A motort eladták, már uj tulajdonosa van. Nyár óta a 4ik
460ért ment el. Szóval a vezérlés volt elrakva, meg a karburátorba magyarázott vmi membránt. A lengővillát ujította még fel ,meg uj matrica. És sztem keresett rajta egy 100ast. Igy kell ezt csinálni.
áhhh ezt nem hiszem el!
Az a motor, ami annak idején Kacsaé(Zsolté) volt, azt néztem meg, ami ugy ment mint egy szimó. Nem tudom mi baja lehetett ,de most az előbb belinkelt hirdetésben már ezé a tibimotorok gyereké!átcsicsázta és most 485ért árulja. Kíváncsi lennék mennyiért vette (380 volt az irányára) és mennyit költött rá.
képekben az evolúció:
nem felejtettem el semmit,mert nem is szedtem szét...http://bikepics.com/pictures/7... itt látszik a képen,elvileg ezen a túlfolyon jött ki a benya mert a karbi nem volt benzines....tippeket kérek
És még ha beindult akkor jön a többi gond....... én nézék 1 CR/RM/250(YZ-ez kétséges-max még sima telos),lehet hogy nem szép(+öregebb 90-91..)de legalább hallom menni+tudom hogy mennyit kell rákölteni hogy nekem tetszen ...
melyikhez drága és melyikhez olcsóbb a cumó?
nemtudod véletlenül?