használhatóak!Csónakmotorhoz készített kétütemű motorolajok a motorkerékpárokhoz, kerti gépekhez nem használhatóak!Csónakmotorhoz készített kétütemű motorolajok a motorkerékpárokhoz, kerti gépekhez nem használhatóak!Csónakmotorhoz készített kétütemű motorolajok a motorkerékpárokhoz, kerti gépekhez nem használhatóak!Csónakmotorhoz készített kétütemű motorolajok a motorkerékpárokhoz, kerti gépekhez nem használhatóak!Csónakmotorhoz készített kétütemű motorolajok a motorkerékpárokhoz, kerti gépekhez nem használhatóak!Csónakmotorhoz készített kétütemű motorolajok a motorkerékpárokhoz, kerti gépekhez nem használhatóak!Csónakmotorhoz készített kétütemű motorolajok a motorkerékpárokhoz, kerti gépekhez nem használhatóak!Csónakmotorhoz készített kétütemű motorolajok a motorkerékpárokhoz, kerti gépekhez nem használhatóak!Csónakmotorhoz készített kétütemű motorolajok a motorkerékpárokhoz, kerti gépekhez nem használhatóak!
tudom iagazd van,csak kíváncsiságból vetettem fel a témát,hogy hátha kapok valami kielégitő választ amit most evenx linkjében meg is találtam ugyhogy nuygi mostmár kussolok
ohhhhhhhhh fákk a móndoka legvégén befigyel a bizonyos mondat Csónakmotorhoz készített kétütemű motorolajok a motorkerékpárokhoz, kerti gépekhez nem használhatóak!
első nekifutásra mondjuk egyezzünk ki abban hogy a castrol r2 -őt szívesen beleönti bárki a 2T motorjába és , hogy ez egy nagyon jó olaj oda kifejlesztve teljesen ahová mi akarjuk használni...mindez olcsó helyen 2800 huf-ért van sőt el is adnak belőle
miért kell egy más területre kifejlesztett olajjal baszakodni és egyben kockáztatni drága géped egészségét pár forint különbségért ......amit majd később persze elvesztessz rögtön mikor cserrélgetni kell a kísérleteid során tönkrement alkatrészeket méregdrágán!
90-es évjárat körüli enduroból van átalakitva cross mocinak hátul 18-as kerék korához képest nagyon jó állapotués 125-ös többet nem nagyon tudok róla kiprobáltam nagyon jól megy .
Figyelj!
Gondolj el egy still fűrészt!
max fordulatszám 10E körül. Ezt baxxák bele az emberes tölgyfába, léghűtéssel (ami egy kis műanyag ventillátor) kínozzák órákig napokig évekig. Sokkal nagyobb terhelést kap mint akármeik krosszmotor. ebből indulj ki és belátod a still olaj annyira nem lehet xar!
konkrétan meg azért érdekelne,mert egyik ismerösöm(motorszerelö)és ö motorcsónak olajallal kevert benyát önt mindenbe.....azt mondja,hogy jo bármilyen nagy teljesitményü mocihoz stb.... sok embert ismerek(crossosok)akik pl stihl olajal keverik a benzint és ha tényleg bevált tecnika,akkor énis alkalmaznám....
Zéé!
segíthetnél, h sor 4es motorokon hogyan szokták belőni a szelephézagot. Azt már tudom ,h kb 12ezrenként kell, ami 2 olajcsere periódus. Milyen helyzetben kell a gyári értéket belőni? Meg köze van az olajcserének hozzá ,avagy qrva mindegy h csere előtt v csere után állítják be .
Most mien csónakmotor érdekel?
Én láttam már volvo yachtmotorot, az 5500öt forgott és vagy 300lóerős volt.
Konkrétan mi érdeklne? és miért fontos a rpm? ugyis annyit ofg forogni és kész, ezen nem sokat tudsz változtatni!
miért kell egy más területre kifejlesztett olajjal baszakodni és egyben kockáztatni drága géped egészségét pár forint különbségért ......amit majd később persze elvesztessz rögtön mikor cserrélgetni kell a kísérleteid során tönkrement alkatrészeket méregdrágán!
ZOOZEE! szelephézagolhatunk!
Gondolj el egy still fűrészt!
max fordulatszám 10E körül. Ezt baxxák bele az emberes tölgyfába, léghűtéssel (ami egy kis műanyag ventillátor) kínozzák órákig napokig évekig. Sokkal nagyobb terhelést kap mint akármeik krosszmotor. ebből indulj ki és belátod a still olaj annyira nem lehet xar!
segíthetnél, h sor 4es motorokon hogyan szokták belőni a szelephézagot. Azt már tudom ,h kb 12ezrenként kell, ami 2 olajcsere periódus. Milyen helyzetben kell a gyári értéket belőni? Meg köze van az olajcserének hozzá ,avagy qrva mindegy h csere előtt v csere után állítják be .
Én láttam már volvo yachtmotorot, az 5500öt forgott és vagy 300lóerős volt.
Konkrétan mi érdeklne? és miért fontos a rpm? ugyis annyit ofg forogni és kész, ezen nem sokat tudsz változtatni!