Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Majd el felejtettem.....hogyhogy nem 450-et vettél?
Rendesen aludni sem tudtam...
Most meg azért nem tudok, mert meg kell nézetni a blokkot..
Van a srácnak még kettő KTM, de azok milla fölött vannak.
Ja és egy igen pipec KX 250 F de az is 890.

Ha gondolod itt a száma csörgesd meg: 06-702008979

Mátyás Vilmos a srác neve
Tényleg Kerkyra(bocs a sok kérdésért), mi a szar indulás hidegen és melegen? vagyis kb hanyadik rugásra illik beindulni hidegen és melegen?
Nem azért....de láttam rajtad hogy valami gond van.... gondoltam hogy motor van a dologban
TUDOM-TUDOM

Még a motor is ismerős volt!
Mélységesem bánom minden bűnöm!
Mihu, nem tudsz még ilyen olcsón motort? gondolom sokat hord be akitől vetted?
Pedig kezet is fogtunk...
Nekem kb 3. rugásra indul hidegen, melegen pedig elsőre.

Szerintem csak szelephézagot kell állítani.
elvileg holnap próbálok ki egy yzf250-et. vagyis próbán max ennyi derül ki, h hogyan indul hidegen melegen?
Komolyan...
Annyira le voltam tőrve, hogy nem volt motorkám.
Nem figyeltem csak nézetm ki a fejemből!
Bocsi az értetlenkedésért, amit írsz az mindegyik 4T crossra meg enduróra így van? Azé kérdezem, mert néha eszembe jut, hogy kéne egy ilyesmi motor, de nekem a 25-30 óra havonta összejön szezonban. A kétütemű szuzukimon csak láncot kenek meg légszűrőt má második éve.
Mikor már hidegen, és melegen szarul indul , na akkor kezdödik . De általában a szelephézagok mennek el ilyenkor beállitás után megjavul. Olajat ne fogyassza olajcserétöl olajcseréig nem hiányozhat bellöle semmi.
Nem akarom széthuzatna a blokkot..
A dugót hengert és szelepeket akarom megnézetni... kiméretni..
Múltkor megismertél a pályán?Az a két endúrós...ti meg sétáltatok a Sirkóval...
ezt tőlem kérded?
Az volt a gáz, hogy váltóhibásan vettem eleve. Ő szette szét és mondta meg mit kell venni hozzá.
A 2-3 fogaskerekek voltak szarrámenve.
Rendeltem újjat, össze lett rakva és kb 10 perc után megint ledarálta... Csak már nem nálam...
Mivel nem kartam kibaszni a sráccal aki megvette, ezért én rendeltem hozzá egy komplett váltót, természetesen használtat.

No mindegy, ha nem jön össze akivel meg akarom nézetne, beszélek a kollegával...
sziasztok.ktm 450 exc-re lehet felrakni cross fejidomot igaz?mennyib kerülht?
Jó hangja van a gépnek?Váltó pontos? Mennyire akarod megnézetni?Széthúzni a blokkot?
Szpájjjjjjjjjal megyünk kenetesz holnap vertesz
Köszi, vannak jelek amiket észrehvehetek ha vmi gáz van a blokkban?
Mikor csináltattad azt a motort?Milyen motor volt?
Szerintem amatör szinten 60-70-80üzemórát simán birnia kell . 20-25 óránként szelephézag ellenörzés max. Olajat sürün cserélni, nem lehet vele gond. Nem mennek olyan könnyen tönkre ezek a motorok ha vigyázol pl: sürün takaritod a légszüröbetétett hidegen nem hajtod . Szép volna 25-30óránként szelepeket kéne cserélni ez FASZSÁG.
Jaja de nekem és haverjaimnak is ő rakta össze a motort és megy azóta is az összes motor ezen csodálkozok
Ő szerelte az első masinámat...
Sajna nem jött neki össze, kb 10 percet ment a masina és széthullott a váltója.

Te nála csináltattad a gépállat szívét?