Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Még 1 vmi. Esetleg tud vki szervízkönyvet vagy vmit ahol utána tudok nézni,h hány km után mit kell cserélni?
Hajrá "Tesó"!
Ne hallgass másra csak a szivedre!
Jövőre én is tervezek egy kis V2-es Kupát!
Ciao
Üdv!
Akkor én kérdeznék ha lehet . Tervezem,hogy jövőre talán egy 749-el vagy 999-el kezdjek el pályázni. Na most ugye ilyen használatnál gyakrabban kell cserélni a dolgokat. A lényeg az,h a kopó alkatrészek árára lennék kíváncsi úgy saccra. pl Kuplung,vezérműszíj, esetleg ha odaverem ,akkor a karok meg lábtartók?
Előre is köszi a választ.
Sajnos mindenki mondja,h a gatyám is rámegy,de nem tudok szabadulni a gondolattól,mert egy ilyen motor az álmom.
Szevasz uram!
A 12-es biztosan gyorsabb mint a 999-es és erősebb is jóval -most ne az enyémet nézzük, az bolond egy masina - annak ellenére, hogy nehéz egy darab.
Szervízigény szerintem ugyan annyi mint bármelyik más motornál. Pl. Az enyémnek sincs baja - kivétel, hogy egyfolytában levegős a kuplungom, így szerszámokkal megyek motorozni, de ez az én bajom.
Alkatrészeknél van ami húzós - ez a több - de ha bárkit megkérdezel a Fórumon, biztosan van megoldás mindenre.
Motorozni nagyon jó vele, nagyon jók a fékek, kitűnő a fütómű, alólam még nem akart kiugrani, kivétel egyszer - akkor el is estem - én le nem cserélem semmire, de ez is szubjektív. Egy teljesen más élményre számíthatsz, ha ráülsz. Ha úgy tudnék motorozni, hogy kihasználnám, amit ő tud, az komoly lenne. Egészen jó a szélvédelme, viszont az ülése büntetés és aki a kitámasztóját kiagyalta azt nyilvánosan kivégezném.
Ami a Boscó-ban van egy sárga Monoposto, az éri a pénzét.
Ha még van kérdésed, tedd fel nyugodtan.
Üdv.
tóthpeti.
kenyer!
először is köszönöm, ez olyan mintha ..., szóval köszönöm.
az árat igazándiból hasraütve állapitom meg, mert nem mindig a méret a fontos, de mindent meg lehet beszélni, és mindig van észérv oda és vissza. az elérhetőségem odatettem az adatlapra, csak ma kicsit korábban kikapcsoltam . ezért bocsi
Hali

Nah átmegyünk teherautósba ?
A légrugós schwatzmüller pótra gondolsz?
Sziasztok! Lenne egy kérdésem, lehet hogy hülyeséget kérdezek. A hátsó telóban a légnyomásnak mennyinek kell lennie?
Köszi a választ.
19:00 Oktogon
gyűjjön, aki akar!
Gajan! van valami privátabb elérhetőséged?
No problémó
nem gond a megrendelős megoldás, ha tetszik, válaszd a fórumtémát, de szívesen csinéok egy külön menüpontot neked, leírás+referenciaképek, stb.
Magyarországon?!
majdhogynem
Gyönyörű meló!
Csak drakulálni akartam
Ezt nm2-re gyártod, vagy a forma szabja az árakat?
Nemtudtam az évjáratot, így a blokkot sem ami benne van
A jószándék vezérelt...
igen, a saját két kezemmel. hihetetlen?
Kenyér!
Az s4 916-os az s4r 996,amit te linkeltél az testastretta blokk és 998-as.
béla!
Akkor vegyen hayabusát,abba jó sok van! Az s4 asszem 108,a 2003-2004 s4r 113,2005-től 117.Nyitott rendszer,légszűrő,elektronika,künnyűlendkerék,azt vigyorogni fog,nem keseregni.Vagy esetleg 1098 R.
112-120...
Ezen aggódik?
meg kell nyugtatni,hogy eggyik adat főtengely,másik pedig keréken mérve
agy az egyik a max tejesítmény euro norma nélkül, a másik katalizátorral...
http://www.ducati.hu/modellek_...
i
tt ép 130 pacit ír
SPS!
MikeBike el van keseredve, mert a forgalmija szerint csak 112 lóerős az S4-ese. Azt mondtam neki, hogy szerintem 120, de nem én vagyok a szakértő S4-ben. Te tuti tudod, hogy melyik évjárat, szín, stb. milyen erős. Lehet 112 lovas? Ha nem, vidítsd már föl....

Egyébként a hosszú hétvégén melyik napra ne szervezzek programot? Valaki kitalált már valamit?
gajan!
Bakker ezeket a karbon cuccokat te csinálod?
igazándiból megrendelésre dolgozom, csak a fejidom rendelője kiakasztott bizonyos dolgokkal, és ezért döntöttem ezen megoldás mellett. de az ötlet jó és megfogadom.
Köszi! De abban igazad van,hogy karbonból lenne az igazi! Átgondolom!
Jó ötlet,ott mindig szemelőtt lesz.
Ja és nem kell vágni csövet.
Sajnos rendszámtartót és hátsólámpa tartót nemtudok hozzá adni.Lehet kapni egybe de.....Igazából karbonból az igazi.Az ár 25 ropi.