Azért megy az a gép egy másik kipufogóval.
Eredetivel viszont tényleg gyík.
Szóval nem fikázni jó gép az arra kell használni amire való!
(nem egy 250 EXC-F szint a gép, nem is szabad azt várni tőle)
Hali. vezérlésnél ha elvan rakva, bármely irányba attol beindul + megy csak 3/4 gáz után elkezd torpanni mintha leszabájozna és nincs benne olyan erő. a szelepek ha nem jól zárnak akkor durrog a pufóba alapjáraton is nemcsak amikor vissza engeded a gázt magas fordulaton. ami hiba lehet: kompresszió vagy a karbiban a kaja nagyon el van véve. de sztem kompi lessz a bibi, próbáld +: tedd a berugóra a tappancsot és csak lassan told lefele kis erővel ha nem tart sokáig és hamar leszalad akkov anna vége. de ez csak az én véleményem + tapasztalatom .
Na cevac.Rég hallattál magadról.A KLX 250 4t amúgy sem egy erőmű/mondhatnám hogy gyík,de nem teszem/Elméletileg 25PS.A csaba haveromnak van egy ilyen,igaz nem erős,de azért 60-nál többet megy
Az a helyzet ha a négyütemű hidegen-melegen jól indul,túl nagy baja nem lehet.Ha a szelepekkel van gond/nagy vagy kicsi hézag,vagy nem zárnak rendesen/ nem bírod elindítani.Ha a vezérlés az előgyújtás felé van elrakva álltalában működik,de visszarúgdos indításkor.Ha utógyújtás felé van elrakva,hidegen nagyon rosszul indul,de ha elindítod normálisan működik.Ez a vezérlés elrakósdi pedig 1 max 2 fognyi,ha jobban eltolod már el nem indul!!!
Ha normálisan megy/jár/ akkor még az lehet a gond hogy meg van folytva a kipuval.A gyári csővel igen halk az emissziós normák miatt.A folytás miatt sem szokott az igazi lenni.Aztán furcsa lehet a motor ha túl rövid a primer áttétel/túl nagy lánckerék hátul vagy túl kicsi elől/
De az elsődleges hogy a KLX tényleg elég zizi.
Más.
Gerle nem kötözködésként mondom,de a merci is gyárt 510-es motort.De hétfőn ha megyek melóba lefotózok egy 1851-es nyerges Actrost a betontelepen.Ott van belőle vagy 3 darab.
A telószervízzel kapcsolatban csak annyit hogy előbb szedd ki a porvédő alatt található zégergyűrűt,mert amíg a helyén van rángathatod a szárat!!! Mihelyt kiveszed a zégert szét lehet rántani a rugóstagot.Csak határozottan!Ha nem jön elsőre akkor replay.
nagy csodát nevárj 4t-250töl(125TDR jobbat megy)...föleg 1 2t után én mikor ritkán DRZ-zem mindig többet várok töle(a 250-2t után)...de nem besértödni DRZ-sek jó motor az.
Hali!
Segítségeteket szeretném kérni:
Voltam ma megnézni egy Kawa KLX250et. Elég jó állapotban volt, uj henger volt rajta, állítolag15000km t ha mnet, uj gyari kuplung. Szóval kívülről elég jó állapotú, futómű is kielégítő. Beindítja a srác, könnyen indul ,jó a hangja. Üresben kicsit huzogatom ,hadd melegedjen.Szép a hangja, nem zörög rajta semmi. Aztán kapok egy bukót hogy csapjak egy kört vele. Az eeljén mivel még nem meleg nem huzom neki, csak paoklgatom felfele.Aztán az utca végén megrántom, hadd szóljon, mert ki akartam próbálni hogy is megy és a váltót erős terhelés alatt rakosgatni ,ki löki e a sebességet...Miután megrántottam jött a csoda!!! Nem ment sehova ,a szimom jobban megy mint ez a gép.60 km/h a végsebbésege, nem huz, csak viszonylag bőg a motor, de nincsen szép hangja ,de nem puffog.Nem is sír, a kuplung tuti nem csuszik.
Visszamegyek az eladóhoz, és kérdem ,hogy ezzel meg mi van, miért nem megy? Azt mondja ez ilyen mindig is így mnet...Uj a henger dugo gyuru minden, a kuplung és így megy...Rögtön visszatántorított a vételtől. Mégegyszer berugtam , olyan könnyű volt berugni mint egy kikopott 2T t.Csodálkoztam is ,hogy egy 4t ben ennyire nincs kompresszio vagy mi a szosz.Pedig mint mondtam fel lett ujítva állítolag.
Értékes hozzászolasokat kérek, 4t hez értő emberektől, és hogy érdemes e egyáltalán ezen a motoron gondolkodnom?
Eredetivel viszont tényleg gyík.
Szóval nem fikázni jó gép az arra kell használni amire való!
(nem egy 250 EXC-F szint a gép, nem is szabad azt várni tőle)