ennyi.. most éppen Csolnokra készítjük fel a mocit... kis finomhangolás a futóművön.... de az egyik kormánykiflinek a csavarja megreccsent... szal hétfőn irány a csavarbót.... és ha nem eseik az eső akkor ki is próbálom.... meg le kell mosni mert kicsit összefogdostuk szerelés közben
kössz az érdeklődést
dióhéjban:
szerdán volt kontroll és a doki mindent rendbe talált. 21én kell visszamennem majd megint és akkor ujra sugárdózist kapok. Amugy kaptam egy karfelkötőt és azzal járok kelek a világban. Szó szerint. Holnap megyek fel pestre, mert hétfő hajnalban indulok bécsbe, lesz vmi tanfolyam. robotfűnyírókat kell megtanulnom beprogramozni.
SZtem 2 héten belül már rendesen tudom mozgatni majd.
de az még motorra gyengye lesz, mert a sok rázkódáshoz még erősödnie kellesz.
Már régebben irtam rgy ismerösömnek egy 250 4t rmz-je van 2004-es van benne vagy 150-160üzemóra, és még SOHA nem volr rajta szelep állitás éa olajat is max évente egyszer cseréltek és a mai napig müködik a motor . Ugyhogy szerintem nem olyan meleg a pite mint ezt sokan állitják. Ezeket a motorokat nagy igénybe vételre tervezik valamilyen szinten birniuk kell a kiképzést .
Az én motorom 1hét állás után max második rugásra indul. melegen meg szinte azonnal. Természetesen 3-4 rugásra való indulás nem probléma. Az még nem rossz.
KTM-eseknek....vannak jó cuccok....