Üdv!
Akkor én kérdeznék ha lehet . Tervezem,hogy jövőre talán egy 749-el vagy 999-el kezdjek el pályázni. Na most ugye ilyen használatnál gyakrabban kell cserélni a dolgokat. A lényeg az,h a kopó alkatrészek árára lennék kíváncsi úgy saccra. pl Kuplung,vezérműszíj, esetleg ha odaverem ,akkor a karok meg lábtartók?
Előre is köszi a választ.
Sajnos mindenki mondja,h a gatyám is rámegy,de nem tudok szabadulni a gondolattól,mert egy ilyen motor az álmom.
Szevasz uram!
A 12-es biztosan gyorsabb mint a 999-es és erősebb is jóval -most ne az enyémet nézzük, az bolond egy masina - annak ellenére, hogy nehéz egy darab.
Szervízigény szerintem ugyan annyi mint bármelyik más motornál. Pl. Az enyémnek sincs baja - kivétel, hogy egyfolytában levegős a kuplungom, így szerszámokkal megyek motorozni, de ez az én bajom.
Alkatrészeknél van ami húzós - ez a több - de ha bárkit megkérdezel a Fórumon, biztosan van megoldás mindenre.
Motorozni nagyon jó vele, nagyon jók a fékek, kitűnő a fütómű, alólam még nem akart kiugrani, kivétel egyszer - akkor el is estem - én le nem cserélem semmire, de ez is szubjektív. Egy teljesen más élményre számíthatsz, ha ráülsz. Ha úgy tudnék motorozni, hogy kihasználnám, amit ő tud, az komoly lenne. Egészen jó a szélvédelme, viszont az ülése büntetés és aki a kitámasztóját kiagyalta azt nyilvánosan kivégezném.
Ami a Boscó-ban van egy sárga Monoposto, az éri a pénzét.
Ha még van kérdésed, tedd fel nyugodtan.
Üdv.
tóthpeti.
kenyer!
először is köszönöm, ez olyan mintha ..., szóval köszönöm.
az árat igazándiból hasraütve állapitom meg, mert nem mindig a méret a fontos, de mindent meg lehet beszélni, és mindig van észérv oda és vissza. az elérhetőségem odatettem az adatlapra, csak ma kicsit korábban kikapcsoltam . ezért bocsi
béla!
Akkor vegyen hayabusát,abba jó sok van! Az s4 asszem 108,a 2003-2004 s4r 113,2005-től 117.Nyitott rendszer,légszűrő,elektronika,künnyűlendkerék,azt vigyorogni fog,nem keseregni.Vagy esetleg 1098 R.
112-120...
Ezen aggódik?
meg kell nyugtatni,hogy eggyik adat főtengely,másik pedig keréken mérve
agy az egyik a max tejesítmény euro norma nélkül, a másik katalizátorral... http://www.ducati.hu/modellek_...
i
tt ép 130 pacit ír
SPS!
MikeBike el van keseredve, mert a forgalmija szerint csak 112 lóerős az S4-ese. Azt mondtam neki, hogy szerintem 120, de nem én vagyok a szakértő S4-ben. Te tuti tudod, hogy melyik évjárat, szín, stb. milyen erős. Lehet 112 lovas? Ha nem, vidítsd már föl....
Egyébként a hosszú hétvégén melyik napra ne szervezzek programot? Valaki kitalált már valamit?
igazándiból megrendelésre dolgozom, csak a fejidom rendelője kiakasztott bizonyos dolgokkal, és ezért döntöttem ezen megoldás mellett. de az ötlet jó és megfogadom.
Ne hallgass másra csak a szivedre!
Jövőre én is tervezek egy kis V2-es Kupát!
Ciao
Akkor én kérdeznék ha lehet . Tervezem,hogy jövőre talán egy 749-el vagy 999-el kezdjek el pályázni. Na most ugye ilyen használatnál gyakrabban kell cserélni a dolgokat. A lényeg az,h a kopó alkatrészek árára lennék kíváncsi úgy saccra. pl Kuplung,vezérműszíj, esetleg ha odaverem ,akkor a karok meg lábtartók?
Előre is köszi a választ.
Sajnos mindenki mondja,h a gatyám is rámegy,de nem tudok szabadulni a gondolattól,mert egy ilyen motor az álmom.
A 12-es biztosan gyorsabb mint a 999-es és erősebb is jóval -most ne az enyémet nézzük, az bolond egy masina - annak ellenére, hogy nehéz egy darab.
Szervízigény szerintem ugyan annyi mint bármelyik más motornál. Pl. Az enyémnek sincs baja - kivétel, hogy egyfolytában levegős a kuplungom, így szerszámokkal megyek motorozni, de ez az én bajom.
Alkatrészeknél van ami húzós - ez a több - de ha bárkit megkérdezel a Fórumon, biztosan van megoldás mindenre.
Motorozni nagyon jó vele, nagyon jók a fékek, kitűnő a fütómű, alólam még nem akart kiugrani, kivétel egyszer - akkor el is estem - én le nem cserélem semmire, de ez is szubjektív. Egy teljesen más élményre számíthatsz, ha ráülsz. Ha úgy tudnék motorozni, hogy kihasználnám, amit ő tud, az komoly lenne. Egészen jó a szélvédelme, viszont az ülése büntetés és aki a kitámasztóját kiagyalta azt nyilvánosan kivégezném.
Ami a Boscó-ban van egy sárga Monoposto, az éri a pénzét.
Ha még van kérdésed, tedd fel nyugodtan.
Üdv.
tóthpeti.
először is köszönöm, ez olyan mintha ..., szóval köszönöm.
az árat igazándiból hasraütve állapitom meg, mert nem mindig a méret a fontos, de mindent meg lehet beszélni, és mindig van észérv oda és vissza. az elérhetőségem odatettem az adatlapra, csak ma kicsit korábban kikapcsoltam . ezért bocsi
Nah átmegyünk teherautósba ?
Köszi a választ.
gyűjjön, aki akar!
majdhogynem
Gyönyörű meló!
Csak drakulálni akartam
Ezt nm2-re gyártod, vagy a forma szabja az árakat?
A jószándék vezérelt...
Az s4 916-os az s4r 996,amit te linkeltél az testastretta blokk és 998-as.
Akkor vegyen hayabusát,abba jó sok van! Az s4 asszem 108,a 2003-2004 s4r 113,2005-től 117.Nyitott rendszer,légszűrő,elektronika,künnyűlendkerék,azt vigyorogni fog,nem keseregni.Vagy esetleg 1098 R.
Ezen aggódik?
meg kell nyugtatni,hogy eggyik adat főtengely,másik pedig keréken mérve
agy az egyik a max tejesítmény euro norma nélkül, a másik katalizátorral...
http://www.ducati.hu/modellek_...
i
tt ép 130 pacit ír
MikeBike el van keseredve, mert a forgalmija szerint csak 112 lóerős az S4-ese. Azt mondtam neki, hogy szerintem 120, de nem én vagyok a szakértő S4-ben. Te tuti tudod, hogy melyik évjárat, szín, stb. milyen erős. Lehet 112 lovas? Ha nem, vidítsd már föl....
Egyébként a hosszú hétvégén melyik napra ne szervezzek programot? Valaki kitalált már valamit?
Bakker ezeket a karbon cuccokat te csinálod?