Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hát nagyon szépen köszönöm a sok választ és tapasztalatot. Megpróbálkozunk egy ilyen vashengerrel, ha 1-2 évig kibírja akkor nekem már bőven megérte (ha nem kell rákölteni többet.
Egyébként a minap fixáltuk le hogy a motor ára 80e lenne (ezeket a motorikus költségeket természetesen nem én állom). Én úgy gondolom reális mivel igaz hogy nagyon kevés km van benne, mégis vannak ezzel most problémák és még én is szeretnék 1-2 apróságra költeni ha egyszer az enyém lenne. Abszolút városi használatra lesz, vagy egy évben egyszer-kétszer hosszabb távra biztos. Aztán majd elválik....

Ha végre rendeződik minden, és le tudom mosni akkor töltök fel róla képet. :)
Szia

Igen Mito tank van rajta, a derbi jelvényt párom vette, sok áruházban lehet venni ezeket a betűket, úgy rakta össze.
Az ülés a gyári, csak le lett szedve a bőr róla, új vastagabb tömést kapott, és újra be lett vonva bőrrel, jó puha :D
A tank alatt tényleges a tank van, hátulsó takaró alatt így most nincs semmi, amúgy kulccsal zárható nyitható. Terve van oda egy doboz beszerelése, csak még ki kell találnom miből, és akkor így lehet majd hova pakolni.

Ma járatom be a motort, mondjuk már munkában vagyok, de amikor eljöttem már jó meleg volt a víz. csövek rendben voltak.
Hisz direkt erre árulják motoros boltban, nem valami sima slagg :D
Lenne pár kérdésem! :)

Ez az idomzat Mito idomzat? A Derbi "jelvényt" a tankon hol szerezted és mennyi volt? Ha nem Mito az idomzat, akkor honnan van ilyen kis fasza ülésed, egy ilyen nekem is kéne! Meg a másik: nagyon szépen illeszkedik a tanksapkát takaró kis valami fedél, a "hátsó ülés", nálam ezt kézzel ki lehet húzni kb. .., szal ez hogy van ennyire szépen összeillesztve? (Ez lehet egy kicsit hülye kérdés) Amúgy nagyon pöpeccc a járgány! Respect! Remélem ezek a csövek jól bírják majd!
Szia

Egy idő után mindegyikben elkopik valami, ha jó minőségű olajat veszel bele, és nem gyilkolod, szerintem mind1 milyen a henger.
Esetleg azt érdemes nézni hány felömlős.
Gyújtás alaplap 1-2 mm-el arrébb és pöcröff.
Az 50-em az nikaszilos volt. Akkár mekkora dugót beledobtam ment mint a veszedelem. Azt értem ez alatt, hogy a dugó lötyöghetett benne akkor is ment. A nikaszílos alu henger jobban bírja a hőt leadni. Nehezen kopik. A vashenger kicsit kevésbé adja le a hőt és jobban kopik is. Amíg a nikaszilosba veszel egy nagyobb méretű dugót, az öntöttbe pedig dugót is kell és furatni is kell. Persze nem jeleni azt, hogy egy év után már furatni kell. Ezt észrevenni, ha már gyengébb. Akkor sem biztos a henger kopott hanem csak a gyűrű, de akkor már szerintem bele vitt a hengerbe egy kis ovalitást, vagy hordóságot. Nekem most öntvény van benne és jól működik. Nem panaszkodom, csak kicsit bosszantott, hogy nem lehetett hozzá dugót kapni. Ezért gyártattam le a mostani és a következő túlméretet.
Nagyobb a súrlódás, ezért jobban melegszik, jobban kopik, gyengébb a motor(én nem éreztem hogy gyengébb lett volna), meg bár azt se vettem észre, de állítólag többet esznek.
Nem tudom. Nekem nincs bajom a vaspersellyel se a nicasillal. Vaspersely legalább fúrható.
Én már több embertől megkérdeztem, de nem kaptam rá igazán kielégítő választ...
"Egy darabig el lehet vele járni" járni mégis mit takar pontosan ? Valaki el tudná nekem magyarázni mitől rosszabb az öntöttvas henger mint az acél nikkellel ? Komolyan érdekelne, akkor megpróbálunk valami drágább cuccot venni bele HA az tényleg annyival jobb mint egy szimpla öntöttvas henger.
Valószínű gyújtás lesz. Nézd meg, hogy jelen van-e pontosan.
Szia

Festve van a plexi.

Na össze raktam a motort de nem indul.
A kipufogó durran néha néha, gyújtással lesz a probléma? mi a véleményetek?
A végén már ingyen dobálják a hengereket. Ennyiért szerintem ingyen van. Iaz öntvény és nem alu, de egy darabig jó.
Heló ezt a henger is tudom ajánlani : http://citybike.hu/spd/030311/...
Nagyon pöpöc moci így fehéren is!

A plexi az festve van, vagy matricázva? Az enyémet festették, csak a plexinek van egy rossz tulajdonsága és berepedezik a festék. A matrica pedig kiholyagosodik. De a párod motorján nem látni a jelenséget.
Jó lenne ha az előző hozászolásom módisítható lenne.

Na de igen jól néz ki az a cső, de nem fog látszódni, csak le akartam cserélni az elöregedett csöveket és ezt találtam.

Itt a motor amikor még működött :D És rajta a párom.
Amiket linkeltetek nem jók, amit én vettem annak vagy 5 milliméteres a fala.
lejebb a link.
A vízcső innen van :

http://www.robogoalkatresz.eu/...

Igen annak a tankja van, de ezzel jobban is néz ki.
nekem működik az olajszintjelző, igaz mindig világít (keverékkel megy), de legalább tudom hogy jó, de a benzinszintjelzőmnek viszont megtörhetett a kábele és nem jelez...meg tudnám csinálni, de ami azt illeti annyiszor szétszedtem már a teljes gépet hogy nincs kedvem megint szétszedni emiatt, plusz le kell csupaszítanom, hogy meg tudjam csinálni de inkább hagyom és indulás előtt inkább bele nézek a tankba :)
Ez is valami hasonló: http://cat.hansa-flex.com/hu/p...
Ez ilyen poliuretán csiga tömlő szerintem. Mi ilyet használunk kerti tónál a szivattyúhoz is :D Van ám több színben is.

http://qbsopron.hu/termekek/ka...
Az milyen vízcső? Honnan szerezted? Mennyi volt? Hogyan lehet hozzájutni? Hány fokig hőálló? Bírni fogja a víznyomását? Jól néz ki
Tényleg ötletes ez a vízcső! .
Kíváncsi vagyok hogyan bírja majd.
Érdekesen rakták össze ezt a motort is!
Mitonak a tankja van rajta? van hátsó lábtartóm a kipu oldalra is ha kell. Az tartja a kipufogót. De sajnos csak az az oldal. Az enyémen is csak egy van.
Közben beszéltem a sráccal aki hirdeti a hengert. Körülbelül 30 ezer Ft lenne. Vadonatúj tömör vashenger az összes tömítéssel és dugattyúval együtt.
Nagyon vagányul néz ki ezekkel az átlátszó csövekkel, ne rossz ötlet !
épp a víz csöveket vágom méretre.
nemrég került vissza a blokk a helyére, meg a hengerszett.
Tessék pár kép a szerelésről :D