Sziasztok!
Derbi atlantis 50 Derbi blokkoshoz keresnék főtengelyt ha volna valakinek, uj is érdekel ha nem horror áron van vagy komplett blokk . Lehet levegős vagy vizes is. Milyen robogó motorja, alkatrészei , lehet jó ennek a helyére esetleg ? A másik kérdés : szerintetek mi okozhatja ezt a hibát hogy fehéren füstöl a motor Derbi Atlantis 50 LC derbi blokkos.
Nekem is vissza dolgozik egy kicsit, sőt szerintem minden 2t- motor egy kisit vissza dolgozik. A tuning membránnal vigyázni kell, mert nem biztos, hogy egy széria motorhoz jó választás lehet. "Persze membránból is van ezer féle" A membránt kiveszed és a fény felé fordítva megnézed, ha jól zárnak a lapok akkor nem kell cserélned a membránt.
Sziasztok!
Derbi Senda R légszűrőcsere esetén mit javasoltok?
Táblából kivágni, vagy kapható elfogadható árban valahol Dunaharaszti vonzáskörzetében?
Köszi
Két hónapja vettem egy 2003-as Senda 50 R1-et. Gyári 50-es henger, régebbi blokk, szerintem EBS. Karburátort kipucoltam, beállítottam. Kapott új gyertyát, új kuplung lamellákat, és felújítottam a vízpumpát, mert eresztett a szimering. Könnyen indul, alapjáratot szépen tartja. A gond az vele, hogy normális fordulaton semmi ereje, de egy bizonyos magas fordulatszám fölött hirtelen nagyon kilő. A legkisebb emelkedőn nem tudok felmenni vele másodikban sem, hacsak nem pörgetem nagyon.
Alacsony kompresszióra gyanakszom. A kérdésem, hogy mennyinek kéne lennie gyárilag? Hidegen 7,5 Bar-t mértem, melegen picivel kevesebbet.
Tudja valaki kb mennyibe kerül a motorba egy szivó membrán ? Szerelőm szerint vissza dolgozik , javaslata hogy valami tuning membrán vegyek bele .Illetve hátsó féklámpa kapcsolót hol tudnék venni ?
Derbi senda Dugattyút 47-s körüli méretben, hol lehet venni nicasilos hengerhez? ÓLCSÓN? A henger gyártmányát nem tudom semmi nincs beleütve.... Segítő jellegű válaszokat előre is köszönöm...
Sziasztok van egy Derbi Rabasa Savannám nem rég vettem és egy bing 15 karbi volt rajta de elégé elvan öregedve milyen karburátoral tudnám ezt helyettesíteni ? válaszokat köszönöm :) !
Kipufogó vakcső meg a katalizátor , karburátorban kisebb fúvóka , légszűrőnél szűkítés , rossz esetben a henger le van szűkítve .Áttétel ( elől kicsi , hátul túl nagy lánckerék )
lehet túl nagy az első fogaskerék vagy a hátsó kicsi! :) nekem is ilyen volt mikor még minden folytás benne volt és felraktam előlre egy 13fogast nem igazán akart meni.
Sziasztok.Nemrég lett meg az 50-es sendám és az lenne a gondom, hogy 4. sebességben elmegy 60km/h-ig és utána, ha fentebb kapcsolok nem nagyon megy többet.Valaki tudja esetleg, hogy mi lehet a gond? Vagy csak ennyit mennek az 50-es sendák?
Borvirágos jóreggelt!
Szar van a palacsintában, úgyhogy én is kérek némi itinert. Valami megette az aksimat, vagy is csak belőle a kraftot. Beindítva aksira mérve csak 6.6V volt alapjáraton, magasabb fordulaton is csak max 6.8V szerencsétlenkedett a rendszerben... Lámpák teljesen tökéletesen világítanak, index is jól működik, duda is elég jó hangon próbál megnyikkanni, hűtő venti is pörög mint kurva a lavorban.
A kérdésem pedig az lenne, hogy vajon hol csökken felére a töltésem? A generátorból feljövő töltő szálon a fesszab előtt mennyit kéne tudnom mérni?
Válaszokat és ötleteket előre is köszönöm!
Az szép
Az enyém 13-53-al, cross gumikkal, gyári (szerintem fojtásos) kipuval, gyári hengerrel, ugyanígy sík úton gps-el 72-nél az istennek se akar többet menni. Emellé vegyesen 6l-t mértem 90(!) km-en
Most szereztem a motort és olyan problémám lenne hogy hibás a henger.... 80cm3 Malossi volt rajt ! Fel tudnám én tenni rá az 50cm3 hengert vagy elvileg már nem csak 80-ast mert a blokk kimaratás nagyobb ? (fogalmam sincs... de megmérem a hüvely külső átmérőt és megköszönném ha valaki tudna egy alap méretű külső átmérőt mondani....
Derbi atlantis 50 Derbi blokkoshoz keresnék főtengelyt ha volna valakinek, uj is érdekel ha nem horror áron van vagy komplett blokk . Lehet levegős vagy vizes is. Milyen robogó motorja, alkatrészei , lehet jó ennek a helyére esetleg ? A másik kérdés : szerintetek mi okozhatja ezt a hibát hogy fehéren füstöl a motor Derbi Atlantis 50 LC derbi blokkos.
Derbi Senda R légszűrőcsere esetén mit javasoltok?
Táblából kivágni, vagy kapható elfogadható árban valahol Dunaharaszti vonzáskörzetében?
Köszi
Két hónapja vettem egy 2003-as Senda 50 R1-et. Gyári 50-es henger, régebbi blokk, szerintem EBS. Karburátort kipucoltam, beállítottam. Kapott új gyertyát, új kuplung lamellákat, és felújítottam a vízpumpát, mert eresztett a szimering. Könnyen indul, alapjáratot szépen tartja. A gond az vele, hogy normális fordulaton semmi ereje, de egy bizonyos magas fordulatszám fölött hirtelen nagyon kilő. A legkisebb emelkedőn nem tudok felmenni vele másodikban sem, hacsak nem pörgetem nagyon.
Alacsony kompresszióra gyanakszom. A kérdésem, hogy mennyinek kéne lennie gyárilag? Hidegen 7,5 Bar-t mértem, melegen picivel kevesebbet.
Nem tud valaki led-es hátsó lámpát olcsó pénzért ? ( NEM nekem kéne amúgy )
küldesz egy elérhetőséget?
Köszi
Annyi érdekelne még, hogy hol vannak folytások a motorban?
Szar van a palacsintában, úgyhogy én is kérek némi itinert. Valami megette az aksimat, vagy is csak belőle a kraftot. Beindítva aksira mérve csak 6.6V volt alapjáraton, magasabb fordulaton is csak max 6.8V szerencsétlenkedett a rendszerben... Lámpák teljesen tökéletesen világítanak, index is jól működik, duda is elég jó hangon próbál megnyikkanni, hűtő venti is pörög mint kurva a lavorban.
A kérdésem pedig az lenne, hogy vajon hol csökken felére a töltésem? A generátorból feljövő töltő szálon a fesszab előtt mennyit kéne tudnom mérni?
Válaszokat és ötleteket előre is köszönöm!
Az enyém 13-53-al, cross gumikkal, gyári (szerintem fojtásos) kipuval, gyári hengerrel, ugyanígy sík úton gps-el 72-nél az istennek se akar többet menni. Emellé vegyesen 6l-t mértem 90(!) km-en