Hát nagyon szépen köszönöm a sok választ és tapasztalatot. Megpróbálkozunk egy ilyen vashengerrel, ha 1-2 évig kibírja akkor nekem már bőven megérte (ha nem kell rákölteni többet.
Egyébként a minap fixáltuk le hogy a motor ára 80e lenne (ezeket a motorikus költségeket természetesen nem én állom). Én úgy gondolom reális mivel igaz hogy nagyon kevés km van benne, mégis vannak ezzel most problémák és még én is szeretnék 1-2 apróságra költeni ha egyszer az enyém lenne. Abszolút városi használatra lesz, vagy egy évben egyszer-kétszer hosszabb távra biztos. Aztán majd elválik....
Ha végre rendeződik minden, és le tudom mosni akkor töltök fel róla képet. :)
Igen Mito tank van rajta, a derbi jelvényt párom vette, sok áruházban lehet venni ezeket a betűket, úgy rakta össze.
Az ülés a gyári, csak le lett szedve a bőr róla, új vastagabb tömést kapott, és újra be lett vonva bőrrel, jó puha :D
A tank alatt tényleges a tank van, hátulsó takaró alatt így most nincs semmi, amúgy kulccsal zárható nyitható. Terve van oda egy doboz beszerelése, csak még ki kell találnom miből, és akkor így lehet majd hova pakolni.
Ma járatom be a motort, mondjuk már munkában vagyok, de amikor eljöttem már jó meleg volt a víz. csövek rendben voltak.
Hisz direkt erre árulják motoros boltban, nem valami sima slagg :D
Ez az idomzat Mito idomzat? A Derbi "jelvényt" a tankon hol szerezted és mennyi volt? Ha nem Mito az idomzat, akkor honnan van ilyen kis fasza ülésed, egy ilyen nekem is kéne! Meg a másik: nagyon szépen illeszkedik a tanksapkát takaró kis valami fedél, a "hátsó ülés", nálam ezt kézzel ki lehet húzni kb. .., szal ez hogy van ennyire szépen összeillesztve? (Ez lehet egy kicsit hülye kérdés) Amúgy nagyon pöpeccc a járgány! Respect! Remélem ezek a csövek jól bírják majd!
Egy idő után mindegyikben elkopik valami, ha jó minőségű olajat veszel bele, és nem gyilkolod, szerintem mind1 milyen a henger.
Esetleg azt érdemes nézni hány felömlős.
Az 50-em az nikaszilos volt. Akkár mekkora dugót beledobtam ment mint a veszedelem. Azt értem ez alatt, hogy a dugó lötyöghetett benne akkor is ment. A nikaszílos alu henger jobban bírja a hőt leadni. Nehezen kopik. A vashenger kicsit kevésbé adja le a hőt és jobban kopik is. Amíg a nikaszilosba veszel egy nagyobb méretű dugót, az öntöttbe pedig dugót is kell és furatni is kell. Persze nem jeleni azt, hogy egy év után már furatni kell. Ezt észrevenni, ha már gyengébb. Akkor sem biztos a henger kopott hanem csak a gyűrű, de akkor már szerintem bele vitt a hengerbe egy kis ovalitást, vagy hordóságot. Nekem most öntvény van benne és jól működik. Nem panaszkodom, csak kicsit bosszantott, hogy nem lehetett hozzá dugót kapni. Ezért gyártattam le a mostani és a következő túlméretet.
Nagyobb a súrlódás, ezért jobban melegszik, jobban kopik, gyengébb a motor(én nem éreztem hogy gyengébb lett volna), meg bár azt se vettem észre, de állítólag többet esznek.
Nem tudom. Nekem nincs bajom a vaspersellyel se a nicasillal. Vaspersely legalább fúrható.
Én már több embertől megkérdeztem, de nem kaptam rá igazán kielégítő választ...
"Egy darabig el lehet vele járni" járni mégis mit takar pontosan ? Valaki el tudná nekem magyarázni mitől rosszabb az öntöttvas henger mint az acél nikkellel ? Komolyan érdekelne, akkor megpróbálunk valami drágább cuccot venni bele HA az tényleg annyival jobb mint egy szimpla öntöttvas henger.
A plexi az festve van, vagy matricázva? Az enyémet festették, csak a plexinek van egy rossz tulajdonsága és berepedezik a festék. A matrica pedig kiholyagosodik. De a párod motorján nem látni a jelenséget.
nekem működik az olajszintjelző, igaz mindig világít (keverékkel megy), de legalább tudom hogy jó, de a benzinszintjelzőmnek viszont megtörhetett a kábele és nem jelez...meg tudnám csinálni, de ami azt illeti annyiszor szétszedtem már a teljes gépet hogy nincs kedvem megint szétszedni emiatt, plusz le kell csupaszítanom, hogy meg tudjam csinálni de inkább hagyom és indulás előtt inkább bele nézek a tankba :)
Tényleg ötletes ez a vízcső! .
Kíváncsi vagyok hogyan bírja majd.
Érdekesen rakták össze ezt a motort is!
Mitonak a tankja van rajta? van hátsó lábtartóm a kipu oldalra is ha kell. Az tartja a kipufogót. De sajnos csak az az oldal. Az enyémen is csak egy van.
Egyébként a minap fixáltuk le hogy a motor ára 80e lenne (ezeket a motorikus költségeket természetesen nem én állom). Én úgy gondolom reális mivel igaz hogy nagyon kevés km van benne, mégis vannak ezzel most problémák és még én is szeretnék 1-2 apróságra költeni ha egyszer az enyém lenne. Abszolút városi használatra lesz, vagy egy évben egyszer-kétszer hosszabb távra biztos. Aztán majd elválik....
Ha végre rendeződik minden, és le tudom mosni akkor töltök fel róla képet. :)