Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

.
érdekes.
de végülis mind1.

lehet kellett vkinek a lánc hirtelen, és leszedték a boltba, majd mikormegjött a rendelés akkor viszarakták.
nálunk előfordul az ilyen.
Jó akkor én meg elmondom hogy vacsi ujonnan vettem exc tehát enduró..!
Nem tudtok olcsón vmi eladó krossz vagy enduró motort ? Ha 125ös nem baj ha nincs rajta rendszám rétre kell …..... dt80 is érdekel ne olcsón
max 150ezerig
nem dobom kukába nincs pénzem ujra,ugyhogy marad ez...ha fasz voltam akkor mostmár viselem következményeit
lesz ott börze? vagy mi ez tulképp le vagyok maradva sryyyyyyy
spy dobd a kukába aláncot mert úgyjársz mint én annakidején a cr el.... első fogaskerék tengelyestűl recccccccccccs

csak jó tanács
én tuti megyek... megnézem a MAMI kamcsit is... az egyik ismerősöm is odajár....
meg én is oda akarok menni
akkor meg elvileg csak rendességből kapott láncot hozzá, mert a gyári csomagolásban csak első-hátsó lánckerék jár.
na most emondom a megoldást.

gyárilag a cros motorokat sima láncal szerelik, ellenben nagy szakitó szilárdságúval.
az endurokat szerelik, ugyanekkora szakitoszilárdságú O gyürüssel.
na most ezeknek a szakitószilárdságú láncok 35 rugó körül vannak, és csak a ktm , husaberg, meg még1 boltba lehet kapni csak. ezek nem nyulnak meg .
amit az rmc, vagy pink vagy hasonlo boltba veszel, hiába 528 as did lánc, a szakitó szilárdsága joval gyengébb mint egy normál cros motorhoz illene, ezért nyullik ki a lánc.

amugy meg ha versenyző lennél akkor számitana az az 1-2 Le is.
ja ujonnan vette
ujjonan veted a ktm et?
na megmostam forro szappanos vizben,elég az vagy baszsam bele mosoporos vizbe is
mivanitt??? senki se segit nekem???
Sztem 1általán nem faszság az ógyűrűs lánc...! Nekem a ktmen gyárilag gyűrű nélküli volt Ezen én is igen meglepődtem de adtak hozzá ajándékba 1 láncszettet úgyhogy jó arcok voltak.. ez már gyűrűs volt.. Nos a gyűrűnélküli 1500 2000km után szétnyúlt a másik 4-5ezerig bírta ezé nem mindegy és árba max 7-8 ezer van köztae....
hétfőn már megyek a kiálitásra épiteni a sátrakat, meg az uj mocikat amiket hoznak az osztrákok, hogy szerdától legyen mit néznetek .
ha tudtok gyertek ki szerdán reggel, me a MAMI kamionban teljesitméyn mérésel kezdünk.
nem motorozol?

mi a fasznak tisztán tartani.motorozás után lemos befuj

amugy meg egy faszság az o gyürü slánc is, csak teljesitmény vesztés.
hát endurózni mindenféleképpen jobbak ..........crossra nem feltétlen sőt........
o-ringes nagyobb gördülési ellenállás 1-2 lóerő minusz ........de endúróban hosszútávon a sár/víz /homok miatt sokkal tovább bírja......bár azt is ápolni kell ....nem savban hanem láncspray
szia kishapsi most éppen az új trükköt tanulom , hogyan kell tisztántartani a láncot
Hallod zozzeee és az o_ringes láncok jobbak mint a simák???
estét urak.
van egy kis időm, gondoltam fölnézek, megsasolom mi a helyzet errefele.

kiálitásra jön ki vki?
De érdemes ellátogatni hozá mert vanak neki ruhái is sisakok felszerelés meglepö áron vagyis voltak,De gondolom hogy van is .Alkatrészekel is foglalkozik nagyon meglepö áron.
az a helyzet , hogy muszály a savat semlegesíteni ...ennek egy módja a lúg/kémia/ amúgy még olivaolajba is megrohad hiába teszed ezután bármibe még lemosni se lehet ....valami nagyon tömény lúgos oldatot kell létrehozni / mosópor,triso vagy valamiből/és azzal semlegesíted ..........utána lemosod és olajfürdő , zsírbafőzés stb.... amúgy csak az o_ringes láncba van gumi de az meg könnyen lehet saválló mint a bakancs talpa ....de majd idővel kiderül az is milyen volt.........
salgotarján
és hpvá valósi a srác??
Saját maga szereli othon a gépeket.