Azt hiszem az etalon adott. Az a lábtartó . Nekem is kell egy olyan. Cavalli az STM is csinál vezérműszíj kereket. Tudsz rá árat mondani, mint STM kereskedő? Az olyan lemezes kivitel, mint amiről beszéltél.
Egyébként ez a gép se kutya http://www.superstreetbike.com...
Szia Cavalli!
Én is csak gratulálni tudok a géphez,örülök,hogy zűr-zavaros kishazánkban egyre többen vannak akik ilyen szinten törődnek ezzel az általunk nagyrabecsült márkával!Küldöm az 5-öst!
Holnap a délutáni órákban mennék haza Szombathely környékéről Eger mellé és útba ejteném ezt az újkori zarándokhelyet(Váci 99.).Szerinted vagy szerintetek van esélyem,hogy a NATO-buli miatt eljutok hozzátok vagy jegeljem ezt a randit?
Üdv!
Nagyon jól esnek a dicsérő szavak, egész nap jókedvem volt, köszönjük szépen! A motorok a Váci út 99. alatti üzletünk kirakatában vannak. Írok akkor egy átalakítási listát, az felmehet a klublapra és majd lesznek nappali fotók.
Azt hiszem VégBéla kérdezte, hogy mennyibe kerül a motor, hát az helyzet, hogy nem eladó, de minden amit ráraktunk nálunk megkapható. Nagyon szívesen segítünk komplexebb átalakításokban is. Festésben is. Motorok értékesítésével egyelőre nem foglalkozunk, de reményeim szerint erre nem kell sokat várni, de míg nincsen szervizünk addig nem látom értelmét. Addig "csak" a gyári és nem gyári alkatrészekben - extrákban tudunk segíteni.
aza a lényeg, hogy 500$ emelés lesz jövőre az összes modellen. hogy rohadjanak meg:)
na de cimszavakban:
170 lóerő., kevésbé egzotikus alkatrészek, kevésbé kihegyezett motor. 21 ezer dollár, könyebb lesz mint a 1098, és valószínű frissítik a kinézetet is.
mindegyik modell 500-al drágul, a 848-is, amin nem lesz jelentős változtatás.
lesz 2 uj monster, 1100 meg 1100S.
valamitn lesz egy tok uj modell, a monster es a motard kozott feluton.a 1098-as kifuto motorja lesz benne,kisebb airboxxal=kevesebb loero, valamint egymas alatti/egyoldali kipufogokkal.
ezekkel megvan 5db a ducati altal igert 10 uj modellbol(2010ig).
novemberben emg jól bejelentik majd, es akkro fasza lesz nekünk
nekem akkor fordult ez elő, amikor 1,5 napig ázott a motor, aztán mentem vele 20 percet, 10 percig bent voltam a bankban, azután sárga lámpák... Immo ledje, és a (asszem) katalizátor lámpája folyamatosan világított. Szétkaptam, átnéztem-átmozgattam pár csatlakozót. Nekem az immobiliser alatt van egy csúnya housefabrick elektromos kötés, és miután - többek között - azt is átmozgattam, elaludtak ezek a lámpák, s indult...
Azóta egyszer fordult ez elő, de annak semmi előzménye nem volt, egy 1,5-2 órás út utáni fél órás pihenőt követően jött egyszer elő, de akkor a 2. próbálkozásra indult.
Vmi mókás kontakthibára gyanakodtam eddig, de mostmár kitudja...
Tenyeg szep! Engem is erdekelnenek reszletek az atepitest illetoen. Erdekelne az ar is, mert igy kep alapjan van rajta nehany finomsag. Jah, es ha mar bepostoltad a kepet, igazan megirhatnad azt is, hogy melyik kirakatban van...zarandokolnek egyet.
Gratula!
Egyébként ez a gép se kutya
http://www.superstreetbike.com...