Háj, Zsozsek!
Engem sem a vége izgat igazán, de ha egyszer próba van egy 12-essel, hát az érdekel, meg szurkolok is a piros motornak! Eddig mindig fikázták az olaszokat, hogy végre is meg gyorsulásban is leverik a 600-as japók, most aztán jó tapasztalni, hogy nagyágyúkat is meg tudjuk szorítani. Persze kanyarban, fékezésnél már 10 éve nem ellenfelek!
Lódított a pilóta? Tudod,hogy nem pörgöt csak 10500 a gépem mert szar a rendszer.De teszek rá egy coólt azt szétcsaplak !Miben vagy a legjobb gyorsulásban? ,hogy én ezt nem vettem eddig észre .Tavaszig tegyél hetedik sebességet a gépbe+várj a hátszélre Ja és ez való neked! Apropó,jössz egy üdcsire a garázs nevű mulatóba?
Végbéla, a zx12-es órája még mutatós, nagyjából 295 környékén volt az is, vagy csak lódított a pilóta . Én tankoltam a zx12-t is .
De nem tudom valós-e az érték. Majd valamelyik nap fölhekkelek egy gps-t a gépre, aztán bemérem mennyi az annyi. De igazából engem nem izgat túlzottan a végsebesség, nem sűrűn fogom kihasználni. Jobban szeretem a gyorsulást, fékezést, kanyarodást. Abban meg verhetetlen a gép.
Szia! Nagy valószínűséggel!
Én meg egy pár héttel nézegettem a fórumra irogatókat, hogy ki kicsoda és pont téged is megnéztelek. Egy kis irígységgel néztem a képeidet, főleg azt ahol a háttérben a havas hegyek vannak, a bocikkal az előtérben. Szép helyen jártál!
Idén is csak itthon motoroztam
További szép napot, szia
Szia botarobi!
Ezek szerint neked is van volt Alfád. Erről nekünk nincs mit beszélni. A Ducati, a motorok között minimum olyan mint az Alfa a többi autó között. És mint Alfás, vegyél egy Ducatit. Nem fogsz csalódni.
Engem sem a vége izgat igazán, de ha egyszer próba van egy 12-essel, hát az érdekel, meg szurkolok is a piros motornak! Eddig mindig fikázták az olaszokat, hogy végre is meg gyorsulásban is leverik a 600-as japók, most aztán jó tapasztalni, hogy nagyágyúkat is meg tudjuk szorítani. Persze kanyarban, fékezésnél már 10 éve nem ellenfelek!