Hát lehet. Kösz a tippet. De akkor arra nem sok szükségem van, ha jól sejtem, max. hideg időben, de eddig mindig gond nélkül indult hidegben is (szívatóval).
Akkor rendben, habár még nagyon tesztelni nem tudtam, egyenlőre bejáratós nem nagyon akarom pörgetni, csak fura volt hogy megyek vele, elér egy bizonyos fordulatot és mintha behúztam volna a kuplungot felpörög a motor.
Jó lett a motor. A vízcső azért is jó mert látod, ha valami gubanc van a motorral. Vagy is valamelyik szimeringel gikszer van. Vigyázz rá! A párodnak hogy sikerült megtanúlni válltani a motorral? A feleségemet is meg kellene tanítani de még nagyon idegen a váltás neki. Hátha tudsz mondani pár ötletet a tanításához.
Arra azt, hogy foggalmam sincs mijen. mivel nem tudtam kipróbálni. Annyit tudok mondani, hogy ha lenyomom a hátúját akkor nem szépen emelkedik vissza hanem kicsit hintázik. A lényeg, hogy hírtelen lenyomom és rögtön visszajön. Az enyém az lassan jön vissza. Hogy ez jó, vagy sem nem tudom.
12.000,- lenne hengerfej nélkül 3500 km-t futott nicasilozott henger, ha minden igaz hibátlan... stb. Ebbe még jön egy új dugó ugyan ennyiért... nos az 24.000,- vagyis ugyan ott vagyok mint egy vashenger "szettel".
Ma szét szedtem a blokkot!
Meg volt szorúlva. Azt hittem, hogy a csapágyak adták be az unalmast. Hát nem. A csapágyon rajta hagyták a porvédőt és a főtengely felöli oldalra tették.( ki kelett volna szedni). Az lejött és beszorúlt a sonka mellé. Mire rájöttem honnan kerültek oda!
Úgy hogy van egy blokk is eladó ami jó. Van még egy csomó minden. A blokkot is megbontom, csk szoljatok bátran. Feszszabájzó a kuka. Ahogy rádugtam a motoromra rögtön kiverte a biztit.
Még rakok fel képeket ha kértek. Kerék, teló, minden van ha kell.
Akkor rendben, habár még nagyon tesztelni nem tudtam, egyenlőre bejáratós nem nagyon akarom pörgetni, csak fura volt hogy megyek vele, elér egy bizonyos fordulatot és mintha behúztam volna a kuplungot felpörög a motor.
Az mitől lehet, hogy olyan 6-7 ezer fele felpörög a motor mintha lejjebb váltottam volna?
az előző elszakadt, vittem magammal és úgy adták a másikat, nem tudom pontosan milyen hosszú, de kicsit hosszabb a kelleténél.
Érdekelne, hogy meg van-e még az önindító és a fogaskerék hozzá
és mennyibe lenne.
Csak egyszer megmutattam neki aztán ment vele, sokat kell motorozni, és beleszokik.
Jó lett a motor. A vízcső azért is jó mert látod, ha valami gubanc van a motorral. Vagy is valamelyik szimeringel gikszer van. Vigyázz rá! A párodnak hogy sikerült megtanúlni válltani a motorral? A feleségemet is meg kellene tanítani de még nagyon idegen a váltás neki. Hátha tudsz mondani pár ötletet a tanításához.
Van egy gyújtásdeknim ha kell 1500.
Elkészült a motor, itt egy kis videó róla.
http://youtu.be/ko-rR4XHDCE
Ennyiért már újonnan is kapsz teljes szettet. tömítéssel, dugóval.
12.000,- lenne hengerfej nélkül 3500 km-t futott nicasilozott henger, ha minden igaz hibátlan... stb. Ebbe még jön egy új dugó ugyan ennyiért... nos az 24.000,- vagyis ugyan ott vagyok mint egy vashenger "szettel".
Én már teljesen belekavarodtam
Meg volt szorúlva. Azt hittem, hogy a csapágyak adták be az unalmast. Hát nem. A csapágyon rajta hagyták a porvédőt és a főtengely felöli oldalra tették.( ki kelett volna szedni). Az lejött és beszorúlt a sonka mellé. Mire rájöttem honnan kerültek oda!
Úgy hogy van egy blokk is eladó ami jó. Van még egy csomó minden. A blokkot is megbontom, csk szoljatok bátran. Feszszabájzó a kuka. Ahogy rádugtam a motoromra rögtön kiverte a biztit.
Még rakok fel képeket ha kértek. Kerék, teló, minden van ha kell.
A szomszéd kárpitos, ingyen volt :D