Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hát lehet. Kösz a tippet. De akkor arra nem sok szükségem van, ha jól sejtem, max. hideg időben, de eddig mindig gond nélkül indult hidegben is (szívatóval).
A jelenségnél nem húz jobban? Nem érzed úgy mint ha kilőne, jobban gyorsúlna? A kuplungod három vagy négy lamellás?
én ezt venném,minthogy vashengert!komoly 12lovas gyári henger! nincs is ennél jobb! nem egy ismerősömnek 100at megy a gépe ilyen hengerrel!
Mondjuk a hengerszett rugói vannak most a kuplungban, amik erősebbek az eredetinél, nem lehet ez a probléma forrása?
Szia

Akkor rendben, habár még nagyon tesztelni nem tudtam, egyenlőre bejáratós nem nagyon akarom pörgetni, csak fura volt hogy megyek vele, elér egy bizonyos fordulatot és mintha behúztam volna a kuplungot felpörög a motor.
Fojtatlan henger jelensége. Az aprilia RS nél a póver szelep jelenség. A derbi megoldotta a henger kipunyílásánál. Ez normális.
Sziasztok

Az mitől lehet, hogy olyan 6-7 ezer fele felpörög a motor mintha lejjebb váltottam volna?
szia

az előző elszakadt, vittem magammal és úgy adták a másikat, nem tudom pontosan milyen hosszú, de kicsit hosszabb a kelleténél.
Látom kicserélted a fordulatszámmérő spirált is. Mekkora méretet vettél?
Szia!
Érdekelne, hogy meg van-e még az önindító és a fogaskerék hozzá
és mennyibe lenne.
Üdv, aluvázas komplett derbi (senda drd stb..) vázat vásárolnák amiből csak a blokk hiányzik. Ha valakinek van ilyen az írjon.
Dekni nekem is van, csak meg nem lett össze szerelve teljesen, egyenlőre teszt van nem folyik, vagy csöpög valami.
szia

Csak egyszer megmutattam neki aztán ment vele, sokat kell motorozni, és beleszokik.
Szia!

Jó lett a motor. A vízcső azért is jó mert látod, ha valami gubanc van a motorral. Vagy is valamelyik szimeringel gikszer van. Vigyázz rá! A párodnak hogy sikerült megtanúlni válltani a motorral? A feleségemet is meg kellene tanítani de még nagyon idegen a váltás neki. Hátha tudsz mondani pár ötletet a tanításához.

Van egy gyújtásdeknim ha kell 1500.
Sziasztok

Elkészült a motor, itt egy kis videó róla.

http://youtu.be/ko-rR4XHDCE
Arra azt, hogy foggalmam sincs mijen. mivel nem tudtam kipróbálni. Annyit tudok mondani, hogy ha lenyomom a hátúját akkor nem szépen emelkedik vissza hanem kicsit hintázik. A lényeg, hogy hírtelen lenyomom és rögtön visszajön. Az enyém az lassan jön vissza. Hogy ez jó, vagy sem nem tudom.
Hatso teli milyen allapotban is van? Arra irtad,hogy lenyuzott,rossz?
Habár ennyiért újonnan csak öntött vas henger van.
szia

Ennyiért már újonnan is kapsz teljes szettet. tömítéssel, dugóval.
Újabb dilemma. Válaszoltak erre a hirdetésre: http://www.jofogas.hu/vi/33181...

12.000,- lenne hengerfej nélkül 3500 km-t futott nicasilozott henger, ha minden igaz hibátlan... stb. Ebbe még jön egy új dugó ugyan ennyiért... nos az 24.000,- vagyis ugyan ott vagyok mint egy vashenger "szettel".

Én már teljesen belekavarodtam
Ma szét szedtem a blokkot!
Meg volt szorúlva. Azt hittem, hogy a csapágyak adták be az unalmast. Hát nem. A csapágyon rajta hagyták a porvédőt és a főtengely felöli oldalra tették.( ki kelett volna szedni). Az lejött és beszorúlt a sonka mellé. Mire rájöttem honnan kerültek oda!
Úgy hogy van egy blokk is eladó ami jó. Van még egy csomó minden. A blokkot is megbontom, csk szoljatok bátran. Feszszabájzó a kuka. Ahogy rádugtam a motoromra rögtön kiverte a biztit.
Még rakok fel képeket ha kértek. Kerék, teló, minden van ha kell.
A műbőr, meg a tömés nem drága, ha azt beszerzed nem hiszem hogy drága lenne újra húzatni azt a kis ülést.
Kezdek irigységből haragudni rád!
Szia

A szomszéd kárpitos, ingyen volt :D
az ülésezés mennyibe fájt neked?